Taboleiro

CALENDARIO FIN DE CURSO, XUÑO 2021

CALENDARIO DE EXAMES 2º BAC - XUÑO 2021

Convocatoria extraordinaria de xuño, 2021:

Os exames de 2º Bacharelato e materias pendentes de 1º Bac. serán os días 18, 21 e 22 de xuño nas aulas e horas que se indican aquí

Premios extraordinarios de bacharelato

Convocados os premios extraordinarios para o alumnado que finalizou os estudos de bacharelato no curso 2020/21 nun centro docente da Comunidade Autónoma de Galicia, foi proposto para título na convocatoria ordinaria e obtivo unha nota media do bacharelato igual ou superior a 8,75

O prazo de presentación de solicitudes remata o día 26 de maio de 2021.

Toda a información sobre esta convocatoria atópase no portal edu xunta

Notas 2ª Avaliación

Estimadas familias:

Os boletíns de notas da ESO e 1º Bacharelato entregaranse ao alumnado o venres, 26 de marzo durante a xornada escolar. Tamén se publicarán en ABALAR ese mesmo día.

ENTROIDO 2021

Aínda que a situación actual non permitiu facer desfile de Entroido, a cor, a ilusión, as risas, a alegría... non faltaron hoxe no Otero Pedrayo. Houbo moitísima participación no concurso de disfraz-aula e o xurado non o tivo nada fácil. Parabéns aos gañadores (DYSNEY, de 2° BAC e HAI VODA!, de 3° ESO) e... QUE VIVA O ENTROIDO!

PARABÉNS TERESA

A nosa alumna María Teresa Rey Martín-Aragón, actualmente en 2º da ESO, vén de quedar finalista no XXIX Concurso de Pintura Infantil y Juvenil para centros escolares 2019-2020, convocado por Patrimonio Nacional co seu debuxo "Palacio en flor". Mil parabéns, Teresa, por un recoñemento tan merecido. Orgullo de alumnado!

EXAMES DE MATERIAS PENDENTES - ESO E BACHARELATO

Os exames de materias pendentes no presente curso, 2020-21, terán lugar en abril para o alumnado de 2º Bacharelato -Diurno e Adultos-O alumnado da ESO realizaraos durante o mes de maio, nas datas e aulas que se indican a continuación:

PARABENS ALBA

Alba Cid, ex alumna do IES Otero Pedrayo, vén de ser galardoada co Premio Nacional de Poesía Joven do Ministerio de Cultura co seu libro "Atlas". Moitos parabéns, Alba, e a seguir colleitando éxitos! (artigo de La Región)

ACCESO Á AULA VIRTUAL POR PARTE DO ALUMNADO

Debido á situación de incerteza na que nos atopamos, e tentando traballar coa maior previsión posible, dende o centro está a traballarse para que todo o alumnado poida, en caso de ser necesario, seguir a actividade docente dende as súas casas a través da nosa AULA VIRTUAL.

A maior parte do alumnado xa traballou desde a nosa plataforma, sabendo xa utilizala.

Para facilitar o acceso á mesma para o alumnado novo, temos elaborado uns vídeos nos que queremos guialos nos primeiros pasos que dean na nosa plataforma.

O primeiro que teñen que facer é acceder á AULA VIRTUAL (podedes acceder a ela clicando na imaxe)

Na aula atópanse todos os cursos que se desenvolven no centro. Para acceder a eles hai distintas opcións:

• como convidados (non é necesario  indentificarse )
  • como convidados con contrasinal (que lles facilitará o docente de cada curso)
  • como usuario identificado

Esta última opción é a que máis nos interesa, xa que permite ao alumno/a entrar nos cursos que nos que estea matriculado e alí realizar actividades, entregar tarefas ou comunicarse co seu docente.

No primeiro vídeo explicámosvos como entrar identificados na aula Virtual (fai clic na imaxe para entrar)

Unha vez dentro é necesario, se é o primeiro acceso, cambiar o contrasinal (a unha persoal) e comprobar a conta de correo electrónico e cambiala en caso de ser necesario. Isto explícase no seguinte vídeo (clica na imaxe)

PARABÉNS A SOFÍA

Comprácenos moito compartir con toda a comunidade educativa do IES Otero Pedrayo a nosa ledicia polos grandes resultados do noso alumnado nas probas ABAU e, en especial, da nosa alumna Sofía Salgado Pontón, que obtivo a mellor nota da provincia e unha das mais altas de Galicia.

Os nosos parabéns para ti, Sofía, que extendemos a todo o alumnado, polo excelente remate deste curso tan duro. Unha aperta moi grande.

Sofía Salgado Pontón