PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA CURSO 21/22

MEMBROS DEPARTAMENTO INGLÉS CURSO 2020/21

Dona Belén Pérez Yáñez (Xefa de Departamento)

Dona Lucía González Domínguez

D. Juan Aguado Vázquez

D. Jose Carlos Barrera Zamora.

Dona Margarita Alfonso Rodríguez

D. Juan de Dios Liria Marrero.

Dona Rebeca Puga Pereira.

Dona María del Carmen Rey Díaz.

DESPEDIDA DA LECTORA DE INGLÉS

Co final de curso, chegan as despedidas. Neste caso, foi a da nosa lectora de inglés, Lorena Terroba Urruchúa, que a semana pasada lle dicía un "ata logo" ao Otero Pedrayo.
Mil grazas, Lorena, pola túa disposición, o teu traballo e a túa alegría. Foi un pracer.

PROBAS DE NIVEL DE LINGUAS ESTRANXEIRAS

O IES Otero Pedrayo participou na primeira convocatoria para a realización de probas de nivel de linguas estranxeiras. Presentáronse de xeito GRATUÍTO, 61 alumnos e alumnas de 4° ESO, 1° e 2° BAC ás probas de Cambridge, obtendo uns excelentes resultados. Hoxen recollían, felices, os seus títulos no Paraninfo do noso centro.
Grazas ao Departamento de Inglés pola organización e acompañamento ao noso alumnado. É un luxo contar con profesorado tan implicado. Grazas Belén; grazas Marga.

SEMANA DA PAZ: "O PRESENTE DE AFGANISTÁN"

"O PRESENTE DE AFGANISTÁN", é o título da charla que o xornalista afgano MOHAMMED ALI PAKDEL impartiu no Paraninfo ao noso alumnado de 1º BAC. Integramente en inglés, o xornalista contou a súa propia experiencia e fixo especial fincapé na situación das persoas que se viron obrigadas a quedar no país trala chegada dos talibáns. "O mundo xa esqueceu a Afganistan, agora que a situación é peor", afirma Mohammed Ali.
No Otero, non o esquecemos.

BECAS FUNDACIÓN AMANCIO ORTEGA

Estamos de noraboa! A nosa alumna Claudia González Cid cursará 1° BAC en Canada ou EEUU grazas á beca Amancio Ortega que vén de conseguir. Parabéns, Claudia, e a prepararse para esta apaixonante aventura que peta na túa porta.

SESIÓN REXIONAL DO PARLAMENTO EUROPEO

O IES Otero Pedrayo estivo presente na sesión rexional que o European Youth Parliament (Parlamento Europeo da Mocidade) desenvolveu en Ourense a pasada fin de semana. Foron tres días nos que as nosas alumnas formaron parte das delegacións escolares que debateron sobre multitude de temas: Constututional affairs, Agriculture and rural development, Culture and education, Employment and social affairs, Women´s rights and gender equality etc. Todos os debates foron en inglés e cun nivel moi alto. Os nosos parbéns a Celia Paz, Olalla Magide, Patricia Popescu e Eva Espinosa polas súas magníficas intervencións. Orgullo de alumnado