Proceso de matriculación

Comunicámoslles que o prazo para a matriculación para o vindeiro curso 2023/24 será do 20 ao 30 de xuño de 2023 (só para alumnado de nova incorporación).

Para a formalización da matrícula é preciso entregar en secretaría /administración a seguinte documentación:

• 4 fotos tamaño carné.
  • Impreso de matrícula educación infantil ou educación primaria.
  • * Fotocopia dos carnés dos pais/nais ou titores/as legais e do alumno/a, se é o caso.
  • * Fotocopia do libro de familia, para acreditar a data de nacemento (se non posúe carné).
  • Fotocopia plastificada da cartilla da Seguridade Social ou outra entidade médica.
  • Impreso de actualización de datos.

O resto do alumnado do centro só deberá entregar o formulario de actualización de datos.

*Se entregaron as fotocopias no proceso de admisión, non é necesario volver a entregalas.

** Débense cotexar todos os documentos amosando os orixinais.