Últimas actividades

Saída a Monforte.

• O pasado luns 15 de febreiro o Departamento de Lingua Galega realizou unha saída a Monforte de Lemos para levar ao alumnado  de 3º e 4º ESO e de 1º e 2º de Bacharelato ao Cinema e a realizar o Roteiro Poético de Manuel María.  Tedes máis información no documento que se achega:  Cinema A praia dos Afogados e Roteiro Manuel María

Viaxe Fin de Curso 4ºESO

Viaxe de fin de curso para o alumnado de 4ºESO a Estremadura e Andalucía, visitando varios lugares emblemáticos.

Tendes mais información no adxunto.

Viaxe Cultural a Edimburgo (Escocia)

O alumnado de varios cursos da ESO e de Bacharelato realizoun unha visita cultural e de aprendizaxe de lingua inglesa a cidade de Edimburgo (Escocia).

Visitou varios lugares destacados. Tendes mais información no adxunto.

Vela e Kayak en Castrelo de Miño

Os alumnos de 1º e 2º de ESO foron o día 27 de maio a Castrelo de Miño, a realizar unhas actividades de Vela e Kayak con monitores especializados do Clube naútico de castrelo de Miño.

Tendes mais información no adxunto.

Visita a Chouzán

Os alumnos de Bioloxía e Xoloxía de 4º de ESO e 1º de Bacharelato visitaron o día 26 de maio a penedo do graúllo e a igresia románica de chouzan, facendo un estudio tamen da xeoloxía e da flora do lugar; un paraxe precioso e pouco coñecido.

Semana da Poesía

Durante os días 19 ao 22 de maio, celebrarase a Semana da Poesía no centro. Haberá distintas actividade feitas polos alumnos de 1º de Bacharelato e un recital poético, que contará coa presenza de dous poetas.

Todo elo coordinado polo Departamento de Lingua Galega. Tendes mais información no ficheiro adxunto.

Mariñeiros por un día

O día 22 de maio os alumnos de 1º de ESO realizaron unha viaxe a costa de Lugo, para visitar a costa de Viveiro e a lonxa de Celeiro, para familiarizarse coas artes e oficios do mar.

Tendes mais información no ficheiro adxunto.

Clube de lectura

O clube de lectura organizou dúas actividades para os alumnos que pertencían a dito clube.

A primeira actividade foi unha visita ao pazo de Tor o día 12 de maio para os alumnos de 1º e 2º de ESO.

A segunda actividade foi unha visita cultural a Allariz o día 21 de maio para os alumnos de 3º e 4º de ESO.

Tendes mais información nos ficheiros adxuntos.

Carreira de Orientación

O día 11 de maio o alumnado de 2º de ESO realizou unha actividade polas rúas de Chantada consistente nunha carreira de orientación.

Tendes mais inforamción no ficheiro adxunto.

Viaxe Cultural de Francés

Do día 9 ao 16 de maio, a alumnado do IES Lama das Quendas de distintos niveis, realizou unha viaxe cultural por países de fala francesa e italiana.

Tendes mais información no ficheiro adxunto.