Xefatura de Estudos

Fin de curso: Datas relevantes

Datas de entrega de notas na ESO (3ª, Final) e Bacharelato (convocatorias Ordinaria e Extraordinaria), último día lectivo, prazos de revisión e reclamación, etc.

Calendario de exames extraordinarios Bacharelato

Os horarios de exames de Bacharelato e materias pendentes da convocatoria extraordinaria de Xuño 2022 atópanse no arquivo adxunto.

CALENDARIO DE EXAMES PENDENTES 2022 ESO + 1º BAC/ORDINARIA

Convocatoria ordinaria de MARZO A MAIO, 2022.

Datas nos ficheiros adxuntos

HORARIO DE ATENCIÓN A NAIS / PAIS / TITORES LEGALES

Horas de atención e correo electrónico dos titores/ as e de todo o profesorado para nais, pais e titores legais do noso alumnado. Se non se trata de algo urxente, recoméndase pedir cita previa (chamando ao centro ou por medio do alumno/a), para que o/a docente poida solicitar toda a información necesaria ao resto do profesorado que imparte materias no grupo.

Este curso a atención seguirá a ser principalmente telefónica, sendo os titores/as quen se porá en contacto coas familias a través dos teléfonos indicados na matrícula. Os horarios atópanse premendo arriba ou nos documento adxuntos.

CALENDARIO DE EXAMES 2º BAC - XUÑO 2021

Convocatoria extraordinaria de xuño, 2021:

Os exames de 2º Bacharelato e materias pendentes de 1º Bac. serán os días 18, 21 e 22 de xuño nas aulas e horas que se indican aquí

AMPLIACIÓN DE PRAZO PARA SOLICITAR BOLSA DE ESTUDOS PARA BACHARELATO, FP OU UNIVERSIDADE

Amplíase o prazo ata o 16 de maio para solicitar bolsa de estudos para bacharelato, FP ou universidade (curso 2022-2023) (para máis información facer clic na imaxe)

HORARIOS DOS GRUPOS CURSO 21/22

Preme na imaxe para descargar os horarios de todos os grupos para este curso 2021/22

CALENDARIO EXAMES SETEMBRO 2020/21

Horarios de exames da convocatoria de setembro, curso 2020-21:

1º Bacharelato

Adultos: Día 1, día 2

Tamén se poden consultar nos arquivos adxuntos.

DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DO FONDO DA XUNTA E DA AMPA

CALENDARIO FIN DE CURSO, XUÑO 2021