Xeografía e Historia

OLIMPÍADA DE XEOGRAFÍA E HISTORIA

O pasado martes 3 de Maio, un grupo de alumnas e alumno de 3º da ESO viaxaba a Compostela para participar na Olimpíada de Xeografía e Historia. Unha vez máis, a experiencia foi enriquecedora e a rapazada veu encantada.

ROTEIRO ARQUEOLÓXICO- ETNOGRÁFICO CIBDÁ DE ARMEA- SANTA MARIÑA DE AUGAS SANTAS. ZONA HISTÓRICA DE ALLARIZ

O alumnado de 1º ESO visitaba esta semana o conxunto histórico, artístico e paisaxístico de Santa Mariña de Augas Santas e Armea, no que se mesturan historia, tradición e lenda. Completaba esta saída un roteiro polo casco histórico da vila de Allariz, auténtico museo ao aire libre.

A CIDADE MEDIEVAL DE OURENSE

O alumnado de 1º da ESO puido coñecer un pouco mellor a súa cidade grazas ao roteiro "A cidade medieval de Ourense"; un percorrido de hora e media con visitas ao Xardín do Posío, á Praza Maior, Catedral, Porta da Aira ou outros moitos exemplos de pervivencia de arquitectura medieval da cidade de Ourense.
Grazas á Concellaría de Educación do Concello de Ourense por ofertar esta marabilla de actividade.

A CIDADE MEDIEVAL DE OURENSE

COPÉRNICO

A prensa faise eco da presentación da primeira tradución ao galego do libro I de Copérnico, acto desenvolvido onte no IES Otero Pedrayo, que contou cos matemáticos estudosos da obra, Nicanor Alonso Álvarez e Miguel Ángel Mirás Calvo, así como co seu tradutor, Raúl Gomez Pato.
O acto foi especialmente emotivo para nós, xa que no centro contamos cunha segunda edición orixinal, de 1566, deste primeiro libro do gran astrónomo; unha auténtica xoia da que onte o director do instituto, Daniel Lorenzo Valdivieso, deu conta do seu estado de conservación e estudo.

MEMBROS DEPARTAMENTO XEOGRAFÍA E HISTORIA CURSO 2021/22

Don Ramón Estévez Barreira (Xefe de Departamento)

Dona Agustina Rodríguez Viña.

Don Daniel Lorenzo Valdivieso.

Dona Carolina Suárez García

Dona Mª Amelia Carou García.

D. Mateo Martínez Torres.

Dona Raquel Losada García.