JAVIER GÓMEZ NOYA

Javier Gómez Noya, un dos mellores triatletas da historia, cinco veces campión do mundo, estivo hoxe coa rapazada do Otero Pedrayo! Hábitos saudables e deporte foron os temas principais arredor dos que xirou esta charla en liña na que o noso alumnado, xunto co doutros seis centros espallados pola península, tivo a oportunidade de preguntarlle todas aquelas curiosidades arredor da súa vida deportiva e os seus hábitos. A masterclass foi interesantísima e a participación dos rapaces e rapazas moi alta. Todo un luxo!

CAMPIONATO COMARCAL DE BÁDMINTON

No pavillón do noso centro tivo lugar o Campionato Comarcal de Badminton. E o noso alumnado obtivo uns grandes resultados.

Este é o noso estupendo equipo.

E estes son os resultados acadados:

Johana Paradelo, ouro. Ainhoa González prata e Iria Añel bronce.

CAMPIONATO PROVINCIAL DE TENIS DE MESA.

O noso instituto tivo representación neste campionato que tivo lugar no pavillón Paco Paz de Ourense, e acadaron importantes resultados. Son os seguintes:

José Pedrayo e Raúl Rivas, medallas de ouro en categoría cadete.

Antón Martín e Beltrán Taboada, medallas de ouro en categoría infantil.