MEMBROS DO DEPARTAMENTO DE E. FÍSCA

D. Pablo Fernández Valencia (Xefe do Departamento)

D. Eduardo Iglesias Rodríguez

D. Anxo Cid Corbillón

DÍA DA EDUCACIÓN FÍSICA NA RÚA

No DÍA DA EDUCACIÓN FÍSICA NA RÚA, o alumnado do IES OTERO PEDRAYO saíu ao Xardín do Posío para visibilizar e pór en valor a importancia do deporte nunha vida saudable.
Sumámonos á celebración con coreografias, voleibol, xogos populares, deportes alternativos..., acompañados dunha merenda sa a base de froita.
Grazas ao Departamento de Educación Física polo voso esforzo e a organización impecable da actividade.

JAVIER GÓMEZ NOYA

Javier Gómez Noya, un dos mellores triatletas da historia, cinco veces campión do mundo, estivo hoxe coa rapazada do Otero Pedrayo! Hábitos saudables e deporte foron os temas principais arredor dos que xirou esta charla en liña na que o noso alumnado, xunto co doutros seis centros espallados pola península, tivo a oportunidade de preguntarlle todas aquelas curiosidades arredor da súa vida deportiva e os seus hábitos. A masterclass foi interesantísima e a participación dos rapaces e rapazas moi alta. Todo un luxo!

SAN MARTIÑO 2019

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA. CURSO 2020/2021. RESUMO PARA AS FAMILIAS

Consulta no seguinte enlace o resumo da programación didáctica.