MEMBROS DO DEPARTAMENTO. Curso 2019/2020

Mª Isabel Blanco Nespereira (Orientadora- Xefa de Departamento)

María Inmaculada Cao Gulías (Orientadora)

Mª Josefa Castro Mangana (Pedagoxía terapéutica)

Natalia Castro Martínez (Audición e linguaxe)

Josefa Campos Pérez (Pedagoxía terapéutica)

ORIENTACIÓN ACADÉMICA E PROFESIONAL

O departamento de orientación elaborou uns materiais para cada un dos cursos da ESO e 1º Bacharelato co fin de que alumnado e familias poidades “autorientaros” nestes momentos de educación non presencial. O propósito é que teñades toda a información académica e profesional necesaria para poder elixir a mellor opción para cada un de vós para o próximo curso. Unha vez que terminedes de ver as presentacións podedes contactar coas orientadoras do centro no correo electrónico:

orientacionotero.ourense@gmail.com

Se preferides contactar telefonicamente deixade nese correo electrónico o voso número de teléfono e contactarán con vós en canto sexa posible.

O material está á vosa disposición no blogue do departamento: blogueorientagal, no apartado “Oriéntate”. Tedes que entrar no curso no que estades este ano para decidir sobre o que vén.

Para levar a cabo este proceso de “autoorientación” sería recomendable que seguísedes as seguintes recomendacións:

1. Visionar as presentacións con alguén da vosa familia que poida acompañarvos no proceso, para intercambiar suxestións, opinións ou aspectos a ter en conta.

2. Se algunha ligazón non funciona, probade a empregar outros navegadores.

3. Traballar con estas presentacións por partes, non tentar asimilar toda a información dunha soa vez.

No apartado “Oferta educativa” da web do IES tedes os itinerarios deseñados polo centro para cada curso e colgarase un cartafol con información sobre algunhas das materias que podedes elixir nos diferentes cursos.

ACTUACIÓNS DO DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN DURANTE O ESTADO DE ALARMA

08/04/2020 11:02

Para seguir as actuacións do departamento e contactar coas orientadoras preme aquí

YO SOLO QUIERO BAILAR

"Yo solo quiero bailar" é unha alegación contra a violencia machista do IES Mestre Juan de Ávila de Ciudad Real. Os creadores utilizan ritmos de reggaetón con letras que reivindican a liberdade da muller na sociedade

PLAN DE CONVIVENCIA

O plan de convivencia do centro é o documento no que se articula a convivencia escolar, que garante unha educación no exercicio dos dereitos e das liberdades dentro dos principios democráticos de convivencia, así como na prevención de conflitos e a súa resolución pacífica.

PLAN XERAL DE ATENCIÓN Á DIVERSIDADE

A atención á diversidade establécese como principio fundamental que debe rexer todo o ensino básico, co obxectivo de lle proporcionar a todo o alumnado unha educación adecuada ás súas características e necesidades.

PLAN DE ACCIÓN TITORIAL

O Plan de Acción Titorial ( PAT) é o documento marco que recolle a organización e funcionamento das titorías que se van a realizar no centro, así como o conxunto de actividades que contribúan á orientación personalizada dos alumnos e alumnas, tanto no educativo como no persoal e o profesional

HORARIO DA XEFA DO DEPARTAMENTO PARA A ATENCIÓN ÁS FAMILIAS. Curso 2019/2020

HORARIO (*) da orientadora (Isabel) para a atención ás familias no curso 2019/2020:

• LUNS: de 08:30 a 14:10

• MARTES: de 08:30 a 14:10

• MÉRCORES: de 8:30 a 11:20

• XOVES: de 08:30 a 14:10

• VENRES: de 11:20 a 14:10

INFORMACIÓN ACADÉMICA E PROFESIONAL

• Consulta o blogue de orientación facendo clik aquí
  • Avaliación de Bacharelato para o Acceso á Universidade (ABAU)