PRAZO PRESENTACIÓN DOCUMENTACIÓN ADMISIÓN (AQUELAS FAMILIAS QUE NON O FIXERAN PREVIAMENTE)

Ao abeiro do art. 30 da ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado  comunicamos que hoxe 21 de marzo comeza o prazo de dez días hábiles para para que as persoas interesadas, que non o tivesen feito previamente, presenten de forma presencial a documentación xustificativa dos criterios de baremo alegados.

CURSO DE CAPACITACION DIXITA. NIVEL BÁSICO

ACREDITACIÓN DA COMPETENCIA DIXITAL DO ALUMNADO

Ven de saír publicada a Resolución do 28 de febreiro de 2024, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de educación secundaria obrigatoria e bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia no curso 2023/24.

A Acreditación da competencia dixital do alumnado pode ser:

Podedes acceder a unha DEMO das probas na seguinte enlace DEMO PROBA

Exames materias pendentes - curso 2023-24

Datas de exames de materias pendentes no presente curso:

Convocatoria ESO

Convocatoria ordinaria Bacharelato

Contacto Titorías e Profesorado 2023-24

Horas de atención a familias e correo electrónico de titores/as e profesorado no presente curso 2023-24.

É recomendable solicitar cita previa mediante os propios alumnos/as ou no teléfono do centro: 988220247

Contacto TITORÍAS

Contacto PROFESORADO

ADMISIÓN CURSO 2024-25

Información correspondente ao proceso de ADMISIÓN para o curso 2024-25:

DOAZÓN DE SANGUE

O alumnado de 2º BAC tivo onte unha charla sobre a importancia da doazón de sangue e os requisitos que se precisan para poder facelo.
Hoxe, unha unidade móbil estará diante do noso centro, en horario de mañá, para que profesorado e alumnado maior de 18 anos que así o desexe poida levar a cabo este acto tan xeneroso e necesario.

2 de abril, DÍA MUNDIAL DE CONCIENCIACIÓN DO AUTISMO

No IES Otero Pedrayo queremos darlle visibilidade.
No IES Otero Pedrayo queremos unha sociedade inclusiva, diversa, con igualdade de oportunidades, xusta.

Otero Pedrayo no IES Concepción Arenal

Onte recibiamos no noso centro a 90 alumnos/as e 5 profes do instituto ferrolán para presentarnos o libro "Otero Pedrayo no IES Concepción Arenal", creado a partir dun manuscrito inédito de don Ramón atopado pola bibliotecaria Isabel Yáñez
O breve texto, de puño e letra do patriarca das nosas letras, acabou convertido, grazas a Elvira Roiz, xefa de departamento de Galego, e a implicación doutros colaboradores, nunha publicación de 54 páxinas que non só rende tributo á figura do autor, senón que recolle tamén parte da historia do emblemático centro ferrolán, como ben nos contaba onte Manuel Rei, director do IES.
Foi toda unha honra a presentación desta obra no noso centro; o centro de don Ramón alumno, o centro de don Ramón profesor.

DÍA DA POESÍA

Recital da poeta SILVIA PENAS, selección de obra poética, "caixa de poemas", reinterpretando a Lorca... A semana da poesía non puido ser máis linda..

Microrrelatos elaborados e recitados por alumnado de 4º de ESO, a partir do verso de Lorca