ATENCIÓN DURANTE O MES DE AGOSTO

Dende o luns día 3 de agosto ata o domingo 23 de agosto as instalacións do centro permanecerán pechadas por obras. Para calquer xestión que precisen poden contactar co equipo directivo no enderezo electrónico ies.otero.pedraio.ourense@edu.xunta.es

CONVOCATORIA DOS PREMIOS EXTRAORDINARIOS DA ESO CURSO 2019/2020:

Pode participar todo o alumnado que finalizase a ESO no curso 2019/20, fose proposto para título na convocatoria ordinaria e obtivese unha nota media da etapa igual ou superior a 9.

O prazo de presentación de solicitudes estará aberto do 27 de xullo ao 21 de agosto de 2020.

Aquel alumnado que obteña o premio extraordinario recibirá 750 EUR e, ademais, un diploma acreditativo e a distinción será anotada no seu expediente académico.

Mais Información

CONVOCATORIA DOS PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO, CURSO 2019/2020:

Pode participar todo o alumnado que finalizase os estudos de bacharelato no curso 2019/20, fose proposto para título na convocatoria ordinaria e obtivese unha nota media do bacharelato igual ou superior a 8,75.

O prazo para facer a solicitude será dun mes a partir do 23 de xullo.

Aquel alumnado que obteña o premio extraordinario recibirá 1.000 EUR e, ademais, un diploma acreditativo e a distinción será anotada no seu expediente académico.

Mais información

PARABÉNS A SOFÍA

Comprácenos moito compartir con toda a comunidade educativa do IES Otero Pedrayo a nosa ledicia polos grandes resultados do noso alumnado nas probas ABAU e, en especial, da nosa alumna Sofía Salgado Pontón, que obtivo a mellor nota da provincia e unha das mais altas de Galicia.

Os nosos parabéns para ti, Sofía, que extendemos a todo o alumnado, polo excelente remate deste curso tan duro. Unha aperta moi grande.

Sofía Salgado Pontón

LIBROS DE TEXTO CURSO 2020-21

Listaxe de libros de texto para o vindeiro curso:

1º BACHARELATO

2º BACHARELATO

Lembramos as datas e prazos para o fondo de libros en Setembro 2020:

FONDO DE LIBROS

Exames de Setembro 2020 e Datas de Entrega de notas

Datas de exames de setembro 2020:

Bacharelato

Adultos

Entrega de notas

STEMBACH Otero Pedrayo

O alumnado que se matricule en 1º Bacharelato na modalidade de Ciencias pode solicitar a participación no STEMBACH de nova implantación no centro o curso 2020-21.

Mais información sobre este Bacharelato no seguinte documento:

RAÑOLAS 2020

Xa está aquí un novo número da Revista Rañolas (premede na imaxe para acceder ).

A pesar das dificultades vividas ou, precisamente, porque non podiamos deixarnos superar por esas dificultades, presentámosvos con moito orgullo un novo número de Rañolas.

Agardamos que desfrutedes dela!

ACUARIO TROPICAL NO IES OTERO PEDRAYO DE OURENSE

Acuario de Arrecife Tropical instalado no IES Otero Pedrayo de Ourense, como resultado do Grupo de Traballo interdepaertamental constituido no curso 2019-2020. Este Grupo de Traballo foi apoiado polo CFR de Ourense e pola Dirección do propio instituto. As imaxes son de xuño de 2020, tras varios meses funcionando en automático e sen mortandade. Temos corais e peixes. O proxecto serviu de base para plantexar unha proposta de Bacharelato de Excelencia en Ciencias e Tecnoloxía (STEM BACH) para que empece a funcionar no ano académico 2020-2021. Plantéxase a colaboración e sinerxia entre os departamentos de Bioloxía e Xeoloxía, Física e Química e Tecnoloxía. Pódese consultar máis información en : http://scniescaxl.blogspot.com/2020/0...