Axudas

FONDO DE LIBROS: LISTAXES DEFINITIVAS

Xa podedes consultar as listaxes definitivas do alumnado admitido e excluído no Fondo de Libros Solidario para o curso 19/20.

Unha aclaración, onde pon: "Máis 1 libros de adquisición complementaria. O número mínimo de libros complementarios está limitado polas materias con libro nas que se matriculou o alumno." Isto significa que ese libro corresponde a "Valores" pero non utilizaran libro de texto.

A entrega dos libros farase na reunión coas familias a principio de curso.

FONDO DE LIBROS: LISTAXES PROVISIONAIS

Xa están publicadas as listaxes provisionais dos admitidos e excluídos no fondo de libros solidario para o curso 19/20.

Nestas listas provisionais non aparecen os libros concedidos, unicamente o número de libros, pero ao ser un listado provisional vai haber modificacións. As listaxes definitivas publicaránse nos primeiros días de xullo.

Recomendámosvos non mercar os libros ata setembro, tras as reunións nas titorías.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR

Publicado na Orde do 3 de maio de 2019 (DOG do 20 de maio) o procedemento para participar no fondo solidario de libros e para solicitar axudas para a adquisición dos libros de texto e de material escolar.

PROCEDEMENTO:

1. A solicitude será única para todas as axudas e para todos os fillos/as admitidos/as no mesmo centro para o curso 2019/2020. Preferentemente cubrirase na sede electrónica e tamén pode descargarse premendo aquí ou solicitala na conserxería ou administración.
  2. A solicitude debidamente cuberta e asinada acompañarase da seguinte documentación.
    • Fotocopia do libro de familia onde figuren todos os membros computables da unidade familiar (situación de referencia a 31 de decembro de 2017).
    • De ser o caso: outra documentación que fose necesaria.
  3. Prazo para a entrega do 21 de maio de 2019 ata o 21 de xuño de 2019.
  4. Presentación:
  •  Preferentemente por vía telemática (https://sede.xunta.gal)
  • Na secretaría do centro onde está admitido para o curso 2019/2020.