Últimas actividades

curso 2018-2019

Actividades complementarias e extraescolares realizadas no curso actual:

• XOVES 16 o alumnado de ESA participará na actividade " Arredores de Chantada" , organizada polo profesorado de adultos.
  • Do 6 ao 10 de maio SEMANA DA POESÍA, organizada polo departamento de Lingua galega, as actividades desta semana están sinaladas no cadro.
  • O mércores 8 de maio, Estudio do Río Asma, no que participará o alumnado de 1º ESO A , organizado polo departamento de Bioloxía.
  • Luns 25 de marzo de 2019. Festival de Teatro Grecolatino. O alumnado disfrutará do teatro clásico acudindo a representación de “Cestiña de Plauto” , XIX Festival de Teatro Grecolatino
  • Do 18 ao 23  de marzo de 2019. Viaxe a Budapest. O alumnado de 1º e 2º  Bacharelato realizarán unha visita cultural e de aprendizaxe de lingua inglesa a Budapest.
  • Mércores 21 de marzo. “Conmemoramos o día da Árbore”. Coa colaboración da Concellería de Medio Ambiente de Chantada, o alumnado de 1º ESO B plantará árbores para conmemorar o día da árbore e contribuír a recuperación arbórea dos espazos públicos.
  • Venres 15 de marzo. “Encontro con Pedro Mañas” , o alumnado de 1º ESO participará nun encontro co autor para achegar a rapazada aos creadores de historias, actividade ofrecida pola Editorial ANAYA.
  • Luns 18 de febreiro de 2019, alumnado de 3º e 4º ESO. Difusión Programa PIALE português. Exposición do sistema educativo português para facer unha posta en común dos aspectos que se poidan importar o noso. “A vida nun instituto português”
  • Luns 18 de febreiro.  “Animación de lectura”. O alumnado de 1º e 2º ESO participará nunha sesión de animación a lectura impartida por Benxamín da Editorial Edebé.
  • Xoves 28 de febreiro. O alumnado de francés asistirá a obra de teatro “Cyrano de Bergerac” adaptación da obra Edmond Rostand, organizada por Eina da Escola no Teatro Principal en Ourense.
  • Luns 11 de febreiro, alumnado de 1º e 2º de Bac. “Charla ABAU 2019”, o presidente da CIUG dará unha charla sobre os aspectos fundamentais da ABAU.
  • Mércores 7 de novembro de 9:35 a 11:15. Alumnado de 1º de ESO. Halloween.