REUNIÓNS DE INICIO DE CURSO 20/21

REUNIÓNS DE TITORES NO MES DE SETEMBRO

Se as circunstancias nolo permiten, as reunións de titorías con pais/nais/titores/as legais de principio de curso serán nas aulas de cada curso nas seguintes datas:

• 4.º Educación Infantil: Día 4 de setembro, ás 10.00 h

• 5.º Educación Infantil Día 4 de setembro, ás 10.00 h

• 6.º Educación Infantil Día 4 de setembro, ás 10.00 h

• 1.º Educación Primaria Día 4 de setembro, ás 11.00 h

• 2.º Educación Primaria Día 4 de setembro, ás 11.00 h

• 3.º Educación Primaria Día 3 de setembro, ás 10.00 h

• 4.º Educación Primaria Día 3 de setembro, ás 10.00 h

• 5.º Educación Primaria Día 3 de setembro, ás 11.00 h

• 6.º Educación Primaria Día 3 de setembro, ás 11.00 h

PROXECTO DE RENOVACIÓN DO PATIO

NOTA INFORMATIVA SOBRE A CANCELACIÓN DAS CLASES

Estimadas familias

Dende o colexio temos a obriga de informarvos que o centro non ten, nestes momentos, ningún tipo de notificación oficial por parte da Consellería de Educación que nos faga pechar mañá,  venres 13 de marzo, o centro educativo.

Entendemos as vosas inquedanzas, pero nós, como funcionarios, non temos a capacidade de facer nada que non sexa ordenado pola Consellería.

Calquera nova que poida acontecer, procederemos a comunicala coa maior brevidade posible.

Moitas grazas pola súa comprensión.

A Coruña, a 12 de marzo de 2020

A dirección

AVISO IMPORANTE DE OBRAS NO CENTRO

Estimadas familias:

A partir do luns 17 de Febreiro van empezar os arranxos na cuberta de Educación Infantil.

Mentres duren as obras, o acceso ao edificio de Educación Infantil farase pola porta branca que se atopa no patio grande de Educación Primaria. Faremos unha fila única (3 e 4 anos xuntos).

Esta fila estará pegada ao edificio de Educación Infantil; xa dentro do edificio as mestras distribuirán ao alumnado para as súas aulas correspondentes.

As entradas e saídas serán por esa porta ata novo aviso. Desculpade as molestias que poidan ocasionarse e aproveitamos para mandarlles un saúdo.

As mestras de Educación Infantil

NOVA ALERTA LARANXA

En previsión das condicións meteorolóxicas adversas para mañá, xoves 15 de xaneiro, a Xunta de Galicia suspende as actividades no exterior dos centros localizados nas zonas afectadas.

Como en outras ocasións, as actividades extraescolares veranse afectadas, xa que moitas de elas non poderán desenrolarse con normalidade aínda que o alumnado estará igualmente atendido.

SUSPENSIÓN DE ACTIVIDADES NO EXTERIOR

A Xunta de Galicia as activa a alerta laranxa por mor das fortes rachas de vento e suspende as actividades no exterior para mañana, 14 de xaneiro 2020.

No caso das actividades extraescolares o alumnado estará igualmente atendido pero non se desenrolarán as actividades con normalidade.

REUNIÓNS DE INICIO DE CURSO

Benvidos a un novo curso escolar!

Aínda que as clases non comezarán ata o próximo mércores, 11 de setembro, nos próximos días teremos unha reunión informativa coas familias do alumnado.

As datas e horarios serán os seguintes:

• Educación Infantil: xoves 5 de setembro, 10 horas.
  • 1º e 2º de Primaria: xoves 5 de setembro, 11 horas.
  • 3º e 4º de Primaria: venres 6 de setembro, 10 horas.
  • 5º e 6º de Primaria: venres 6 de setembro, 11 horas.

As xuntanzas serán nas aulas e para os adultos.

Moitas grazas!

PREMIADOS!

Algúns dos nosos alumnos participaron durante este curso nas "Escolas 110% branquiazuis" de La Opinión de A Coruña e, como no Wenceslao temos uns grandes artístas, Joel e Ana foron elexidos polos seus traballos de debuxo e redacción:

ALERTA LARANXA

A Xunta de Galicia infórmanos dunha alerta de nivel laranxa por refachos de vento durante o día 9 de novembro en Galicia, polo que se suspenden todas as actividades no exterior para a próxima xornada.

Podedes ver toda a información neste enlace

CURSO: "ATENCIÓN A URXENCIAS SANITARIAS PARA FAMILIAS"

Dende a Consellería de Educación, a través da Rede de Formación, están a desenvolverse actividades dirixidas ás familias do alumnado con diversas temáticas e formatos.

Entre elas vai levarse a cabo o curso “Atención a urxencias sanitarias para familias”.

Para máis información preme aquí.