Fin de curso 2023-24

PRAZO PRESENTACIÓN DOCUMENTACIÓN ADMISIÓN (AQUELAS FAMILIAS QUE NON O FIXERAN PREVIAMENTE)

Ao abeiro do art. 30 da ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado  comunicamos que hoxe 21 de marzo comeza o prazo de dez días hábiles para para que as persoas interesadas, que non o tivesen feito previamente, presenten de forma presencial a documentación xustificativa dos criterios de baremo alegados.

ACREDITACIÓN DA COMPETENCIA DIXITAL DO ALUMNADO

Ven de saír publicada a Resolución do 28 de febreiro de 2024, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de educación secundaria obrigatoria e bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia no curso 2023/24.

A Acreditación da competencia dixital do alumnado pode ser:

Podedes acceder a unha DEMO das probas na seguinte enlace DEMO PROBA

Exames materias pendentes - curso 2023-24

Datas de exames de materias pendentes no presente curso:

Convocatoria ESO

Convocatoria ordinaria Bacharelato

Contacto Titorías e Profesorado 2023-24

Horas de atención a familias e correo electrónico de titores/as e profesorado no presente curso 2023-24.

É recomendable solicitar cita previa mediante os propios alumnos/as ou no teléfono do centro: 988220247

Contacto TITORÍAS

Contacto PROFESORADO

ADMISIÓN CURSO 2024-25

Información correspondente ao proceso de ADMISIÓN para o curso 2024-25:

ISO NON SE PREGUNTA

Dentro da programación das I Xornadas pola Diversidade, onte tivemos a honra de escoitar no noso centro ao profesor e activista ÉRIC DOPAZO,
Previamente e sen ningún tipo de censura, o alumnado formulou todas aquelas preguntas, dúbidas, inquedanzas... que tiña a cerca da diversidade. e onte, no Paraninfo, Éric, dun xeito ameno, divertido e moi, moi didáctico, foi contestando cada unha delas.
O noso centro, cada vez máis inclusivo; cada vez máis seguro.

I XORNADAS POLA DIVERSIDADE

Co obxectivo de facer do noso centro un lugar máis inclusivo e seguro, onte botaban a andar a I Xornadas pola diversidade cunha charla ben interesante do noso compañeiro Enzo Sarmiento. Que necesarias son estas xuntanzas que nos forman e informan, que nos fan reflexionar, que nos fan empatizar con todas aquelas persoas que non son iguais a nós. Cantos somos e que diversxs somos! Viva a diversidade!

OLIMPÍADA DE MATEMÁTICAS

Onte, os nosos alumnos Anxo Álvarez e Isaac García, de 2º ESO, desprazábanse ao CFR de Ourense para participar na Olimpíada Matemática. Saíron moi contentos, polo que esperan con ganas os resultados das probas.

ENCONTRO INTERCENTROS BÁDMINTON

Gran éxito de participación coa destacada actuación do noso alumnado, que acadou o 4º posto en 2º ESO e o 1º posto en 1º ESO. Parabéns! Orgullo de alumnado!