Animación á lectura

ENCONTRO CON ÁNXELA LOUREIRO

O pasado día 9 de maio visitounos Ánxela Loureiro, autora de "Choiva de Ras".

Os nenos e nenas de 4º pasaron un rato moi agradable con ela, coñecendo curiosidades sobre o libro e sobre os aspectos nos que se centrou para escribilo, así coma cantando e bailando as cancións que a propia autora compuxo.

Grazas Ánxela!

VISÍTANOS YOLANDA CASTAÑO

O pasado venres veu ao cole Yolanda Castaño, autora do libro que estivemos lendo en 1º e 2º, "Coller as rendas".

Falounos da súa paixñon pola literatura dende moi pequena e leunos os poemas do seu libro adicado aos animais.

Yolanda Castaño1º

Grazas Yolanda!!

VISITA DE ÁNXELA LOUREIRO

As nenas e nenos de 3º de primaria acudiron á biblioteca para coñecer a autora de "Ota quere voar".

Durante a visita cantamos, resolvemos adiviñas e preguntamos dúbidas e curiosidades sobre o libro e a propia autora.

Moitas grazas pola visita, disfrutamos moito!!

ANIMACIÓN A LECTURA

Hoxe, na nosa biblioteca, os alumnos e alumnas de 1º curso de primaria e de 6º de infantil tiveron unha visita moi especial!!

Sabela, a que viaxa nun barco de vela, ensinounos que coa nosa imaxinación podemos facer o que nos queiramos!!

Aquí tedes unha mostra do atentos que estiveron!!

Contacontos SM 5 anos e 1ºContacontos SM 5 anos e 1º

DÍA DA BIBLIOTECA

Dende 1997, cada 24 de Outubro conmemórase o día das Bibliotecas.

A proposta xorde da "Asociación Española de Amigos del Libro Infantil y Juvenil" apoiada polo Ministerio de Cultura, en recordo da destrucción da Biblioteca de Sarajevo, incendiada en 1992 durante o conflicto balcánico.

No cole, para conmemoralo, enchemos a nosa biblio de historias da man duns contacontos moi especiais: os alumnos e alumnas de 5º e 6º.

Prepararon para os compañeiros de Infantil e 1º e 2º de Primaria uns contos moi divertidos relacionados coa temática elexida como proxecto no centro: O SON

Foi un experiencia estupenda para todos!

Día da biblioteca 18 Día da biblioteca 18 (2)