Proxecto educativo

Documento que sirve de marco de actuación para toda a comunidade educativa.

Proxecto educativo do I.E.S. Lama das Quendas

O Proxecto educativo do I.E.S. Lama das Quendas de Chantada debe servir para reflectir a autonomía do centro e establecer un marco de actuación para os membros da comunidade educativa, e o seu desenvolvemento e cumprimento dependerá da responsabilidade de todos/as.

Está formado polo documento propiamente dito, e por uns anexos que o complementan.

Proxecto educativo de centro (xuño 2023).

ANEXOS

Tamén forman parte do proxecto educativo do centro os proxectos E-Dixgal, Abalar e o plan Proa.

Proxecto E-Dixgal

Co obxectivo de pór en marcha o libro dixital nos centros educativos galegos, o proxecto E-Dixgal arrancou no curso 2014/2015 na comunidade autónoma de Galicia.

No IES Lama das Quendas comezou no curso 2018/2019, presentando o seguinte proxecto: Proxecto E-Dixgal (abril 2021).

Profesorado e alumnado dos centros implicados desenvolven a súa actividade educativa diaria nun entorno virtual de aprendizaxe que lles vai permitir acceder a contidos dixitais para 5º e 6º de primaria e 1º e 2º de ESO. Os docentes poden elaborar a súa propia “mochila dixital” seleccionando a través da plataforma dixital os contidos formativos e podendo incorporar os materiais complementarios que desexen, así como contidos de elaboración propia.

O alumnado pode acceder ao material seleccionado polo profesorado tanto a través dunha conexión a internet (modo online) como dende o seu netbook (modo offline). Deste xeito, garántese que os alumnos e as alumnas que non dispoñan de conexión a Internet desde as súas casas, poidan seguir o curso sen dificultade.

Mais información en: Proxecto E-Dixgal.