Taboleiro

CALENDARIO DE EXAMES 2º BAC - XUÑO 2021

Convocatoria extraordinaria de xuño, 2021:

Os exames de 2º Bacharelato e materias pendentes de 1º Bac. serán os días 18, 21 e 22 de xuño nas aulas e horas que se indican aquí

GRADUACIÓN 4º ESO

Hai momentos vividos no Otero ben especiais! Un deles foi a graduación do alumnado de 4º ESO. A lembranza dos catro anos no centro estivo cargada de maxia, emotividade, risos e algunha que outra bágoa. Agora pecha etapa unha xeración que xa ten impresa unha pegada ben fonda no noso centro; unha xeración que sacou adiante todos os retos que se propuxo; unha xeración que ten por diante un futuro prometedor. Que orgullo de alumnado!

GRADUACIÓN 2º BACH

Non hai acto que lle guste máis ao noso alumnado que o da tan ansiada graduación. E chegou! O xoves pasado, no Auditorio de Ourense, houbo música en directo, bailes, discursos, recoñecementos, bandas, diplomas... e, sobre todo, houbo moita emotividade, moita ilusión, moita alegría.
Que nesta nova etapa que o noso alumnado enceta, o vento lle sopre sempre ao seu favor. Nós quedamos co mellor de cada un. Esta foi, é e será sempre a súa casa.

Fin de curso: Datas relevantes

Datas de entrega de notas na ESO (3ª Avaliación + Final) e Bacharelato (convocatorias Ordinaria e Extraordinaria), último día lectivo e prazos de revisión e reclamación.

Calendario de exames extraordinarios Bacharelato

Horarios de exames de Bacharelato e materias pendentes:

Convocatoria extraordinaria de Xuño 2022

PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO

Hoxe pola tarde, en Santiago de Compostela, o director do IES Otero Pedrayo, Daniel Lorenzo Valdivieso, acompañaba o noso ex alumno ADRIÁN VÁZQUEZ VELASCO no acto de entrega de diplomas dos premios extraordinarios de Bacharelato.
Parabéns, Adrián, unha vez máis. Orgullo de alumnado!

BOLSAS AMANCIO ORTEGA

Ábrese prazo para a petición das Amancio Ortega para alumnado de 4º ESO que desexe cursar 1º BAC en Estados Unidos ou Canadá.

Mais información

PREMIOS EXTRAORDINARIOS BACHARELATO: PARABÉNS ADRIÁN

ADRIAN VÁZQUEZ VELASCO, alumno do IES Otero Pedrayo, é un dos tres alumnos de Ourense (vinte en Galicia), que vén de acadar o premio extraordinario de Bacharelato. Parabéns, Adrian! Que orgullo de alumnado!

CALENDARIO FIN DE CURSO, XUÑO 2021

Premios extraordinarios de bacharelato

Convocados os premios extraordinarios para o alumnado que finalizou os estudos de bacharelato no curso 2020/21 nun centro docente da Comunidade Autónoma de Galicia, foi proposto para título na convocatoria ordinaria e obtivo unha nota media do bacharelato igual ou superior a 8,75

O prazo de presentación de solicitudes remata o día 26 de maio de 2021.

Toda a información sobre esta convocatoria atópase no portal edu xunta