TRANSPLANTES

O venres 5 de abril, Paula Boga, enfermeira e coordinadora de transplantes do Centro de Transplantes de Santiago, visitou o noso centro para darlle unha charla ao alumnado de 1º de Bacharelato e 3º de ESO sobre un dos orgullos patrios: o sistema de transplante de órganos español, punteiro no mundo e gratuito para toda aquela persoa que o necesite. Paula explicopulle ao noso alumnado como funciona o sistema español e animouno, cando sexa maior de idade, a que se faga doante. A charla complementouse coa testemuña dunha pesoa transplantada de ril, que nos contou como se lle produciu a enfermidade, como tivo que vivir con ela (con diálese no domicilio e logo no hospital) cunha calidade de vida pésima, e como foi o proceso do seu transplante e a mellora que experimentou na súa calidade de vida a partir del.
Unha charla moi emotiva e para reflexionar sobre a sorte que temos ao contar cun sistema nacional de saúde GRATUITO E UNIVERSAL.

IES OTERO PEDRAYO. ENSINO PÚBLICO. ENSINO UNIVERSAL.