INMUNOLOXÍA

O pasado xoves, 11 de abril, África González, catedrática de Inmunoloxía da Facultade de Bioloxía da Universidade de Vigo, visitou o noso centro para dar unha charla sobre o funcionamento do sistema inmunitario ao noso alumnado de Bioloxía de 2º de Bacharelato e 4º de ESO. Comezou contándonos como se descubriron as vacinas, principalmente a da varíola, para a continuación explicar o funcionamento do noso sistema inmune, os factores que inflúen negativamente no seu funcionamento (malnutrición, estrés, drogas...) e rematar cos últimos avances sobre inmunoterapia para tratar todo tipo de enfermidades, especialmente o cancro.
Foi unha charla moi amena, onde empezou de xeito moi básico para rematar co máis complexo. O alumnado quedou encantado coa sinxeleza coa que explicou conceptos tan complexos. Moitas grazas, África pola túa charla.