Admisión de alumnado

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMISIÓN PARA O CURSO 20/21

Saíron publicadas as listaxes definitivas de admitidos e non admitidos para o curso 2020/21.

Para visualizar as listaxes poderán facelo de forma presencial no taboleiro interior do centro ou ben de forma non presencial empregando a Chave 365 ou certificado dixital da “Fábrica Nacional de Moneda e Timbre” a través da aplicación admisionalumnado.

*Contra estas listaxes poderá interpoñer un recurso de alzada a partir do 27 de xuño.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMINTIDO PARA O CURSO 2020-21

Xa sairon publicadas as listaxes provisionais das persoas admintidas e non admitidas no centro.

Para visualziar as listaxes poderán facelo de forma peresencial no taboleiro interior do centro ou ben de forma non presencial empregando a Chave 365 ou certificado dixital da “Fabrica Nacional de Moneda e Timbre” a través da aplicación adminsionalumnado.

Poderánse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.

A Coruña, a 27 de maio de 2020

A dirección

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 20/21

Resolución do 5 de maio de 2020, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, pola que se dá publicidade a diversos acordos do Centro de Coordinación Operativa da situación de emerxencia sanitaria no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia (Cecop), do 5 de maio de 2020

Acordo sobre o RESTABLECEMENTO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO DO 2º CICLO DE EDUCACIÓN INFANTIL, EDUCACIÓN PRIMARIA, educación secundaria obrigatoria e bacharelato en centros docentes sostidos con fondos públicos PARA O CURSO ACADÉMICO 2020/21.

1. Prazo de presentación de solicitudes de admisión.

Restablecerase o prazo para a presentación das solicitudes de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, polo tempo que restaba cando se declarou o estado de alarma, de xeito que SE INICIARÁ O DÍA 11 DE MAIO DE 2020 E REMATARÁ O DÍA 18 DO MESMO MES

2. Novos prazos do procedemento:

a) De conformidade co artigo 33 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, os demais prazos do procedemento de admisión reduciranse á metade.

b) Novos prazos do proceso:

• Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: ata o día 26 de maio de 2020.
    • Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido: antes do 9 de xuño de 2020.
    • Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.
    • Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: ata o 26 de xuño de 2020.
    • Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: do 1 ao 10 xullo de 2020.

O horario de atención ao público para o proceso de admisión de novo alumnado é o seguinte:

DE LUNS, 11 DE MAIO, A LUNS, 18 DE MAIO, DE 10.00 H A 13.00 H (ÁMBOLOS DOUS INCLUÍDOS).

Pregamos ás familias que vaian ao centro a realizar os trámites de admisión, que tomen as medidas de hixiene pertinentes para a vosa e a nosa seguridade.

Moitas grazas a todos/as.

A dirección

PROCESO DE ADMISIÓN 2020/21

admision20

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS 2020

Aproxímase o periodo de admisión de novo alumnado para o próximo curso 2020/21 e dende o centro organizamos unhas xornadas de portas abertas para as familias que teñan interese en coñecer o noso centro.