Lingua Galega e Literatura

MEMBROS DO DEPARTAMENTO DE LINGUA GALEGA E LITERATURA CURSO 2020/21

Dona Xosefina Matanza Roqueiro (Xefa de Departamento)

Dona Helena Alonso Fernández

Dona Concepción Fernández Vázquez

D. Constantino Pazos Sobrino

Dona Laura Botana Sanjurjo

Dona Olga Quintana Devesa

Dona Elvira Moroño Suárez

RECUPERACIÓN DE PENDENTES

Cambio data exame 2º parcial

Lingua galega e literatura pendentes de 1º bacharelato

Martes, 6 de abril 10.10 h Aula 14

(O exame final está datado para o 13 de abril ás 12 horas, na aula B3)

CHARLA FEDERICO PÉREZ

O actor, guionista, monologuista e filólogo Federico Pérez fíxolle onte unha visita virtual ao Otero Pedrayo!
A nosa rapazada puido preguntarlle polo seu papel dentro de series xa clásicas como "Padre Casares", "Libro de familia", "Mareas vivas", "Air Galicia", "Era visto!"..., pero tamén pola súa interpretación naquelas de última actualidade, como a exitosa "El desorden que dejas". Pulsamos o estado actual do cineme galego e comentamos o magnífico elenco de actores e actrices cos que podemos contar na nosa terriña.
Grazas, Fede, por estar SEMPRE.

FOTOS E COVID

No IES Otero Pedrayo, fíxose hoxe entrega dos premios ás mellores 'fotografías con lema' presentadas ao concurso "Fotos e Covid", convocado polo Equipo de Dinamización Lingúïstica.
Noraboa a Elías González e Sandra Rodríguez por eses primeiros premios na categoría da ESO e BAC, respectivamente, así como ao resto dos compañeiros e compañeiras que se fixeron cos segundo e cos varios terceiros premios. Grazas, ademais, a todos os/as participantes por construír unha exposición tan bonita. Que orgullo de alumnado!

CONTIGO NA NUBE

Un ano máis, o IES Otero Pedrayo participou na VIII Semana Escolar Provincial organizada pola Deputación de Ourense, desta volta centrada no acoso escolar e a violencia de xénero. O noso alumnado de 3° e 4° da ESO leu a novela de Xosé A. Perozo coa que foi agasallado, "Contigo na nube", e agora traballará o contido do libro e exporá os seus traballos ao resto dos compañeiros e compañeiras.

GALICIA, DE NÓS A NOS

Dentro da programación polo centenario da revista e o grupo Nós, o alumnado do IES Otero Pedrayo puido visitar a semana pasada a exposición "Galicia, de Nós a nós", que reúne na Cidade da Cultura máis de 300 pezas na mostra máis completa e ambiciosa sobre a Xeración Nós. O obxectivo é destacar o legado do grupo de intelectuais galeguistas que contribuíron decididamente, nas primeiras décadas do século XX, ao desenvolvemento, renovación e internacionalización da lingua e da cultura galega. Iso si, a visita fixémola en liña, desde o noso Paraninfo, e gardando todas as medidas de seguridade. A educación e a cultura son seguras.

CELEBRACIÓN DO DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

ARANTZA PORTABALES