MATRÍCULA PARA O ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN PARA O CURSO 20/21

A matrícula para o curso 2020/21 ábrese no prazo do 1 ao 10 de xullo.

Prégase que soliciten cita previa no teléfono 663 820 640.

Procure traer a documentación requerida. Os documentos achegados serán cotexados presentando os orixinais.

PROCESO DE MATRICULACIÓN PARA O CURSO 20/21

Comunicámoslles que debido a crise sanitaria os períodos de admisión e matriculación do alumnado foron modificados (Resolución do 7 de maio 2020), establecéndose a formalización da matrícula do 1 ao 10 de xullo (só para alumnos de nova incorporación)

O resto do alumnado só deberá entregar o formulario de actualización de datos 2020/21.

Para a formalización da matrícula é preciso:

• 4 Fotos tamaño carné.
  • Impreso de matrícula.
  • Fotocopia dos carnés dos pais ou titores legais e do alumno/a, se é o caso.
  • Fotocopia do libro de familia, para acreditar a data de nacemento (se non posúe carné).
  • Fotocopia plastificada da cartilla da Seguridade Social ou outra entidade médica.
  • Impreso de actualización de datos 2020/21.

*Se entregaron as fotocopias no proceso de admisión, non é necesario volver a entregalas.

** Debe cotexar todos os documentos amosando os orixinais.