Blogue de admin

CONTACTO E HORARIO DE ATENCIÓN ÁS FAMILIAS DO PROFESORADO

Nos documentos adxuntos infórmase a nais, pais e titores legais do noso alumnado do correo electrónico e horas de atención a familias de titores/ as, profesorado, equipo directivo e orientadores do centro.

No caso da atención dos titores/as recoméndase pedir cita previa (chamando ao instituto ou por medio do alumno/a), para que os titores/as poidan solicitar toda a información necesaria ao resto do profesorado que imparte materias no grupo.

Este curso a atención será principalmente telefónica, sendo os titores/as os que se porán en contacto coas familias a través dos teléfonos indicados na matrícula.

Lembramos que tamén poden contactar co centro no teléfono 988 220247 e no correo electrónico ies.otero.pedraio.ourense@edu.xunta.es

MEMBROS DO DEPARTAMENTO DE LINGUA CASTELÁ 2020/21

D. Francisco Javier Fontenla García (Xefe de Departamento)

Doña Olga Porral Fernández

D. Pedro Vicente Martín Lucas

Doña María Fernández Montes

Doña María Jesús Gómez Cardero

Doña María Belén Nóvoa Corral

Doña Yolanda Sánchez Arias

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA CURSO 2020/21

LIBROS DE TEXTO CURSO 2020-21

Listaxe de libros de texto para o vindeiro curso:

1º BACHARELATO

2º BACHARELATO

Lembramos as datas e prazos para o fondo de libros en Setembro 2020:

FONDO DE LIBROS

Exames de Setembro 2020 e Datas de Entrega de notas

Datas de exames de setembro 2020:

Bacharelato

Adultos

Entrega de notas

FIN DE CURSO 2018-19!

Coas finais deportivas (fútbol sala, rugby-cinta, voleibol e balonmán),  así como co Festival fin de curso desenvolvido no Paraninfo o venres 21 de xuño, damos por finalizado este 2018-19.
Foron 9 meses cargados de actividades de todo tipo: teatro, cinema, musicais, obradoiros, charlas e conferencias, visitas pictóricas, museos, clubs de lectura, cursos de defensa persoal, exposicións...

VIAXE CULTURAL A ASTURIAS

No IES Otero Pedrayo, a viaxe a Asturias de 2º da ESO é todo un clásico.

Desde a primeira visita ás Médulas, os nosos rapaces e rapazas gozaron do casco histórico e catedral de León, o Museo de minería de Asturias, Basílica de Covadonga, subida aos Picos de Europa, visita ao Museo do Jurásico, Xixón, Cudillero e remataron coa visita á praia das Catedrais, Fontemiña, Castro de Viladonga e visita de Lugo.