ENTREGA NOTAS 2ª AVALIACIÓN (ESO E BACHARELATO)

04/04/2019 11:28
14/04/2019 00:00

BAREMACIÓN DAS SOLICITUDES DE NOVA ADMISIÓN NON NECESARIA

CLUB DE LECTURA DE TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA

Luns, de Eli Ríos, foi o libro escollido para que pais/nais, alumnos/as e profes leran no club de lectura que puxemos en marcha no IES Otero Pedrayo.

Este pasado luns, reunímonos no Paraninfo coa escritora para pór en común aspectos do libro, e non só. Aproveitando a temática da violencia de xénero que trata a novela, creamos un espazo de debate, de reflexión, de sororidade.

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

O 8 de marzo conmemórase o Día Internacional da Muller e no IES Otero Pedrayo preparamos unha semana de actividades arredor desta data.

Comezamos o propio día saíndo ao Xardín do Posío a ler unha pequena historia do por que da celebración, logo varias alumnas leron o manifesto do noso centro, despois fixemos xogos cooperativos en igualdade e, por último, colocamos a pancarta no balcón do Otero. O lema é POLA IGUALDADE.

ENTROIDO

No instituto Otero Pedrayo celebramos o Entroido por todo o alto. Este ano, como novidade, tivemos unha meca que de luns a xoves nos fixo comandas do máis disparatado: traer a roupa ao revés, vir en pixama, rapazas con bigote e rapaces cos beizos pintados... Todo isto quentou motores para o día grande: o venres de desfile.

EXCURSIÓN ALUMNADO DE ECONOMÍA.

Se algo lles gusta ao alumnado de Economía é visitar empresas. Nesta ocasión, os rapaces e rapazas desprazáronse ata a Coruña para visitar as fábricas do xigante téxil Inditex (en Arteixo) e tamén a téxtil Jevaso, no mesmo parque empresarial.

EXPOSICIÓN E OBRADOIRO "CARTAS DE AMOR"

Mirade cono loce un dos claustros do noso instituto coa exposición cedida pola Secretaría de Igualdade 'Cartas de amor. 15 artistas contra a violencia de xénero'. Son 15 láminas con cadansúa unidade didáctica. O noso alumnado disfrutou véndoas e traballándoas a través dun obradoiro didáctico e divertido.

LISTAXE ADMITIDOS RESERVA DE PRAZAS

NOS ARQUIVOS ADXUNTOS SE PODEN CONSULTAR AS LISTAXES DE ADMITIDOS.

ADMISIÓN PARA O CURSO 2019-2020 (centros non adscritos)

Aberto o prazo para a solicitude de praza no IES Otero Pedrayo de alumnos/as non pertencentes aos centros adscritos:

Pendentes

CALENDARIO DE MATERIAS PENDENTES CURSO 2018-19

Consulta nos arquivos adxuntos as datas dos exames.