Latín

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA CURSO 21/22

MEMBROS DEPARTAMENTO LATIN CURSO 2021/22

D. Juan Antonio Saco Rivera (Xefe de Departamento).

ENTRE PLUMAS E PERGAMIÑOS

Este é o título da charla á que asistiu o noso alumnado de 4° ESO Latín e Cultura Clásica. Centrada nos scriptoria monásticos como espazos de escrita e confeccións na Idade Media, foi impartida por Sandra Piñeiro Pedreira, dentro do programa A Ponte, da Universidade de Santiago de Compostela.

J. MARÍA EGUILETA

É un orgullo para o Otero Pedrayo rematar o curso con charlas da calidade da que tivemos esta semana. O arqueólogo municipal do Concello de Ourense, J. María Eguileta, faloulles ao noso alumnado de Latín e Cultura Clásica sobre as orixes romanas na cidade de Ourense. Non puido ser máis interesante!

BIBLIOTECA NÓS, CLAUSTRO DE SAN FRANCISCO E ESCOLMA DE ESCULTURA DO MUSEO ARQUEÓLOXICO.

Estas son as visitas que o noso alumnado de 3° ESO de Cultura Clásica puido disfrutar esta semana, coa súa profe Ana Gloria Rodríguez. Viñeron encantados! Viñeron encantadas!

MATERIAL PARA PRACTICAR 1º BAC

Deixei na fotocopiadora do centro material para que os que tedes o latín suspenso practiquedes para setembro. Non é obrigatorio facelo. Son exercicios moi sinxelos e graduais. Espero que vos sexan útiles.