Escolares

DÍA INTERNACIONAL DA ENFERMERÍA

Dentro da programación do Club de Letras adicado aos coidados, o IES Otero Pedrayo quixo hoxe, coa lectura do manifesto "Coidar de quen nos coida" e un forte aplauso de toda a comunidade educativa, facer un recoñecemento público ao labor indispensable de todo o persoal de enfermería. Polo voso traballo incansable, grazas.

PARABÉNS ADRIÁN VÁZQUEZ, OLIMPIADA FÍSICAS

O IES OTERO PEDRAYO, grazas ao excelente traballo de ADRIÁN VÁZQUEZ, está na FASE NACIONAL DE FÍSICA!
Mil parabéns, Adrián; merecidísimo este pase directo á nacional.

Orgullosas/os do noso alumnado!

Charla: VIOLENCIA DE XÉNERO E DISCRIMINACIÓN POR RAZÓN DE IDENTIDADE SEXUAL E/OU ORIENTACIÓN

A CRUZ VERMELLA visitou o IES Otero Pedrayo para falar co alumnado de 4° da ESO sobre VIOLENCIA DE XÉNERO E DISCRIMINACIÓN POR RAZÓN DE IDENTIDADE SEXUAL E/OU ORIENTACIÓN, pechando así as III Xornadas "No Otero, pola Igualdade", co gallo da conmemoración do 8M, Día Internacional da Muller.

COIDAR(NOS), QUERER(NOS): RESPONSABILIDADE E AFECTIVIDADE

A psicóloga Andrea Sieiro Paz visitou onte o noso centro para falarlles á rapazada de 1° Bac dos coidados como fundamento do benestar e da feminización destes, así como da importancia do autocoidado.
COIDAR(NOS), QUERER(NOS): RESPONSABILIDADE E AFECTIVIDADE foi o nome da charla-obradoiro que non deixou indiferente a ninguén.

VIOLENCIA DE XÉNERO NA PUBLICIDADE E NOS MEDIOS DE COMUNICACIÓN

VIOLENCIA DE XÉNERO NA PUBLICIDADE E NOS MEDIOS DE COMUNICACIÓN é o título da charla- obradoiro á que asistiu hoxe o noso alumnado de 1° da ESO, aínda dentro da programación do 8M, DÍA INTERNACIONAL DA MULLER.

O obxectivo principal é proporcionarlles ás nosas mozas e mozos ferramentas que lles permitan coñecer e recoñecer calquera tipo de violencia, por moi sutil que esta sexa, nun mundo tan poderoso como é o da publicidade e os medios de comunicación.
Grazas ao plan de innovación educativa, plan proxecta "Por 365 días de respecto e igualdade" por ofrecernos charlas tan interesantes e tan necesarias.

8M, DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Un ano máis, o IES Otero Pedrayo está a desenvolver unhas novas xornadas "Pola igualdade", arredor da data do 8 de marzo. Charlas, obradoiros, confección de presentacións, lectura do manifesto, música pola igualdade, exposición de mulleres científicas... son algunhas das actividades que conforman estas xornadas.

NO OTERO, SEMPRE POLA IGUALDADE.

MULLERES NA CIENCIA

MULLERES NA CIENCIA é o nome da exposición que xa loce no IES Otero Pedrayo.

Grazas a EXXPERIMENTA EN FEMININO, da Universidade de Vigo (Campus de Ourense) por ofrecernos a posibilidade de coñecer a historia destas mulleres que fixeron unha contribución tan relevante ao mundo científico.

8M, DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

VIOLENCIA DE XÉNERO E O NOVO CONTEXTO DIXITAL

VIOLENCIA DE XÉNERO E O NOVO CONTEXTO DIXITAL é o título da charla, enmarcada dentro da programación do 8M, DÍA DA MULLER, á que hoxe asistiu o alumnado de 2° da ESO.

Grazas a Pantallas amigas e, en concreto, a Íñigo Zaballos por impartir estes obradoiros tan necesarios na actualidade.

DEBATE DO PARLAMENTO EUROPEO DA MOCIDADE

No Otero Pedrayo non podemos sentirnos máis orgullosos/as da participación do noso alumnado no REGIONAL SELECTION CONFERENCE OF THE EUROPEAN YOUTH PARLIAMENT ESPAÑA.

Julia Cascón, Leila Durán, Raúl Vilas, Noa Pulido e Ana Toubes debateron sobre mercado interno e protección do consumidor, adición aos videoxogos, contaminación do plástico, emprego e conciliación familiar, a implementación da intelixencia artificial á medicina...

A actividade desenvolveuse durante toda a fin de semana, este ano en liña, e foi integramente en inglés. O Otero Pedrayo non puido ter mellor representación!

O noso tesouro máis prezado, o noso alumnado!

CHARLA: " A violencia nas relacións de parella adolescentes"

" A violencia nas relacións de parella adolescentes" é o título da charla coa que onte botamos a andar as III xornadas NO OTERO, POLA IGUALDADE, enmarcadas dentro do 8M, DÍA DA MULLER

Grazas ao Centro Integral de Recuperación de Mulleres maltratadas de Santiago por ofrecerlle ao noso alumnado a vosa experiencia.

IES OTERO PEDRAYO. ENSINO PÚBLICO. ENSINO DE CALIDAD