Física e Química

PROGRAMACIÓN DPTO. FÍSICA E QUÍMICA 23/24

MEMBROS DEPARTAMENTO FQ CURSO 2023/24

• D. José Miguel López Rodríguez (Xefe de Departamento)

• Dona Yolanda Domarco López.

• Dona Mª Jesús Cortés Ferreiro

• Dona Rosa Fernández Vázquez

OLIMPÍADA DE QUÍMICA ENTREGA DE DIPLOMAS

O alumnado do Otero Pedrayo participante na XXXIX Olimpíada de Química acudía o pasado venres a Compostela, á Aula Magna da Facultade de Química. ao acto de entrega de galardóns.
Previamente ao acto, realizouse unha visita polos laboratorios do Centro Singular de Investigación en Química Biolóxica e Materiais Moleculares (CiQUS).
Orgullo de alumnado!

OLIMPÍADA DE QUÍMICA. FASE GALEGA.

Dos 139 alumnos e alumnas da demarcación da Universidade de Vigo que se presentaron o pasado día 18 á XXXIX Olimpíada de Química, cinco ourensáns quedaron nos seis primeiros postos e, deses cinco, tres son do IES OTERO PEDRAYO.
Parabéns a IRIA AÑEL DÍAZ por ese 6º posto, MARCOS FERNÁNDEZ BARANDELA por acadar a quinta posición e parabéns tamén a LEILA DURÁN TRAVESO, que conseguiu un segundo posto que a leva directa á FASE NACIONAL da OLIMPÍADA.
Por último, e non menos importante, grazas ao departamento de Química polo excelente traballo realizado. Grazas Miguel López.
Orgullo de alumnado! Orgullo de profesorado!

OLIMPÍADA DE QUÍMICA

O venres pasado, na Facultade de Ciencias do Campus de Ourense, levábase a cabo a fase provincial da Olimpíada de Química, na que estivo presente o noso centro a través de seis dos nosos alumnos e alumnas de 2º BAC. Sempre é unha satisfacción ser partícipes nestas probas; agora, toca esperar polos resultados!

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA 22/23

PREMIOS OLIMPÍADA DE QUÍMICA

O pasado venres, Adrián Vázquez, Marta Reino, Eva Espinosa e Patricia Popescu viaxaban á Facultade de Química de Vigo na que, despois de ter unha hora de experiencias de laboratorio, recolleron os diplomas de participación na Olimpíada de Química.
No mesmo acto, foron entregados os galardóns a ADRIÁN VÁZQUEZ e MARTA REINO, gañador e gañadora da Olimpíada no distrito de Vigo. Parabéns, unha vez máis!

FASE NACIONAL DA OLIMPIADA DE QUÍMICA

O IES Otero Pedrayo, grazas ao magnífico traballo de ADRIÁN VÁZQUEZ e MARTA REINO, clasifícase para a Fase Nacional da Olimpíada de Química 2021!
É un orgullo contar con catro alumno e alumnas do Otero Pedrayo ( Adrián Vázquez, Marta Reino, Nerea Vilas e Eva Espinosa) entre os seis mellores clasificados da Universidade de Vigo.
Parabéns ao noso alumnado e parabéns ao Departamento de Química, en concreto ao profesor José Miguel López, polo seu estupendo traballo.

OLIMPÍADA DE QUÍMICA

Nerea Vilas, Diego Sánchez, Eva Espinosa, Marta Reino e Adrián Vázquez representaron hoxe ao IES OTERO PEDRAYO na Olimpíada de Química. O esforzo, o traballo e a ilusión que poñen os nosos rapaces e rapazas en cada actividade na que participan é incrible. Parabéns! Orgullosos/as do noso alumnado.

Nova no Faro de Vigo

PARABÉNS ADRIÁN VÁZQUEZ, OLIMPIADA FÍSICAS

O IES OTERO PEDRAYO, grazas ao excelente traballo de ADRIÁN VÁZQUEZ, está na FASE NACIONAL DE FÍSICA!

Mil parabéns, Adrián; merecidísimo este pase directo á nacional.

Orgullosas/os do noso alumnado!