BENVIDAS E BENVIDOS A UN NOVO CURSO!!

Sabemos que este inicio de curso vai ser diferente pero todos os profes queremos que cheguedes con moito ánimo e estaremosvos agardando con moitas ganas!

Vémonos moi pronto!!

Unha aperta!!

"SI NOS NECESITAS, CUENTA CON NOSOTROS" DA POLICÍA NACIONAL

Como moitos sabedes o noso centro participa no proxecto da Policía Nacional "Plan Director".

Neste momento tan especial que tócanos vivir, dende a súa Delegación de Participación Cidadá, contactan con nós para recordarnos que trala aprovación da medida que permite as nenas e nenos dar un paseo durante unha hora ao día, nas proximidades do seu domicilio, aliviouse dalgún xeito, unha situación non exenta de moito esforzo. Un esforzo que ten que manterse e que se fundamenta na solidaridade.

Para seguir contribuíndo na labor formativa, para que o colectivo infantil teñan unha imaxe fiel da labor que está levando a cabo a Policía Nacional, así como que o alumnado poda coñecer o seu traballo e algunhas nocións preventivas que é importante lembrar, particularmente no referido a rede,  envíannos este vídeo:

RESISTIRÉ EN LSE

Varias familias do centro organizáronse de xeito voluntario para crear este vídeo tan especial:

Sodes moi grandes rapaces!!

Moitas grazas familias!!!

WENCES RESISTE!!!

Mañá comezamos o derradeiro trimestre do curso dunha maneira moi diferente a como gustaríanos.

Cheos de dúbidas, incertidumbres... pero resistiremos porque sodes unhas campionas e campións!!

Esperamos que este traballo colaborativo de toda a comunidade do Wenceslao énchevos de forza para esta recta final!!!

Moitas grazas a todos pola vosa colaboración!!!

Wences resiste!!!!

DÍA INTERNACIONAL DA SAÚDE E A SANIDADE PÚBLICA

Cada ano, o 7 de abril, celébrase o Día Mundial da Saúde para conmemorar o

nacemento da ORGANIZACIÓN MUNDIAL DA SÁUDE (OMS) O 7 de abril de 1948.

Cada ano elíxese un lema diferente, invitando á toda a sociedade e ás institucións a loitar contra un problema de saúde.

Este ano 2020 o lema é: “Apoiemos ao persoal de enfermería e de partería”.

TODOS XUNTOS PODEMOS!! QUEDA NA CASA!!

FELIZ DÍA DA SÁUDE A TODOS OS QUE A TEMOS!! PERO SOBRE TODO ÁS

PERSOAS QUE NON A TEÑEN!! MOITA FORZA E ÁNIMO!!! VÓS PODEDES!!

RESISTIMOS??

Dende o cole, ademáis de axudarvos a seguir traballando dende a casa, prentendemos acompañarvos, guiarvos, animarvos... nestes momentos tan especiais para todos.

Con este motivo, temos a idea de facer un video colaborativo bailando, cantando, intrepretando... a canción "Resistiré 2020".

Os benificios obtidos polas visualizacións deste video serán doados a Cáritas, polo que pareceunnos unha elección perfecta para o noso propósito.

¿Que temos que facer?

NOTA: É importante que non fagades só o retrouso, gravade varios anacos da canción para poder montala enteira...

resistire

#WENCES QUEDA NA CASA

Todos somos conscientes da dificil situación pola que estamos atravesando neste momento e dende o cole queremos transmitiros o noso cariño e o noso apoio!!!

Ánimo Wences!!

ACLARACIÓN SOBRE A CANCELACIÓN DAS CLASES

Dado que o Presidente da Xunta de Galicia anunciou o peche dos  centros educativos para o próximo luns, 16 de marzo, os alumnos e  alumnas do centro que, no día de mañá, asistan ás clases poderán levar  os libros para as súas casas á saída (14.00 horas).

Os pais/nais/titores/as (ou persoas nas que deleguen) do alumnado que NON asista mañá ás clases, poderá recoller os libros en horario de 11.30  a 12.20 horas.

Moitas grazas pola vosa colaboración!