OLIMPÍADA DE XEOLOXÍA

A pasada semana, alumnado de 4º ESO e 1º BAC desprazouse a Quiroga para participar nas XV Olimpíadas de Xeoloxía, que tiveron lugar no #CourelMountainsUNESCOGlobalGeopark.
Xincana con 12 probas prácticas polas rúas de Quiroga, realización dun exame, visita ao Museo Xeolóxico e ao Centro de Interpretación da Minería Aurífera Romana ou obradoiro de bateo de Ouro foron algunhas das actividades nas que a nosa rapazada participou, xunto con outros compañeiros e compañeiras de Lugo e Ourense.
O Otero Pedrayo felicita a todos eles/elas e, en especial, aos nosos alumnos SUNAI MARTÍNEZ ZABALA, de 1º BAC, por ese 3º posto absoluto, e a PABLO GÁNDARA, de 4º ESO, por ese accésit concedido polo xurado (4º posto).