Educación Física

PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS DEPARTAMENTO EF CURSO 23-24

MEMBROS DO DEPARTAMENTO DE E. FÍSCA

• D. Pablo Fernández Valencia (Xefe do Departamento)

• D. Eduardo Iglesias Rodríguez

• D. Anxo Cid Corbillón

ENCONTRO INTERCENTROS BÁDMINTON

Gran éxito de participación coa destacada actuación do noso alumnado, que acadou o 4º posto en 2º ESO e o 1º posto en 1º ESO. Parabéns! Orgullo de alumnado!

GALA + DEPORTE

Un ano máis, La Región organizou a Gala + Deporte para premiar aos mellores deportistas deste 2023. Celebrouse onte á tardiña, no Auditorio, e o IES Otero Pedrayo estivo moi presente nela, xa que foi premiado coa distinción de "Mellor equipo absoluto" o CLUB DE VOLEIBOL, que adestra no noso pavillón e del forma parte moito do noso alumnado; o CLUB ATILA, "Mellor equipo promesa", que tamén adestra no Pompeo e a el pertence alumnado noso (podemos ver a Artai na foto); na gala tamén participou a alumna de 1º BAC Alba Miranda cunha exhibición de acrobacia e, por suposto, o "Mellor deportista base masculino" foi para o noso alumno de 1º BAC PEDRO CASTAÑO.
Parabéns para todos e todas! Orgullo de alumnado.

IES OTERO PEDRAYO. ENSINO PÚBLICO. ENSINO DE CALIDADE

SAN MARTIÑO 2023

Un ano máis, o IES Otero Pedrayo estivo presente na Carreira Pedestre Popular do San Martiño, cunha participación de alumnado das máis altas dos institutos da provincia.
Grazas ao Departamento de Educación Física por fomentar sempre unha vida activa, participativa e saudable entre os nosos rapaces e rapazas.

MAGOSTO 2023

No magosto do Otero Pedrayo nos nos faltou de nada:
- Obradoiro de zonchos, organizado polo EDL e con moita, moita participación. Que guapos lucimos cos colares das castañas cocidas. E canto aprendemos!
- Concurso-degustación de sobremesas de outono: a tarefa do xurado foi complicada, porque escoller a mellor sobremesa entre tanta excelencia... Parabéns para Gabriela Fernández, de 1º BAC, por esa delicatessen de trufas!
- Xogos populares. Nun magosto non poden faltar os nosos xogos de sempre (brilé, tirasoga, pano, carreiras...) e non hai ninguén que os organice mellor ca o Departemento de Educación Física.
- E, como non, non faltaron as castañas. Ata o tempo nos deu unha tregua para comelas a gusto no patio exterior.
- E aínda nos deu para entregar os premios aos mellores relatos de medo do Samaín, concurso organizado tamén polo EDL.
Que marabilla de xornada! Que viva o magosto!

OLIMPÍADA DEPORTIVA

Non hai un final de curso que se preste sen actividade deportiva. E os resultados da olimpíada de onte estiveron moi, moi axustados, cun empate na final entre 3º ESO C e 4º ESO A.
A rapazada puxo todo da súa parte nas competicións de volei, floorball, baloncesto e brilé. Pasárono xenial.

IES OTERO PEDRAYO. ENSINO PÚBLICO. ENSINO DE CALIDADE

BAUTISMO NÁUTICO

Padel, windsurf, vela, kayak ou o barco dragón foron algunhas das modalidades náuticas que gozou o noso alumnado de 4º ESO C e 1º BAC E o pasado xoves en Castrelo. Canto aprenderon e que ben o pasaron! Grazas á Concellaría de Educación por ofrecernos actividades tan, tan chulas.

IES OTERO PEDRAYO. ENISNO PÚBLICO. ENSINO DE CALIDADE.

1º POSTO NO ENCONTRO INTERCENTROS DE ATLETISMO

Excelente a participación do noso alumnado no encontro celebrado en Expourense con centros de toda a provincia, quedando CAMPIÓNS deste primeiro encontro de atletismo. Parabéns, rapaces e rapazas! Parabéns, departamento de Educación Física!

SEMANA BRANCA

A fin de semana pasada regresaba o noso alumnado de 1º BAC da súa viaxe a Sierra Nevada, onde puido gozar dun completo curso de esquí e no que tamén tivo tempo para visitar a sempre fermosa Granada.