BO NADAL!

EXPOSICIÓN “OUTONO FOTOGRÁFICO: FOTOGRAFÍA CON PÉ EN GALEGO”

Na presente mostra recóllense as fotografías levadas a cabo polo noso alumnado co gallo da celebración da primeira edición do concurso convocado no noso centro polo Equipo de Normalización da Lingua Galega baixo o título “Concurso fotográfico con pé escrito en galego”.

A INTENCIÓN DESTA MOSTRA

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega convocou un concurso fotográfico con pé de foto en galego aberto á participación de todo o alumnado do centro.

EXPOSICIÓN FOTOGRÁFICA: "AS CORES DO OUTONO"

Na presente mostra recóllese unha escolma de fotografías levadas a cabo polo alumnado do IES “Río Cabe” de Monforte de Lemos co gallo da celebración das dúas últimas edicións do concurso convocado en dito centro baixo o título “As cores do outono”.

O PORQUÉ DESTA MOSTRA

TALLER DE DOBRAXE NO OUFF

O alumnado do IES Otero Pedrayo sempre está a descubrir "novos mundos". Neste caso, e dentro do marco do OUFF, a nosa rapazada de 4° ESO tivo a sorte de poder asistir a un taller de dobraxe no Centro Cultural Marcos Valcárcel. Foi magnífico! Despois dunha parte introdutoria en clave humorística, eles mesmos tiveron a oportunidade de poder dobrar un fragmento (tamén en clave de humor) dun dos seus filmes favoritos. Canto aprendemos e canto nos rimos! Aí van algunhas fotos da sesión:

O ÁRTICO ROMPE.

E agora si, pecha a exposición O ártico rompe, despois de ter pasado por ela, practicamente, todo o alumnado do noso centro. Foi unha sorte poder disfrutala e aprender tanto, non só de cambio climático, senón tamén sobre curiosidades de moitas especies animais.

ALBUM DE FOTOS DO MAGOSTO. A VER SI TE ATOPAS NELAS ;)

Preme aquí para acceder directamente á galería cas fotos do magosto. A ver si apareces nalgunha delas...

25 NOVEMBRO: DÍA INTERNACIONAL DA ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER

Como non podía ser doutro xeito, o IES Otero Pedrayo non quixo deixar pasar de largo unha data destas características,  na q hai tanto aínda por reivindicar.  Foron moitas as actividades q xiraron arredor dela:

- O primeiro que quixemos foi visibilizala e, para iso, colocamos varios paneis na entrada con siluetas de muller a frases alusivas ao tema. Tamén, con este obxectivo, fixemos cartelería na que destacamos unha idea: as nosas aulas, os nosos laboratorios, a nosa biblioteca, a nosa sala de profes; en definitiva, o noso IES está libre de violencia.

ESCOLMA DO MES DE NOVEMBRO DA BIBLIOTECA

A FILOSOFÍA