You are here50 ANOS DO IES, Acceso Universidade, Consello escolar, Dependencias, Documentos do Centro, Equipo Directivo, Impresos, Libros de texto, Localización, Matrícula / Admisión, Oferta educativa, Organigrama, PAT, PEC, Persoal non docente, Plan de Autoprotección, Plan de Convivencia, Plan Dixital , PPSaude, Profesorado, Programacións Didácticas, Proxecto Lector, Proxecto Lingüístico, RRI, Secretaría, Solicitude de certificados, Taboleiro

NOVO PRAZO VALIDACIÓNS MATERIAS PARA 1º BAC

Acábase de publicar o Real decreto 14/2023 polo que se modifica o decreto que establecía as convalidacións entre as ensinanzas profesionais de música e danta e a educación secundaria obrigatoria e bacharelato.

Conforme ao establecido nas instrucións publicadas pola Consellería de Educación, ábrese un novo prazo ata o 7 de febreiro para solicitar validacións para o alumnado de 1º BAC que cumpra os requisitos recollidos nestas instrucións.

LIGAZÓN ÁS INSTRUCIÓNS VALIDACIÓNS 1º BAC

Plan Dixital

Aquí podedes consultar  o Plan Dixital de centro curso 2022-23.

PLAN DIXITAL

LIBROS DE TEXTO CURSO 2022-23

Adxuntamos arquivo coa relación de libros de texto para o vindeiro curso 22-23 modificado, podedes premer na imaxe para descargar o arquivo.

imaxe_listado_libros

ENTREGA LIBROS DE TEXTO CURSO 22-23

Os libros do alumnado beneficiario do fondo de libros entregaranse entre os días 8 e 9 de setembro.

Serán os titores dos alumnos quen lles entreguen unha bolsa cos libros asignados máis o xustificante de entrega que deberá ser devolto, debidamente asinado polos responsables ao día seguinte.

CALENDARIO ADMISIÓN FP

O prazo de admisión para os Ciclos de FP estará aberto dende o día 23 de xuño ás 9:00 ata o 5 de xullo ás 14:00h.

Máis información preme aquí

CONVOCATORIA FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO

Publicada a orde pola que se convocan as axudas para o fondo solidario de libros de texto para o curso 2022/23.

PRAZO DAS SOLICITUDES: dende o 19 maio ata o 22 de xuño incluído.

-Acceso á aplicación para a solicitude telemática.

-ANEXO I e II, para a presentación presencial na secretaría do centro

Máis información

PREMIO EXTRAORDINARIO DE BACHARELATO

Aberto o prazo para presentarse aos premios extraordinarios de bacharelato. Dirixido a todo o alumnado que rematara os seus estudos o curso 2021/22. O prazo para solicitar a participación vai dende o 26 de abril ata o 25 de maio de 2022.

DIRECTRICES SOBRE O USO DE MÁSCARAS

Publicado, por parte da Dirección Xeral de Saúde püblica, as directrices sobro o uso de máscaras no ámbito educativos.

Recoméndase o uso da máscara nos seguintes casos:

• Persoal traballador do centro educativo.
  • Alumnado do centro educativo.
  • Centros de Educación Especial que dispoñen de servizo de residencia.
  • Persoas traballadoras.
  • Visitas cando estean en zonas compartidas.
  • Casos sospeitosos e confirmados de COVID-19 e contactos estreitos de casos.

PRIMAVERA XOVE

Trasladamos a información que nos chegou sobre o programa Primavera Xove proposto pola Consellería de Política Social da Xunta de Galicia. O obxectivo deste programa é o de ofrecer novas iniciativas e alternativas saudables de ocio á mocidade para o seu tempo libre e levarase a cabo entre os meses de maio a xuño. Está composto por tres formatos de accións diferentes totalmente gratuítas que buscan dar resposta aos gustos e necesidades dos mozos e mozas.

USO DAS MÁSCARAS NO PATIO

As Consellerías de Sanidade e Educación publicaron o pasado venres 18 pola tarde un comunicado no que anuncian o acordo de deixar de recomendar o uso de máscaras nos espazos ao aire libre nos centros educativos, polo que:

• O uso da máscara no patio do centro pasa a ser voluntario.
  • O uso da máscara dentro do centro educativo segue a ser obrigatorio.
  • Recoméndase que o alumnado leve ou un recipiente que lle permita gardar a máscara en caso de que a quite no patio ou algún mecanismo que lle permita tela colgada e volver a poñer facilmente no momento en que entre no recinto escolar.

Ligazón ao comunicado da Consellería