Fondo de libros e material

FONDO DE LIBROS 20/21: LISTAXES E PRAZOS

Publicación de listaxes provisionais do fondo de libros curso 2020/21.

No día de onte, 07/07/2020, foron publicadas no taboleiro do colexio e na aplicación Fondolibros (visualizándose coa Chave365) as listaxes provisionais do fondo de libros para o curso 2020/21.

As reclamacións contra estas listaxes poderán facerse ata o día 10 de xullo.

O próximo luns, día 13, saíran publicadas no taboleiro do colexio e na aplicación Fondolibros as listaxes definitivas.

Nas listaxes provisionais aparece tan só o número de libros que recibirán por alumno/a. Nas listaxes definitivas aparecerán os libros concretos.

Poderanse consultar as listaxes definitivas no taboleiro do centro dende o 13 ata o 17 de xullo de 9 a 11 h.

HORARIO PARA A RECOLLIDA DE VALES DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

Dende o día 6 ata o 14 de xullo a secretaría do centro permanecerá aberta de 11.00 a 13.00 h.

Nestas datas poderanse recoller os vales de libros (1º e 2º de EducaciónPrimaria) e os vales de material escolar (1º a 6º de Educación Primaria).

De non recollelos nestas datas poderán facelo no mes de setembro.

A dirección

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 20/21

Dende o centro educativo poñémonos en contacto con vostedes para comunicarlles que foi publicado no DOG Núm 96 do martes, 19 de maio de 2020, a apertura do prazo para a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

Debido á situación producida polo COVID-19, debemos de establecer unhas INSTRUCIÓNS que nos permitan unha adecuada coordinación entre o centro e as familias e tramitar as solicitudes de forma ordenada e segura con garantías sanitarias e de hixiene.

Por iso mesmo informamos sobre as pautas a seguir e solicitamos da súa colaboración, para que poida desenvolverse o proceso coa maior normalidade posible.

telematica INSTRUCIÓNS

Prégase a presentación telemática de forma preferente tal e como se dispón na Orde seguindo os pasos alí indicados.

De non ser posible, entregarase no colexio presencialmente. Nese caso, e a efectos de evitar aglomeracións, haberá un sistema de CITA PREVIA para acudir ao centro e entregar as solicitudes.

TelefonoHORARIO CITA PREVIA

Para concertar a cita chamen de 10.00 a 13.30 horas ao teléfono: 663 820 640.

As solicitudes presentaranse do seguinte xeito:

• Do 20 ao 25 de maio, solicitudes de varios irmáns matriculados no centro.
  • Do 26 ao 29 de maio, alumnado que cursará 1.º e 2.º
  • Do 1 ao 5 de xuño, alumnado que cursará 3.º e 4.º.
  • Do 8 ao 12 de xuño, alumnado que cursará en 5.º e 6.º.
  • Do 15 ao 18 de xuño, alumnado que se matricule no Instituto. No caso de que saiban se están admitidos deberá tramitarse no Instituto

calendarioO PRAZO COMEZA O 20 DE MAIO E REMATA 0 19 DE XUÑO

documentaciónDOCUMENTACIÓN NECESARIA (artigo 12 da Orde do 12 de maio do 2020).

*Nos casos nos que exitan dúbidas acerca da cumprimentación do formulario, chamen ao 881 960 302.

documentaciónFORMULARIOS

Pódense descargar nesta mesma páxina ou recollelos en conserxería.

Horario de recollida de formularios: De 10.00 h a 13.00 h.

sanidadRECOMENDACIÓNS SANITARIAS

Recoméndase empregar mascarillas e usar bolígrafo propio no momento da entrega da documentación.

ENLACES DE INTERESE

Presentación telemática

Formulario ED330B

DOG Núm 96, do martes, 19 de maio de 2020.