Física e Química

MEMBROS DEPARTAMENTO FQ CURSO 2020/21

Dona Mª Jesús Cortés Ferreiro (Xefa de Departamento)

D. José Miguel López Rodríguez

Don  José Benito Mosquera Álvarez

Dona Ana Isabel Feijoo Outeiriño

Dona Yolanda Domarco López.

PREMIOS OLIMPÍADA DE QUÍMICA

O pasado venres, Adrián Vázquez, Marta Reino, Eva Espinosa e Patricia Popescu viaxaban á Facultade de Química de Vigo na que, despois de ter unha hora de experiencias de laboratorio, recolleron os diplomas de participación na Olimpíada de Química.
No mesmo acto, foron entregados os galardóns a ADRIÁN VÁZQUEZ e MARTA REINO, gañador e gañadora da Olimpíada no distrito de Vigo. Parabéns, unha vez máis!

FASE NACIONAL DA OLIMPIADA DE QUÍMICA

O IES Otero Pedrayo, grazas ao magnífico traballo de ADRIÁN VÁZQUEZ e MARTA REINO, clasifícase para a Fase Nacional da Olimpíada de Química 2021!
É un orgullo contar con catro alumno e alumnas do Otero Pedrayo ( Adrián Vázquez, Marta Reino, Nerea Vilas e Eva Espinosa) entre os seis mellores clasificados da Universidade de Vigo.
Parabéns ao noso alumnado e parabéns ao Departamento de Química, en concreto ao profesor José Miguel López, polo seu estupendo traballo.

OLIMPÍADA DE QUÍMICA

Nerea Vilas, Diego Sánchez, Eva Espinosa, Marta Reino e Adrián Vázquez representaron hoxe ao IES OTERO PEDRAYO na Olimpíada de Química. O esforzo, o traballo e a ilusión que poñen os nosos rapaces e rapazas en cada actividade na que participan é incrible. Parabéns! Orgullosos/as do noso alumnado.

Nova no Faro de Vigo

PARABÉNS ADRIÁN VÁZQUEZ, OLIMPIADA FÍSICAS

O IES OTERO PEDRAYO, grazas ao excelente traballo de ADRIÁN VÁZQUEZ, está na FASE NACIONAL DE FÍSICA!
Mil parabéns, Adrián; merecidísimo este pase directo á nacional.

Orgullosas/os do noso alumnado!