PRESENTACIÓN ESA 3

A presentación de ESA 3 terá lugar o xoves 23 ás 18:00 na Biblioteca do edificio anexo

NORMAS DE ACCESO AO CENTRO

A partir do luns día 20 de setembro queda prohibida a entrada a este centro sen cita previa.

As familias que desexen falar con algún docente ou co equipo directivo solicitarano a través do teléfono, correo electrónico ou abalar

Para xestións de secretaría débese chamar ao teléfono 988220247 ou solicitar a xestión correspondente en ies.otero.pedraio.ourense@edu.xunta.gal

As certificacións académicas, títulos de CELGA e similares serán enviadas por correo electrónico asinados electrónicamente

HORARIOS DOS GRUPOS CURSO 21/22

Preme na imaxe para descargar os horarios de todos os grupos para este curso 2021/22

ENTREGA DE LIBROS (SETEMBRO)

LIBROS DE TEXTO CURSO 2021-22

Relación de libros de texto para o curso 2021-22

1º Bacharelato

2º Bacharelato

HORARIOS PRESENTACIÓNS DÍA 15 DE SETEMBRO

O día 15 de setembro o alumnado accederá ao patio do centro a través da verxa do aparcamento no seguinte horario:

1º ESO 11:30

2º, 3º E 4º ESO 12:15

1º BACHARELATO 12:45

2º BACHARELATO 13:15

Prégase puntualidade para evitar aglomeracións na entrada

O alumnado ao que lle coincida este horario co da vacinación quédalle automáticamente xustificada a falta.

O día 14 comunicarase a través de Abalar o grupo no que se encadra o alumnado

A presentación do alumnado de adultos será o día 15 ás 18:00 entrando pola porta principal do edificio histórico.

ATENCIÓN PÚBLICO NO MES DE AGOSTO

A partir do día 2 de agosto os certificados expedidos por este centro serán solicitados no enderezo electrónico:

ies.otero.pedraio.ourense@edu.xunta.gal

Para urxencias poden contactar no teléfono 690076116

CALENDARIO EXAMES SETEMBRO 2020/21

Horarios de exames da convocatoria de setembro, curso 2020-21:

1º Bacharelato

Adultos: Día 1, día 2

Tamén se poden consultar nos arquivos adxuntos.

REVISTA RAÑOLAS DIXITAL 20-21

Temos o enorme gusto de presentarvos, recén saída do prelo, o novo número de Rañolas. Non podiamos atopar mellor maneira de despedir este complicado curso. Desfrutádea!

(clicade na imaxe)

DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DO FONDO DA XUNTA E DA AMPA