Normas e funcionamento

Normas da nosa biblioteca

Temos un novo cartel na biblioteca.

Fixádevos ben nel!

Normas da nosa biblioteca

Información básica da biblioteca

INFORMACIÓN BÁSICA BIBLIOTECA “Moisés Gómez”

Nome: Moisés Gómez en honra ao profesor encargado da biblioteca deste centro desde o ano 1986 ata o seu pasamento no ano 2004.

Mascota: Fantasmón, deseñado no ano 2019 por Martín Blanco, un exalumno do centro e elaborado a man por Cloti, mestra xubilada no curso 2021/22.

Uso da estancia da biblioteca:

Mañás: De 9 h a 14 h de luns a venres.

Tardes: De 16 h a 18 h de martes a venres.

Polas mañás, os titores/as de Infantil e Primaria, disporán dunha sesión semanal conforme ó cuadrante incluído na PXA. Nesta sesión faranse os préstamos ao alumnado.

Polas tardes haberá préstamos para nais, pais, titores/as legais e persoal docente e non docente.

Na biblioteca e administración estarán a disposición das nais, pais e titores/as legais as solicitudes do carné de lector/a necesario para levar material en préstamo.

Utilizarase a biblioteca para apoiar ao alumnado que asista ao servizo de comedor e sexa recollido na biblioteca a partir das 16 h ou a continuación a este servicio, participe nas actividades escolares programadas pola ANPA.

Levarase o control cubrindo as follas correspondentes no libro de rexistro de entrada e saída do alumnado que estará na mesa de xestión de biblioteca.

Préstamo:

- Os usuarios/as poden dispor dun libro en préstamo durante 15 días, prorrogables 7 máis.

- O material multimedia pode levarse durante 4 días, non prorrogables e as revistas durante 7 días non prorrogables.

Biblioteca de Aula:

O profesorado pode levar en préstamo 30 libros para a Biblioteca da sua aula, durante 3 meses aparte dos libros da lectura colectiva.

Normas na Biblioteca:

- Entramos e saímos en orde e amodiño.

- Gardamos silencio ou falamos moi baixiño.

- Somos amables e respectuosos/as con todos/as.

- Tratamos os libros e todo o material con coidado.

- Levantámonos só cando sexa necesario e andamos con xeito.

- Non debemos comer na biblioteca.

- Deixamos cada cousa no seu lugar.

NORMAS E USO DA BIBLIOTECA ESCOLAR

As normas polas que se rixe a biblioteca recóllense no documento de Normas de Organización e Funcionamento (NOF) do centro, no seu Anexo I.