Skip to Content

Fondo de libros e material

Fondo solidario de libros de texto e material escolar. Curso 2023/24

• Publicación de listaxes provisionais: día 30 de xuño (taboleiro interior e na propia aplicación).

 Reclamación ás listaxes provisionais: días 3 e 4 de xullo (no centro escolar).

• Publicación de listaxes definitivas: día 5 de xullo (taboleiro interior e na propia aplicación).

• Entrega de libros de texto do fondo ás familias de 3º e 4º de Primaria: en setembro en data e hora que se comunicará previamente.

• Entrega de vales para a adquisición de libros de texto e material: do 1 de xullo ao 7 de xullo. Os vales que queden sen entregar poderán recollerse a partires do día 1 de setembro en Administración/Secretaría.

A dirección.

Fondo solidario de libros de texto e material escolar 2023/24

Dende o centro educativo poñémonos en contacto con vostedes para comunicarlles que foi publicado no DOG do 19 de maio de 2023, a apertura do prazo para a participación no fondo solidario de libros de texto e
se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar.


Prazo de presentación de solicitudes


O prazo de presentación abrangue dende o 20 de maio ata o 21 de xuño ambos inclusive.


Instrucións


Prégase a presentación telemática de forma preferente tal e como se dispón na Orde seguindo os pasos que alí se indican.
Aquelas familias que desexen entregar a solicitude presencialmente poden facelo respectando na medida do posible as quendas que máis abaixo se indican.


Horarios entrega solicitudes


As solicitudes entregaranse presencialmente, preferentemente, do seguinte xeito:

  • Do 22 ao 26 de maio, alumnado que cursará 1º ou 2º de Primaria.
  • Do 29 de maio ao 2 de xuño, alumnado que cursará 3º ou 4º de Primaria.
  • Do 5 ao 9 de xuño, alumnado que cursará 5º ou 6º de Primaria (só solicitude de material).
  • O alumnado que se matricule en 1º da ESO deberá presentar a solicitude no instituto asignado. No caso de que non saiban que instituto se lles asignou presentarán a solicitude no noso centro educativo.
  • Aquelas familias que teñan varios fillos/as matriculados no noso centro só presentarán unha solicitude para todos os irmáns.
  • Rogamos, na medida do posible, que respecten as quendas propostas para presentar as solicitudes.

 

Formularios e documentación


Os formularios pódense descargar na aplicación Fondolibros, nesta mesma páxina ou recollelos en conserxería.


   a) Anexo I e II (entregar debidamente cubertos e firmados).


   b) Copia del libro de familia o documento equivalente, donde figure o/a alumno/a e os demais membros computables da unidade familiar.


   c) En caso de separación o divorcio, ademais, deberán aportar la sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.


Excepcionalmente (cando non sexa posible facelo polos medios anteriores), poderase acreditar o número de membros computables utilizando algún dos seguintes medios:


   1º. Certificado o volante de convivencia.
   2º. Informe dos servizos socias ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia.
En casos especias, nos que a composición da unidade familiar non se axuste ao sinalado no artigo 4.1 da orde, aportarase un certificado ou volante de convivencia no que deberán figurar o/a alumno/a e todos os familiares que convivan con el/ela, ou un certificado dos servizos sociais do concello que acredite a situación familiar.

   d) Certificado de discapacidade do/a alumno/a ou calquera membro da familia non expedido pola Administración autonómica.


   e) Documentación xustificativa da situación de violencia de xénero no ámbito familiar, en calquera das formas que enumera o artigo 5 da Lei 11/2007, do 27 de xullo, galega para a prevención e o tratamento integral da violencia de xénero, cando o agresor forme parte da unidade familiar.

   f) Resolución xudicial constitutiva da curatela representativa ou resolución xudicial que estableza a patria potestade prorrogada ou rehabilitada mentres no se produza a revisión desta medida.


   g) Resolución administrativa o xudicial acreditativa da situación de acollemento ou certificado do centro de menores, para o alumnado en situación de tutela o garda da Xunta de Galicia.


   h) Certificado de convivencia, volante de convivencia ou informe dos servizos socias ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia, en caso de que o pai, a nai ou o titor ou titores carezan de DNI y NIE.


   i) Outra documentación que consideren necesaria.

 

 

Fondo solidario de libros de texto. Curso 2022/23

Fondo solidario de libros de texto. Curso 2022/23

Publicación de listaxes provisionais: día 1 de xullo (taboleiro interior e na propia aplicación).

Reclamación ás listaxes provisionais: días 4 e 5 de xullo (no centro escolar).

Publicación de listaxes definitivas: día 6 de xullo (taboleiro interior e na propia aplicación).

Entrega de libros de texto do fondo ás familias de 3º e 4º de Primaria: en setembro en data e hora que se comunicará previamente.

Entrega de vales para a adquisición de libros de texto e material: do 1 de xullo ao 8 de xullo. Os vales que queden sen entregar poderán recollerse a partires do día 1 de setembro en Administración/Secretaría.

A dirección.

 

Fondo solidario de libros de texto e material escolar para o curso 2022/23

Dende o centro educativo poñémonos en contacto con vostedes para comunicarlles que foi publicado no DOG do 18 de maio de 2022, a apertura do prazo para a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

 

Prazo de presentación de solicitudes

O prazo de presentación abrangue dende o 19 de maio ata o 22 de xuño ambos inclusive.

 

Instrucións

Prégase a presentación telemática de forma preferente tal e como se dispón na Orde seguindo os pasos que alí se indican.

Aquelas familias que desexen entregar a solicitude (Anexo I e II) presencialmente deberán solicitar cita previa no teléfono 881 960 302.

 

Horarios de cita previa

As solicitudes presentaranse, preferentemente, do seguinte xeito:

·     Do 19 ao 27 de maio, alumnado que cursará 1º ou 2º de Primaria.

·     Do 30 de maio ao 3 de xuño, alumnado que cursará 3º ou 4º de Primaria.

·     Do 6 ao 10 de xuño, alumnado que cursará 5º ou 6º de Primaria (só solicitude de material).

·     O alumnado que se matricule en 1º da ESO deberá presentar a solicitude no instituto asignado. No caso de que non saiban que instituto se lles asignou presentarán a solicitude no noso centro educativo.

·      Aquelas familias que teñan varios fillos/as matriculados no noso centro só presentarán unha solicitude para todos os irmáns.

·     Rogamos, na medida do posible, que respecten as quendas propostas para presentar as solicitudes.

 

Formularios

 Pódense descargar na aplicación Fondolibros, nesta mesma páxina ou recollelos en conserxería.

 

 Anexo I e Anexo II (debidamente cubertos e firmados). 

 

O anexo I e o anexo II deben vir acompañados da documentación que dispón o Artigo 11 da ORDE do 29 de abril de 2022, Dog do 18 de maio.

Fondo solidario de libros de texto. Curso 2021/22

  • Publicación de listaxes provisionais: día 1 de xullo (taboleiro interior e na propia aplicación).
  • Reclamación ás listaxes provisionais: días 2 e 5 de xullo (no centro escolar)
  • Publicación de listaxes definitivas: día 7 de xullo (taboleiro interior e na propia aplicación).
  • Entrega de libros de texto do fondo ás familias de 3º e 4º de Primaria:
    en setembro en data e hora que se comunicará previamente.
  • Entrega de vales para a adquisición de libros de texto e material: do 1 de xuño ao 9 de xullo. Os vales que queden sen entregar poderán recollerse a partires do día 01 de setembro na secretaría do Centro en horario de 10:00 a 13:00 horas.

Fondo solidario de librros de texto e material escolar para o curso 2021/22

Dende o centro educativo poñémonos en contacto con vostedes para comunicarlles que foi publicado no DOG Núm 93 do xoves, 20 de maio de 2021, a apertura do prazo para a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

Debido á situación producida polo COVID-19, debemos de establecer unhas INSTRUCIÓNS que nos permitan unha adecuada coordinación entre o centro e as familias e tramitar as solicitudes de forma ordenada e segura con garantías sanitarias e de hixiene.

Por iso mesmo informamos sobre as pautas a seguir e solicitamos da súa colaboración, para que poida desenvolverse o proceso coa maior normalidade posible.

 

telematica INSTRUCIÓNS

Prégase a presentación telemática de forma preferente tal e como se dispón na Orde seguindo os pasos alí indicados.

De non ser posible, entregarase no colexio presencialmente. Nese caso, e a efectos de evitar aglomeracións, haberá un sistema de CITA PREVIA para acudir ao centro e entregar as solicitudes.

  

TelefonoHORARIO CITA PREVIA

Para concertar a cita chamen de 09.10 a 13.45 horas ao teléfono: 881 960 302.

As solicitudes presentaranse do seguinte xeito:

  • Do 21 ao 28 de maio, alumnado que cursará 1º ou 2º de Primaria.
  • Do 31 de maio ao 4 de xuño, alumnado que cursará 3º ou 4º de Primaria.
  • Do 7 ao 11 de xuño, alumnado que cursará 5º ou 6º de Primaria (só solicitude de axuda de material).
  • O alumnado que se matricule en 1º da ESO deberá presentar a solicitude no instituto asignado. No caso de que non saiban que instituto se lles asignou presentarán a solicitude no noso centro educativo.
  • Aquelas familias que teñan varios fillos/as matriculados/as no noso centro só presentarán unha solicitude para todos os irmáns.
  • Rogamos, na medida do posible, que respecten as quendas propostas para presentar as solicitudes.

 

calendarioO PRAZO COMEZA O 21 DE MAIO E REMATA 0 22 DE XUÑO

 

documentaciónDOCUMENTACIÓN NECESARIA (ligazón ao artigo 11 da Orde do 6 de maio do 2021).

 

documentaciónFORMULARIOS

Pódense descargar nesta mesma páxina ou recollelos en conserxería.

Horario de recollida de formularios: De 09.15 h a 13.45 h.

 

sanidadRECOMENDACIÓNS SANITARIAS

É obrigatorio empregar mascarillas e, de ser posible, usar bolígrafo propio no momento da entrega da documentación.

 

 

Distribuir contido


by Dr. Radut