Novas, Circulares informativas

RECOLLIDA DE MATERIAL NA AULAS (Infantil e Primaria) E RECOLLIDA DOS LIBROS DO FONDO DE LIBROS 19-20 (3º a 6º de Primaria)

Durante este días organizaremos a recollida e entrega de material do seguinte xeito:

XUÑO

1º de Primaria

2º de Primaria

3 e 5 anos de Infantil

4 anos de Infantil

3º de Primaria

4º de Primaria

5º de Primaria

6º de Primaria

Entrega de material de aula ás familias

INSTRUCIÓNS para as familias:

• Secuenciamos a recollida da seguinte maneira:

a. Cada día poñeranse 4 franxas horarias das que informará o titor/a ás familias (Abalar, tfno., email…).

10:00 a 11: 00 h 11:00 a 12:00 h. 12:00 a 13:00 h. 13:00 a 14:00 h.

b. As familias esperarán fóra do edificio, pero dentro do recinto escolar.

Entrarán pola porta principal de entrada do centro. Solo poderá entrar unha familia de cada grupo á vez. As familias nas subidas e baixadas gardarán a distancia de seguridade de 2 metros e deberán acudir con mascarilla.

• Os de infantil baixarán pola escaleira frente a administración
  • Os de Primaria subirán e baixarán pola escaleira frente administración.
  • O profesorado esperará na aula coa porta aberta.

Fernando encontrarase na conserxería e coordinará as subidas e baixadas das familias, de modo que cando unha familia marche, avisará a Fernando e este daralle paso á seguinte familia dese grupo que estará esperando no xardín.

c. As familias NON poderán vir cos nenos/as ao colexio e debrán traer as súas propias bolsas para levar o material, así como o seu bolígrafo para calqueira trámite a realizar.

d. As familias que teñan fillos en varios cursos poderán, nalgúns casos, recoller todo o material das aulas o mesmo día, pero iso é importante que o comuniquen as titoras/es para poder organizalo.

e. Se non vos é posible a recollida e entrega do material nos horarios ofertados, e precisades que outra familia o faga no voso nome é necesario que cubrades unha autorización para tal fin.

25 de maio 2020

O equipo directivo

"SI NOS NECESITAS, CUENTA CON NOSOTROS" DA POLICÍA NACIONAL

Como moitos sabedes o noso centro participa no proxecto da Policía Nacional "Plan Director".

Neste momento tan especial que tócanos vivir, dende a súa Delegación de Participación Cidadá, contactan con nós para recordarnos que trala aprovación da medida que permite as nenas e nenos dar un paseo durante unha hora ao día, nas proximidades do seu domicilio, aliviouse dalgún xeito, unha situación non exenta de moito esforzo. Un esforzo que ten que manterse e que se fundamenta na solidaridade.

Para seguir contribuíndo na labor formativa, para que o colectivo infantil teñan unha imaxe fiel da labor que está levando a cabo a Policía Nacional, así como que o alumnado poda coñecer o seu traballo e algunhas nocións preventivas que é importante lembrar, particularmente no referido a rede,  envíannos este vídeo:

RESISTIRÉ EN LSE

Varias familias do centro organizáronse de xeito voluntario para crear este vídeo tan especial:

Sodes moi grandes rapaces!!

Moitas grazas familias!!!

PROGRAMA DO CONCELLO: "NINGUÉN ATRÁS"

Estimadas familias!

Informámoslles que o Concello dispón dun programa de axuda ás familias.

Nel as familias que non dispoñen de conexión a internet ou teñen problemas para facer as tarefas que dende o centro se propoñen, poden solicitar a axuda e colaboración para que o Concello lles facilite impreso o material a traballar nos seus domicilios.

O tfno. de contacto para inscribirse no programa do Concello do CMIX (Centro Municipal de Información Xuvenil) é: 981184294

WENCES RESISTE!!!

Mañá comezamos o derradeiro trimestre do curso dunha maneira moi diferente a como gustaríanos.

Cheos de dúbidas, incertidumbres... pero resistiremos porque sodes unhas campionas e campións!!

Esperamos que este traballo colaborativo de toda a comunidade do Wenceslao énchevos de forza para esta recta final!!!

Moitas grazas a todos pola vosa colaboración!!!

Wences resiste!!!!

DÍA INTERNACIONAL DA SAÚDE E A SANIDADE PÚBLICA

Cada ano, o 7 de abril, celébrase o Día Mundial da Saúde para conmemorar o

nacemento da ORGANIZACIÓN MUNDIAL DA SÁUDE (OMS) O 7 de abril de 1948.

Cada ano elíxese un lema diferente, invitando á toda a sociedade e ás institucións a loitar contra un problema de saúde.

Este ano 2020 o lema é: “Apoiemos ao persoal de enfermería e de partería”.

TODOS XUNTOS PODEMOS!! QUEDA NA CASA!!

FELIZ DÍA DA SÁUDE A TODOS OS QUE A TEMOS!! PERO SOBRE TODO ÁS

PERSOAS QUE NON A TEÑEN!! MOITA FORZA E ÁNIMO!!! VÓS PODEDES!!

RESISTIMOS??

Dende o cole, ademáis de axudarvos a seguir traballando dende a casa, prentendemos acompañarvos, guiarvos, animarvos... nestes momentos tan especiais para todos.

Con este motivo, temos a idea de facer un video colaborativo bailando, cantando, intrepretando... a canción "Resistiré 2020".

Os benificios obtidos polas visualizacións deste video serán doados a Cáritas, polo que pareceunnos unha elección perfecta para o noso propósito.

¿Que temos que facer?

NOTA: É importante que non fagades só o retrouso, gravade varios anacos da canción para poder montala enteira...

resistire

#WENCES QUEDA NA CASA

Todos somos conscientes da dificil situación pola que estamos atravesando neste momento e dende o cole queremos transmitiros o noso cariño e o noso apoio!!!

Ánimo Wences!!