O último venres de febreiro, realizamos na pista polideportiva do cole a Festa do Entroido conando coa presenza de case toda a Comunidade educativa do centro.
Previamente ao desfile de disfraces, todo o alumnado, grazas á colaboración das familias, degustou dos exquisitos doces de Entroido elaborados para a ocasión.
Despois da degustación, tivo lugar no pavillón polideportivo o desfile de de disfraces. Este ano a temática era moi variada, pero tendo sempre como punto de referencia o PDI que estamos a desenvolver desde a biblioteca: "O Sueiro: onde a lectura é arte".
Para rematar, tivo lugar o tradicional baile de disfraces, onde, nenos e maiores, movemos o esqueleto ao ritmo da música do noso DJ particular.
Na seguinte Galería de imaxes podedes observar o ben que o pasamos.
O Xoves de comadres, o alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria, asistiu á Praza Maior de Ourense para participar nas actividades que organizou o Concello e dirixidas por Sabela e os seus colaboradores.
Nesta ocasión, como manda a tradición, foron as nenas as que perseguiron aos nenos para destruírlles as súas comadres. Como eramos moitos nenos, fixemos dúas carreiras.
Ao final, só uns poucos nenos conseguiron deixar intactas as súas comadres dos impetuosos ataques das nenas.
Saímos nos informativos da TVG de galicia:
O alumnado de 6º curso participou no IV Concurso Xornal escolar de La Región, do cal foron gañadores o cursos pasado.
Ao longo do primeiro e segundo trimestre, o equipo de redacción foi recollendo novas relativas ás diversas actividades que tiveron como protagonista ao noso centro e que ilustraron con imaxes e debuxos que realizou todo o alumnado de sexto.
Nas próximas semanas, as mellores edicións serán publicadas os mércores no Xornal escolar de "La Región"...
Esperamos que o noso sexa un deles!!!
O 13 de febreiro o alumnado de 1º e 2º de Ed. Primaria asistiron no Auditorio Municipal a representación musical "Sandra e Meirol en Xistralia", de Gaiteiros da Xistra.
Meirol, un amigo, un músico, un caracol, acompaña a Sandra nunha viaxe chea de sorpresas e obstáculos. Ambos xogan cos instrumentos musicais tradicionais e cos Fastudos. Descubriron un novo mundo máxico onde conviven meigas e dragóns. Cantaron e bailaron ao son das muiñeiras, xotas e pasodobres, e ata a propia Sandra estivo a piques de ser raptada por Terco, o malvado dragón de dúas cabezas.
Sandra e Meirol fixeron que todo o público participara das súas aventuras por medio das cancións e do baile.
Galería de imaxes
Este ano, en sexto de Ed. primaria, estamos a desenvolver un proxecto documental titulado “Da man de Baldomero, pintura e escultura imos coñecer”. Con este traballo estudaremos distintos materiais e técnicas plásticas, así como estilos pictóricos e escultóricos.
A principios de febreiro, realizamos un obradoiro de plástica, dirixido polo prestixioso pintor ourensán Baldomero Moreiras. Con el realizamos un collage de pombas zurita e polipava.
No mes de marzo volverá a ensinarnos máis cousas
Asemade, aproveitamos para facerlle esta entrevista. .
ENTREVISTA BALDOMERO MOREIRAS
P. Cando comenzaches a pintar?
R. De neno , na escola, o mestre dábame xices de cores e pintaba e debuxaba no encerado de cor negro que tiñamos en clase.
P. Inspíraste sempre en algo concreto?
R. Si sobre todo en Galicia, a natureza, os animais, os cabalos…
P. De non ser pintor. Que serías?
R. Pois... pintor.
P. Por que fixeches as bolas de neve?
R. Porque son dun personaxe sacado do libro de Merlín e familia de Álvaro Cunqueiro
P. Que opinas de que na escola aprendamos cousas con cadros de pintores famosos?
R. Paréceme moi ben, é unha idea estupenda.
P. Das bolas de neve que fixemos nós, cal che gusta máis?
R. A que máis me gusta e a das pombas da Paz.
P. Paréceche tempo suficiente unha sesión de plástica á semana en Ed. Primaria?
R. Coido que deberiades ter polo menos tres horas semanais, pois a pintura e o debuxo son cousas moi boas.
A revista ourensá "Verbas", recentemente saída á rúa, publica, no seu primeiro número, un artigo sobre a realidade aumentada no noso centro.
Premendo na imaxe teredes acceso ao artigo.