Ciencias Naturais

MEMBROS DEPARTAMENTO CCNN CURSO 2019/20

D. Juan Luís Neira González (Xefe de Departamento)

Dona Pilar Rodríguez Vázquez

D. José Manuel Puente Nóvoa

Dona Mª José Pérez Rodríguez

Dona Beatriz Valiñas Sobral

O IES OTERO PEDRAYO NA TVG

O "Aquelando con chispa", programa científico da televisión galega para a rapazada, contou onte coa participación do noso alumnado. Foi unha experiencia moi bonita e divertida que, en breve, poderemos ver todos e todas nas nosas pantallas. Irémosvos informando!

MULLERES NA CIENCIA

MULLERES NA CIENCIA é o nome da exposición que xa loce no IES Otero Pedrayo.

Grazas a EXXPERIMENTA EN FEMININO, da Universidade de Vigo (Campus de Ourense) por ofrecernos a posibilidade de coñecer a historia destas mulleres que fixeron unha contribución tan relevante ao mundo científico.

8M, DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

AS DISCÍPULAS OURENSANAS DO LEGADO DE MARIE CURIE

"Ciencia con acento feminino". Este é o titular que a portada de La Voz de Galicia lle dá ao artigo sobre as científicas do departamento de Bioloxía do IES Otero Pedrayo. Nel destácase a importancia da materia de Cultura Científica, así como a aplicación práctica no laboratorio en idades temperás, o magnífico que é poder contar cun bacharelato STEM ou  o crucial que é darlle ao noso alumnado referentes de mulleres científicas desde ben novíño.

MARTA REINO, na FASE NACIONAL da OLIMPÍADA de BIOLOXÍA

Hoxe celebrouse na Facultade de Bioloxía da Universidade de Vigo a XVI Olimpíada de Bioloxía, fase galega, e non nos podemos sentir máis orgullosos da participación do noso alumnado, seleccionado na fase previa: Marta Reino, Olalla Magide, Nerea Vilas, Eva Espinosa e Adrián Vázquez. O seu traballo foi excelente! Tanto é así que, ademais do 6° posto de Nerea Vilas e o 5° de Olalla Magide, Marta Reino acadou un magnífico 3° posto que a leva directamente, a ela e ao Otero Pedrayo, á fase nacional da olimpíada! Mil parabéns!

IES OTERO PEDRAYO.  ENSINO PÚBLICO.  ENSINO DE CALIDADE

FASE PREVIA OLIMPIADA BIOLOGÍA

Un ano máis, o IES Otero Pedrayo estivo presente na Olimpíada de Bioloxía. Este venres realizouse a fase previa, en liña, na que o noso alumnado de 2º BAC fixo un traballo magnífico. Parabéns!

O NOSO HORTO

O cariño e os mecos cos que o alumnado do Otero Pedrayo coida o noso horto, fan que luza así de bonito! Dá gusto ver os chícharos, os allos, os amorodos...

SUPERBACTERIAS: JOSÉ RAMOS VIVAS

"Superbacterias resistentes aos antibióticos. Como chegamos ata aquí?". Este foi o título da charla que un dos microbiólogos de maior prestixio do panorama actual, investigador científico da Universidade de Cantabria e ex-alumno do Otero Pedrayo, JOSÉ RAMOS VIVAS, veu dar hoxe ao alumnado do noso centro. Afortunados e agradecidos nos sentimos por poder contar con actividades desta calidade. Grazas a Mari Carmen Cid Manzano, antiga profesora de Ramos Vivas no Otero, pola súa presentación, e grazas tamén a Beatriz Valiñas, profesora na actualidade, por organizar conferencias tan brillantes como estas.

O NOSO HORTO: SEMENTEIRA

Co cambio de lúa, chegou a primeira sementeira aos hortos do IES Otero Pedrayo. Chícharos, allos, perexil, espinacas de inverno... son algúns dos produtos que este ano, esperemos, nazan nos nosos terreíños. O alumnado de 1º da ESO púxolle todo o amor posible!