MOVÉMONOS POLO GALEGO!

Baixo este lema, o alumnado de 4º ESO e 1º BAC desenvolveu o mércores, xoves e venres da semana pasada unha actividade interdisciplinar (Departamento de Galego e Departamento de Educación Física) na que, despois de elaborar nas aulas un roteiro literario pola zona histórica de Ourense, puxérono en práctica a través dun xogo de orientación no que tiñan que ir descubrindo os diferentes puntos sinalados no percorrido e anotando a información de cada un deles a través dun código QR.
Foi unha actividade ben bonita, lúdica e tamén moi educativa, coa que o alumnado gozou moitísimo.

Artigo na VOZ DE GALICIA

JAVIER GÓMEZ NOYA

Javier Gómez Noya, un dos mellores triatletas da historia, cinco veces campión do mundo, estivo hoxe coa rapazada do Otero Pedrayo! Hábitos saudables e deporte foron os temas principais arredor dos que xirou esta charla en liña na que o noso alumnado, xunto co doutros seis centros espallados pola península, tivo a oportunidade de preguntarlle todas aquelas curiosidades arredor da súa vida deportiva e os seus hábitos. A masterclass foi interesantísima e a participación dos rapaces e rapazas moi alta. Todo un luxo!

CAMPIONATO COMARCAL DE BÁDMINTON

No pavillón do noso centro tivo lugar o Campionato Comarcal de Badminton. E o noso alumnado obtivo uns grandes resultados.

Este é o noso estupendo equipo.

E estes son os resultados acadados:

Johana Paradelo, ouro. Ainhoa González prata e Iria Añel bronce.

CAMPIONATO PROVINCIAL DE TENIS DE MESA.

O noso instituto tivo representación neste campionato que tivo lugar no pavillón Paco Paz de Ourense, e acadaron importantes resultados. Son os seguintes:

José Pedrayo e Raúl Rivas, medallas de ouro en categoría cadete.

Antón Martín e Beltrán Taboada, medallas de ouro en categoría infantil.