Escolares

CHARLA DE JOSÉ RAMOS VIVAS (MICROBIÓLOGO)

As actividades de máxima calidade continúan no IES Otero Pedrayo. Se as circunstancias actuais nolo permiten, o noso alumnado vai ter o luxo de escoitar a un dos microbiólogos de maior prestixio do panorama actual: José Ramos Vivas, ex alumno do centro.

José Ramos Vivas é investigador e divulgador científico no Instituto de Investigación Sanitaria Valdecilla Idival, en Santander, onde dirixe o laboratorio de Microbioloxía. Realizou estancias postdoctorais no Instituto Pasteur de París, no Centro Nacional de Biotecnoloxía (CNB) e no Centro de Investigacións Biolóxicas (CIB) do CSIC en Madrid, na Universidade de Las Palmas de Gran Canaria e no Wellcome-Wolfson Institute for Experimental Medicina de Belfast. Imparte docencia no Máster de Bioloxía Molecular e Biomedicina e no Máster en Dirección e Xestión de Servizos Sanitarios da Universidade de Cantabria, en Santander (España), onde tamén colabora coa Escola de Doutorado. É autor dos libros Súper-bacterias, El arte de la tesis doctoral ou Historia de las bacterias patógenas

GALICIA, DE NÓS A NOS

Dentro da programación polo centenario da revista e o grupo Nós, o alumnado do IES Otero Pedrayo puido visitar a semana pasada a exposición "Galicia, de Nós a nós", que reúne na Cidade da Cultura máis de 300 pezas na mostra máis completa e ambiciosa sobre a Xeración Nós. O obxectivo é destacar o legado do grupo de intelectuais galeguistas que contribuíron decididamente, nas primeiras décadas do século XX, ao desenvolvemento, renovación e internacionalización da lingua e da cultura galega. Iso si, a visita fixémola en liña, desde o noso Paraninfo, e gardando todas as medidas de seguridade. A educación e a cultura son seguras.

MUSEO DO OTERO PEDRAYO

O IES Otero Pedrayo conta cun magnífico museo, pertencente á rede MUPEGA (Museos Pedagóxicos de Galicia), que este ano loce nos corredores e no Paraninfo, museizando deste xeito todo o centro educativo.

Co obxectivo de poñelo en valor, o alumnado pode gozar dunha completa visita guiada a cargo da profesora Pilar Rodríguez Vázquez, na que coñecen a historia de cada unha das nosas pezas.

Indo un paso cara adiante, a través do "Club de Ciencia" que desenvolvemos no instituto, este curso estamos a traballar na elaboración dunha audio-guía para que calquera visitante que se achegue a coñecer o "Museo do Otero Pedrayo", poida escoitar unha detallada explicación de cada unha das pezas. O obxectivo é que o próximo curso estea dispoñible en galego, castelán, francés e inglés, facendo deste xetio o proxecto interdisciplinar.

ACTIVIDADES SEMANA DO 9 AO 13 DE MARZO

ENTROIDO INTERXENERACIONAL: CENTRO DE DÍA A FARIXA - IES OTERO PEDRAYO

AXUDASLE

Convocadas axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2020, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos