Inglés

Easter is here!

Aquí podedes ver a nosa exhibición de Ovos de Pascua e a búsqueda de ovos de chocolate que fixemos con 6º de Infantil. Moitas grazas pola vosa participación.

Easter Egg Exhibition

Como cada ano queremos invitarvos a participar na nosa exhibición de ovos de Pascua.

Lembrade que debedes utilizar ovos cocidos e a vosa imaxinación para decoralos.

Os que queirades participar debedes traelo o luns 18 e estarán expostos nos corredores do centro ata o 21 de marzo.

Grazas!

Cooking time with the students of 6th grade

Do you want to try some delicious recipes?

Watch our fantastic chefs of 6th grade!!

Cooking time with the students of 6th grade

Theatre

Dentro das actividades de Plurilingüismo este curso fixemos unha xornada de Teatro en inglés para todo o centro.

A compañía de teatro MOVE ON representou tres obras adaptadas aos diferentes niveis do noso alumnado.

Durante a representación das mesmas os actores fixeron que nenos e nenas bailaran, cantaran e mesmo actuaran no escenario.

Foi un éxito e desfrutamos con estes magníficos actores e actrices.
Theatre 1
Theatre 2
Theatre 3
Theatre 4

Theatre in English

Mr. Cat's Party

4ºB grupo 1

4ºB grupo 1 presentación actores e personaxes

4ºB grupo 2

The 5 blind men and the elephant

4ºC grupo 1

4ºC grupo 2

4ºC grupo 2 presentación actores e personaxes

The tree and the woodcutter

4ºA grupo 1

Por problemas técnicos a gravación do vídeo do grupo 2 desta obra non saíu ben e polo tanto non podemos emitila. Pedimos desculpas.

Visita á exposición de Meisel'93

Todo o alumnado do colexio tivo a ocasión de visitar a exposición e participar dous obradoiros de fotografía (un nas aulas e outro na exposición). Novamente estiveron acompañados pola artista Laura Piñeiro, e con unha guía do colectivo Artefacto.
Na visita de 4º EP estivo presente a prensa, e algúns dos nosos alumnos e alumnas foron entrevistados. Podedes escoitalos nas seguintes ligazóns:
Onda Cero A partir do min 3
Cadena Ser A partir do min 5
Radio Voz 17 de marzo, parte 2, a partir do min 43

O plató fotográfico, situado nun silo rehabilitado dentro dos terreos do Porto de A Coruña  foi o lugar elexido para realizar as fotografías dos nosos alumnos e alumas. Aquí podedes ver os resultados.

Easter!

Easter egg exhibition

Todas/os as/os que queirades participar debedes traelo ao cole o luns 27 de marzo.

Talking about food!

These are our 6th graders videos talking about their food preferences and giving us interesting recipes.
Yummy!
Enjoy it!

Talking about food!

Visit Coruña

Los alumnos de 6ºB EP han elaborado este vídeo de presentación de nuestra ciudad para el programa Eduexchange.

¡Esperamos que os guste!