Música e evolución

Os días 25, 27, 30 de novembro e 4 de decembro tivemos o pracer de recibir a visita no noso colexio de Pablo Carpintero e Rosa Sánchez, uns magníficos músicos que tocan moitos instrumentos e coñecen perfectamente a música popular galega.

Déronnos un concerto didáctico titulado “A música e evolución”. Fixéronnos comprender que a música está en nós xa dende o ventre materno cando escoitamos os distintos ritmos que alí se xeneran e a voz da nosa nai, seguindo por como facían instrumentos os nenos/as con elementos da natureza ata chegar, de adultos/as, a construir instrumentos máis complexos.

A través desa evolución tocaron 43 instrumentos musicais diferentes (dende xoguetes musicais e obxectos sonoros ata varios tipos de gaitas).

Co motivo do 25  de novembro (Día contra a violencia de xénero) e con respecto á igualdade entre sexos, falaron de algo tan importante como é o dimorfismo sexual e a selección sexual.

Reflectimos a continuación un resumo das opinións do alumnado asistente de 5º e 6º de EP sobre o Concerto Didáctico: “Música e evolución”:

En xeral, gustounos moito, pareceunos moi interesante e divertido e impresionounos que fosen os nenos/as os contructores/as dos instrumentos con ósos ou pedras e os que os tocaban tamén.

Valoramos que nos ensinasen a decatarnos de que todo o que temos arredor é música e pareceunos alucinante como collen cousas que todos vemos no día a día e o convirten nun instrumento.

Tamén nos pareceu interesante aprender por que aos bebés lles relaxa a voz da súa nai e os efectos que provoca a música no noso corpo.

O noso instrumento favorito foi o “de madeira que dá voltas e produce o son forte do vento”, a zoadeira, e parecenos impactante facer música cunha folla. Tamén nos gustaron as gaitas, sobre todo a portuguesa, e o pandeiro xigante que tiña campás.

Pero sen dúbida o que máis nos gustou foi aprender para que servía a música, que é para poder traballar e estar con otras persoas en total harmonía.

Unha petición que facemos: que nos explicaran detalladamente como se facían eses instrumentos.

MOITAS GRAZAS E VOLVEDE TÓDOLOS ANOS!!

Pablo carpinteiro e Rosa Sánchez

Un Nadal cheo de música!

Preme nas bolas e regalos para ver que sorpresa musical hai detrás de cada un deles!

Un nadal cheo de música

hrister

Podes escoitar todo xunto na lista de reprodución: Panxoliñas de Nadal 2020.

Música en 2º: O Quebranoces

The students of 2nd went to the music class and played the percussion instruments (claves, hand drums, triangles, bells and the cymbal). We performed the March of Tchaikovsky´s "The Nutcracker" Conductor: Manu

Os alumnos e alumnas de 2º fomos á aula de música e tocamos os instrumentos de percusión (claves, pandeiros, triángulo, axóuxeres e prato). Interpretamos a Marcha de "O Quebranoces" de Tchaikovsky. Director: Manu

Música en segundo de primaria

CANCIÓN DE ENTROIDO 2020

CANCIÓN DO ENTROIDO 2020. CEIP PLURILINGÜE WENCESLAO FERNÁNDEZ FLÓREZ

Música: "LA VIDA ES UN CARNAVAL" de Celia Cruz. Letra: "Hai que inventar"

(INTRODUCIÓN MUSICAL): Cos kazoos faise a melodía, coas maracas o pulso e cos tambores un

ritmo.

A bombilla patentouna Thomas Edison.

O Iphone foi a revolución

eo semáforo nos indica “para ou pasa”.

Albert Einstein formulou a relatividade.

Ada Lovelace foi a primeira muller programadora.

Grandes xenios!!

Ai, hai que inventar!

Transformemos a realidade!

Axudemos á humanidade! (OH OH OH) (Bis 3 veces).

(MÚSICA)

Xa non hai códigos de barras, sempre non.

Agora lévase moito máis o tan famoso QR. Que moderno!

O radio descubriuno a física Curie para (pra) radiografías poder facer.

A wifi foi outra muller.

Que importantes!

REFRÁN ( 4 veces)

MÚSICA (sÓ UNHA VEZ)- CORTE-

A INVENTAR! É para gozar!

HAI QUE INVENTAR! Para vivir!

A INVENTAR! Para transformar!

HAI QUE VIVIR CREANDO!

A INVENTAR! A vida é creación!

HAI QUE INVENTAR! Todos podemos pensar!

A INVENTAR! Ai señoras!

HAI QUE VIVIR CREANDO!

A INVENTAR!Todo aquel que pense

HAI QUE INVENTAR! na igualdade real

A INVENTAR! debería tratar

HAI QUE VIVIR CREANDO! de deixalas voar!

MÚSICA DISTINTA (TROMPETAS...)

Para aqueles que non avanzan! Uah!!

Para aqueles que só critican! Uah!

Para aqueles que non apoian! Uah!

Para aqueles que non axudan! Uah!

Para aqueles que non cren na igualdade! Uah!

Para aqueles que usan mal os inventos! Uah!

Para aqueles que entorpecen! Uah!

Para aqueles que non queren ciencia! Uah!

(MÚSICA DE TROMPETAS...)- CORTE

(MÚSICA DO PRINCIPIO)+ FINAL