Latín

PROGRAMACIÓNS DPTO. LATIN CURSO 23-24

MEMBROS DEPARTAMENTO LATIN CURSO 2023/24

• D. Juan Antonio Saco Rivera (Xefe de Departamento).

"ESTES ROMANOS ESTÁN TOLOS"

Este foi o título da charla que Ana Suárez Piñeiro, profesora de Historia Antiga da Universidade de Santiago de Compostela, impartiu para o alumnado de 4º ESO e 1º BAC de Cultura Clásica, Latín e Grego.
A profesora falou dos logros dos romanos na arquitectura, enxeñaría e urbanismo. Puxo moita énfase en como moitas destas construcións seguen hoxe en uso, e como algunhas das súas ideas non se volveron levar á práctica (como un trazado de estradas en Hispania descentralizado, ou un plan de estradas para a Europa que formaba parte do imperio). Por último, animou o alumnado a poñer empeño nos seus proxectos, como fixeron os romanos, non desistir e aprender dos erros sen caer no desánimo. Oxalá así o fagan, eles e todos e todas nós!

VIGO ROMANO

O alumnado de Latín de 4º ESO viaxaba o pasado mércores a Vigo para seguir as pegadas que os romanos deixaron na cidade olívica: Museo das salinas romanas, vila romana de Toralla, Museo Arqueolóxico... Viñeron encantados! Viñeron encantadas!

ENTRE PLUMAS E PERGAMIÑOS

Este é o título da charla á que asistiu o noso alumnado de 4° ESO Latín e Cultura Clásica. Centrada nos scriptoria monásticos como espazos de escrita e confeccións na Idade Media, foi impartida por Sandra Piñeiro Pedreira, dentro do programa A Ponte, da Universidade de Santiago de Compostela.

J. MARÍA EGUILETA

É un orgullo para o Otero Pedrayo rematar o curso con charlas da calidade da que tivemos esta semana. O arqueólogo municipal do Concello de Ourense, J. María Eguileta, faloulles ao noso alumnado de Latín e Cultura Clásica sobre as orixes romanas na cidade de Ourense. Non puido ser máis interesante!

BIBLIOTECA NÓS, CLAUSTRO DE SAN FRANCISCO E ESCOLMA DE ESCULTURA DO MUSEO ARQUEÓLOXICO.

Estas son as visitas que o noso alumnado de 3° ESO de Cultura Clásica puido disfrutar esta semana, coa súa profe Ana Gloria Rodríguez. Viñeron encantados! Viñeron encantadas!

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA CURSO 22/23

MATERIAL PARA PRACTICAR 1º BAC

Deixei na fotocopiadora do centro material para que os que tedes o latín suspenso practiquedes para setembro. Non é obrigatorio facelo. Son exercicios moi sinxelos e graduais. Espero que vos sexan útiles.