Skip to Content

Educación infantil

Blog de Educación Infantil

Podedes seguir todas as actividades dos peques de Infantil no seu blog: Blog de Infantil

Información ás familias. Educación Infantil

Horarios

O horario LECTIVO do centro é de 9:00 a 14:00h.

 

Servizos complemetarios:

No centro temos servizo de madrugadores, comedor e actividades extraescolares. Estes servizos son dependentes da ANPA do centro.

http://anpasancristobal.blogspot.com/

Facebook: Anpa San Cristóbal                    Instagram: anpasancristobal

 

Relación familia-escola:

O centro cooperara estreitamente coas familias con obxecto de respectar a responsabilidade fundamental das nais, pais e titores/as nesta etapa.

Faranse reunións cos pais e o intercambio de información levarase a cabo a través de entrevistas persoais (1 hora semanal de atención ás familias), a través de informes individualizados, aula virtual ou "AbalarMóbil"...

 

Merendas:

Os alumnos/as traerán a merenda ao centro escolar fomentando a alimentación saúdable. Em infantil, esta merenda levarase a cabo na propia aula e servirá para traballar diversos contidos en torno a “Educación para a saúde e o consumo responsable”.

 

Metodoloxía de traballo en infantil: 

A etapa de Educación Infantil é concibida coma un todo globalizado. A mellor forma de aprender é experimentando e descubrindo por nos mesmos polo que o xogo é a base da nosa aprendizaxe. Pretendemos crear unha escola activa, participativa, integradora e comprometida coas necesidades do alumnado.

            Cremos que a educación é un proceso construtivo. Potenciamos o exercicio constante da exploración e a procura de respostas. Axudámoslles a pensar, razoar e solucionar conflitos de xeito independente.

            Recoñecemos as diferenzas individuais respectando as distintas necesidades, capacidades intelectuais, personalidade e ritmos de madurez. Cada un vai desenvolvendo as súas destrezas aprendendo a enfrontarse positivamente aos seus fracasos e frustracións. Procuramos que o/a neno/a sexa capaz de aceptarse a si mesmo.

 

Que aprendemos?

Linguaxe:

Damos a coñecer aos nenos/as as funcións da linguaxe tanto oral coma escrito co fin de iniciarse na aprendizaxe da lecto-escritura. A nosa meta é axudar ao alumnado a empezar a ler de xeito comprensivo a través de actividades lúdicas e dinámicas.

Lóxica:

            Achegamos ao alumnado ao coñecemento dos obxectos, ao descubrimento das súas propiedades e finalmente á representación matemática das mesmas. O desenvolvemento da observación, a intuición, a creatividade e o razoamento lóxico son principios básicos sobre os cales se constrúe o pensamento matemático.

O mundo que nos rodea:

            Consideramos que o coñecer, explorar e  amar a natureza e a comunidade que nos rodea. Inspiran a creatividade, a tolerancia e abren as portas da “imaxinación”.

A psicomotricidade:

            A estimulación psicomotriz nos nenos/as en idades temperás resulta moi beneficiosa para o seu desenvolvemento físico e psicolóxico. A psicomotricidade vai facilitar a adquisición do esquema corporal permitindo que o neno/a sexa consciente do seu propio corpo, favorece o control muscular e axuda ao neno/a domine o seu corpo e movementos con maior facilidade; contribúe a perfilar o control postural, a lateralidade, o equilibrio, a coordinación e o sentido do espazo; estimula a percepción e exploración do entorno; axuda a que se oriente no espazo e no tempo; propicia as relación sociais e estimula a expresión emocional.

  

Plurilingüismo:

Como centro plurilingüe que somos, desde os 3 anos temos un proxecto de inmersión en inglés que axudará a desenvolver a comprensión e expresión oral.

Áreas Implicadas:

-Inglés: o horario semanal da área de lingua inglesa é segundo a Orde de 25 de xuño de 2009 dunha hora semanal.

O noso proxecto contempla 2 sesións semanais de 50 minutos antes/despois do recreo que se reparten do seguinte xeito: 30 minutos da área propiamente dita en inglés e a continuación a merenda  durante 20 minutos no que aproveitamos para desenvolver a lingua nunha situación  real de comunicación: fórmulas de cortesía, peticións, vocabulario específico da alimentación, hixiene, etc.

-Informática: 1 sesión semanal de 50 minutos na aula de informática. Na hora de informática os/as nosos/as alumnos/as familiarizaranse co ordenador, tablets e scornabots. Usarán diferentes aplicacións e poderán afondar na aprendizaxe das diferentes áreas do currículo pero usando sempre a lingua estranxeira.

-Música: 1 sesión semanal de 50 minutos na aula propia de cada grupo en 3 e 4 anos, e na aula de música en 5 anos. Coñecerán vocabulario e conceptos propios do currículo da área de música en inglés. Sen esquecer a tradición musical de Galicia,  poñerase especial atención ás músicas do mundo de fala inglesa.

 

 

Actividades complementarias:

As actividades complementarias son aquelas actividades didácticas que se realizan co alumnado en horario lectivo e que, formando parte da programación, teñen carácter diferenciado polo momento, espazo ou recursos que utilizan. Estas poderán ser propostas polo concello ou polo propio centro.

 

Hábitos de hixiene:

Os nenos/as de Educación Infantil deberán controlar esfínteres salvo situacións excepcionais. Os alumnos/as de 4º curso (3 anos) terán no centro escolar unha muda.

As familias facilitarán ao centro un teléfono de contacto permanente no caso dalgún tipo de urxencia ao longo da mañá.

 

Atención á diversidade: 

O centro conta con Departamento de Orientación (constituído por un especialista de AL (audición e Linguaxe) e PT (Pedagoxía terapéutica). Os alumnos/as que presenten algunha necesidade educativa de apoio educativo, poderán (previo informe psicopedagóxico), dispor deste apoio nas aulas segundo a dispoñibilidade e recursos do centro.

 

Relixión: 

Para os que escollan esta opción:

A proposta educativa desta asignatura favorece o proceso educativo do alumnado, a

sensibilidade espiritual e o despertar da experiencia relixiosa. Axuda a comprender a

tradición cultural, as súas expresións e significado en contextos plurais e diversos.

Tamén complementa a educación en valores humanos.

Información ás familias. Educación Infantil

A situación socio-sanitaria na que nos atopamos inmersos desaconsella realizar as Xornadas de Portas Abertas que tiñan lugar no noso centro en datas previas a preinscripción de alumnado de nova incorporación.

Por ese motivo achegamos este documento con información que esperamos sexa de utilidade á hora de resolver dúbidas que axuden a escoller o centro educativo que máis se axuste as necesidades de cada familia.

 

Horarios

O horario LECTIVO do centro é de 9:00-14:00h.

 

Servizos complemetarios:

No centro temos servizo de madrugadores, comedor e actividades extraescolares. Estos servizos son dependentes da ANPA do centro.

http://anpasancristobal.blogspot.com/

Facebook: Anpa San Cristóbal                    Instagram: anpasancristobal

Relación familia-escola:

O centro cooperara estreitamente coas familias con obxecto de respectar a responsabilidade fundamental das nais, pais e titores/as nesta etapa.

Faranse reunións cos pais e o intercambio de información levarase a cabo a través de entrevistas persoais (1 hora semanal de atención ás familias), a través de informes individualizados, aula virtual ou "AbalarMóbil"...

 

Merendas:

Os alumnos/as traerán a merenda ao centro escolar fomentando a alimentación saúdable. Em infantil, esta merenda levarase a cabo na propia aula e servirá para traballar diversos contidos en torno a “Educación para a saúde e o consumo responsable”.

 

Metodoloxía de traballo en infantil:

 

A etapa de Educación Infantil é concibida coma un todo globalizado. A mellor forma de aprender é experimentando e descubrindo por nos mesmos polo que o xogo é a base da nosa aprendizaxe. Pretendemos crear unha escola activa, participativa, integradora e comprometida coas necesidades do alumnado.

            Cremos que a educación é un proceso construtivo. Potenciamos o exercicio constante da exploración e a procura de respostas. Axudámoslles a pensar, razoar e solucionar conflitos de xeito independente.

            Recoñecemos as diferenzas individuais respectando as distintas necesidades, capacidades intelectuais, personalidade e ritmos de madurez. Cada un vai desenvolvendo as súas destrezas aprendendo a enfrontarse positivamente aos seus fracasos e frustracións. Procuramos que o/a neno/a sexa capaz de aceptarse a si mesmo.

 

Que aprendemos?

Linguaxe:

Damos a coñecer aos nenos/as as funcións da linguaxe tanto oral coma escrito co fin de iniciarse na aprendizaxe da lecto-escritura. A nosa meta é axudar ao alumnado a empezar a ler de xeito comprensivo a través de actividades lúdicas e dinámicas.

Lóxica:

            Achegamos ao alumnado ao coñecemento dos obxectos, ao descubrimento das súas propiedades e finalmente á representación matemática das mesmas. O desenvolvemento da observación, a intuición, a creatividade e o razoamento lóxico son principios básicos sobre os cales se constrúe o pensamento matemático.

O mundo que nos rodea:

            Consideramos que o coñecer, explorar e  amar a natureza e a comunidade que nos rodea. Inspiran a creatividade, a tolerancia e abren as portas da “imaxinación”.

A psicomotricidade:

            A estimulación psicomotriz nos nenos/as en idades temperás resulta moi beneficiosa para o seu desenvolvemento físico e psicolóxico. A psicomotricidade vai facilitar a adquisición do esquema corporal permitindo que o neno/a sexa consciente do seu propio corpo, favorece o control muscular e axuda ao neno/a domine o seu corpo e movementos con maior facilidade; contribúe a perfilar o control postural, a lateralidade, o equilibrio, a coordinación e o sentido do espazo; estimula a percepción e exploración do entorno; axuda a que se oriente no espazo e no tempo; propicia as relación sociais e estimula a expresión emocional.

 

 

Plurilingüismo:

Como centro plurilingüe que somos, desde os 3 anos temos un proxecto de inmersión en inglés que axudará a desenvolver a comprensión e expresión oral.

Áreas Implicadas:

-Inglés: o horario semanal da área de lingua inglesa é segundo a Orde de 25 de xuño de 2009 dunha hora semanal.

O noso proxecto contempla 2 sesións semanais de 50 minutos antes/despois do recreo que se reparten do seguinte xeito: 30 minutos da área propiamente dita en inglés e a continuación a merenda  durante 20 minutos no que aproveitamos para desenvolver a lingua nunha situación  real de comunicación: fórmulas de cortesía, peticións, vocabulario específico da alimentación, hixiene, etc.

-Informática: 1 sesión semanal de 50 minutos na aula de informática. Na hora de informática os/as nosos/as alumnos/as familiarizaranse co ordenador, tablets e scornabots. Usarán diferentes aplicacións e poderán afondar na aprendizaxe das diferentes áreas do currículo pero usando sempre a lingua estranxeira.

-Música: 1 sesión semanal de 50 minutos na aula propia de cada grupo en 3 e 4 anos, e na aula de música en 5 anos. Coñecerán vocabulario e conceptos propios do currículo da área de música en inglés. Sen esquecer a tradición musical de Galicia,  poñerase especial atención ás músicas do mundo de fala inglesa.

 

 

Actividades complementarias:

As actividades complementarias son aquelas actividades didácticas que se realizan co alumnado en horario lectivo e que, formando parte da programación, teñen carácter diferenciado polo momento, espazo ou recursos que utilizan. Estas poderán ser propostas polo concello ou polo propio centro.

 

Hábitos de hixiene:

Os nenos/as de Educación Infantil deberán controlar esfínteres salvo situacións excepcionais. Os alumnos/as de 4º curso (3 anos) terán no centro escolar unha muda.

As familias facilitarán ao centro un teléfono de contacto permanente no caso dalgún tipo de urxencia ao longo da mañá.

 

Atención á diversidade:

 

O centro conta con Departamento de Orientación (constituído por un especialista de AL (audición e Linguaxe) e PT (Pedagoxía terapéutica). Os alumnos/as que presenten algunha necesidade educativa de apoio educativo, poderán (previo informe psicopedagóxico), dispor deste apoio nas aulas segundo a dispoñibilidade e recursos do centro.

Queres matricular ao teu fillo/a de no noso cole? Así funciona a nosa Educación infantil

E D U C A C I Ó N     I N F A N T I L

N O  W E N C E S L A O

Educación Infantil

A día de hoxe, a situación socio-sanitaria na que nos atopamos inmersos desaconsella realizar as Xornadas de Portas Abertas que tiñan lugar no noso centro en datas previas a preinscripción de alumnado de nova incorporación.

Por ese motivo axuntamos a seguinte información que esperamos sexa de utilidade á hora de resolver dúbidas que axuden a escoller o centro educativo que máis se axuste as necesidades de cada familia.

A etapa de Educación Infantil é concibida coma un todo globalizado. A mellor forma de aprender é experimentando e descubrindo por nós mesmos polo que o xogo é a base da nosa aprendizaxe. Pretendemos crear unha escola activa, participativa, integradora e comprometida coas necesidades do alumnado.

Creemos que a educación é un proceso construtivo. Potenciamos o exercicio constante da exploración e a procura de respostas. Axudámoslles a pensar, razoar e solucionar conflitos de xeito independente.

Recoñecemos as diferenzas individuais respectando as distintas necesidades, capacidades intelectuais, personalidade e ritmos de madurez. Cada un vai desenvolvendo as súas destrezas aprendendo a enfrontarse positivamente aos seus fracasos e frustracións. Procuramos que o/a neno/a sexa capaz de aceptarse a si mesmo.


¿Que aprendemos?

Linguaxe:
Damos a coñecer aos nenos/as as funcións da linguaxe tanto oral coma escrito co fin de iniciarse na aprendizaxe da lecto-escritura. A nosa meta é axudar ao alumnado a empezar a ler de xeito comprensivo a través de actividades lúdicas e dinámicas.

Lóxica:
Achegamos ao alumnado ao coñecemento dos obxectos, ao descubrimento das súas propiedades e finalmente á representación matemática das mesmas. O desenvolvemento da observación, a intuición, a creatividade e o razoamento lóxico son principios básicos sobre os cales se constrúe o pensamento matemático.

O mundo que nos rodea:
    Consideramos que o coñecer, explorar e  amar a natureza e a comunidade que nos rodea. Inspiran a creatividade, a tolerancia e abren as portas da “imaxinación”.

A psicomotricidade:

A estimulación psicomotriz nos nenos/as en idades temperás resulta moi beneficioso para o seu desenvolvemento físico e psicolóxico. A psicomotricidade vai facilitar a adquisición do esquema corporal permitindo que o neno/a sexa consciente do seu propio corpo, favorece o control muscular e axuda ao neno/a domine o seu corpo e movementos con maior facilidade; contribúe a perfilar o control postural, a lateralidade, o equilibrio, a coordinación e o sentido do espazo; estimula a percepción e exploración do entorno; axuda a que se oriente no espazo e no tempo; propicia as relación sociais e estimula a expresión emocional.

Plurilingüísimo:

Como centro plurilingüe que somos, desde os 3 anos temos un proxecto de inmersión en inglés que axudará a desenvolver a comprensión e expresión oral. Áreas Implicadas:

  • INGLÉS: o horario semanal da área de lingua inglesa é segundo a Orde de 25 de xuño de 2009 dunha hora semanal.
    O noso proxecto contempla 2 sesións semanais de 50 minutos antes/despois do recreo que se reparten do seguinte xeito: 30 minutos da área propiamente dita en inglés e a continuación a merenda  durante 20 minutos no que aproveitamos para desenvolver a lingua nunha situación  real de comunicación: fórmulas de cortesía, peticións, vocabulario específico da alimentación, hixiene, etc.
  • INFORMÁTICA: 1 sesión semanal de 50 minutos na aula de informática. Na hora de informática os/as nosos/as alumnos/as familiarizaranse co ordenador, tablets e scornabots. Usarán diferentes aplicacións e poderán afondar na aprendizaxe das diferentes áreas do currículo pero usando sempre a lingua estranxeira.
  • MÚSICA: 1 sesión semanal de 50 minutos na aula propia de cada grupo en 3 e 4 anos, e na aula de música en 5 anos. Coñecerán vocabulario e conceptos propios do currículo da área de música en inglés. Sen esquecer a tradición musical de Galicia,  poñerase especial atención ás músicas do mundo de fala inglesa.

 Imaxe da video-visita

Preme na imaxe para ver a vídeo-visita.

 

 

 

O PERIODO DE ADAPTACIÓN 20/21

O PERIODO DE ADAPTACIÓN

 

Entendemos por adaptación o tempo que cada neno/a precisa para familiarizarse coa escola, cos adultos e cos iguais, para chegar a sentirse a gusto e ser capaz de despedirse sen angustias, xa que de unha boa adaptación vai depender a súa actitude cara a escolarización.

Por que lle damos tanta importancia?

Para os nenos/as é unha situación nova: espazos, persoas, horarios… (Aínda que xa estivesen escolarizados)

Cada un ten o seu propio ritmo de adaptación e non debemos ter presa nin facer comparacións cos outros/as respectando o tempo que cada un necesite.

A lexislación vixente marca para o curso 2020-2021 o período de adaptación entre o 10 e 30 de setembro.

 

HORARIO

10 e 11 de setembro

2 quendas por aula coa metade do alumnado en cada unha delas co seguinte horario

1ª QUENDA: 9.30 A 11:30H

2º QUENDA: 12:00 a 14:00h.

14 ao 18 de setembro

1ª QUENDA: 9.00 A 11:00H

2º QUENDA: 12:00 a 14:00h.

21 ao 30 de setembro

Todo o grupo de aula co seguinte horario:

9:00 a 12:45H

(É MOI IMPORTANTE A PUNTUALIDADE NAS ENTRADAS E SAÍDAS DO COLE)

 

O acceso ao centro do alumnado de 4º de Educación Infantil farase polo portalón negro do centro situado na rúa General Rubín (rúa sen saída peonil tanto se van polas escaleiras coma pola beirarrúa).

Unha vez que teñen accedido ao patio exterior de Infantil esperarán alí. Pedimos que a persoa que veña a buscar ao neno/a manteña a distancia física de seguridade axeitada co resto das familias e só se aproximen ao portalón verde do edificio de Educación Infantil cando a titora vaia dicindo o nome do seu fillo/a. Isto axudará a evitar aglomeracións ao carón do portalón, facilitará as mestras a entrega do alumnado e os/as nenos/as amosarán menor ansiedade no momento da espera para ir coa súa familia.

A hora de acceso será a establecida no plan organizativo para o acceso ao centro. 

 

Estaremos nas aulas as titoras correspondentes e as mestras de apoio (unha en cada aula).

Nas entradas, as titoras estarán na aula para recibir ao alumnado e as mestras de apoio controlarán o acceso as dependencias do centro.

Nas saídas estaremos titoras e mestras de apoio.

CAIXA ROSA, CAIXA AZUL

11/02/2020 19:07

Aínda que os peques de 3 anos non participaron nos talleres do Concello, si que traballaron tema na igualdade na aula.

Concretamente a igualdade de xénero cobra moita importancia nestas idades temperás xa que é cando os rapaces toman conciencia da súa propia identidade e da dos demais. Tentamos que a linguaxe, os xogos e xoguetes, o tratamento cara aos nenos e nenas sexa non sexista educando en igualdade.

Tamén facemos moitas actividades de concienciación e aprendizaxe. 

Aquí podedes ver a secuencia desta actividade, na que os pequerrechos tiñan que elexir con que caixa de xoguetes querían xogar pero sen abrila. Cando o fixeron descubriron que os xoguetes que agochábanse dentro igual non eran o que eles esperaban vendo o seu exterior...

Álbum: Coeducación -> Caixa rosa, caixa azul

FESTIVAL DE NADAL PARA AS FAMILIAS DE INFANTIL

20/12/2018 12:48

Concerto

19/03/2013 10:30
19/03/2013 11:30

Concerto "Los colores de las cuerdas" para os alumnos de 2º de Educación Infantil A e B.

Educación Infantil

07/03/2013 10:00
07/03/2013 11:30

3 anos

Aquarium

07/03/2013


Rutas urbanas animadas

26/04/2013, ás 10:00 h. en Méndez Núñez: "Méndez Núñez, un jardín de sensaciones". Saída Bus: 9:30 h.


4 anos

Bombeiros

18/01/2013 e 29/01/2013; día 18, 4A; dia 29, 4B


Concerto: "Los colores de las cuerdas"

19/03/2013, ás 10:30 h.; Sala de Cámara del Palacio de la Ópera


Teatro: "La Cenicienta y las zapatillas de cristal"

11/04/2013, ás 12:00 h; Forum Metropolitano. Saída Bus: 11:30 h.


Rutas urbanas animadas

16/04/2013 ás 11:30 h. en María Pita: "Historias de María Pita". Saída Bus: 11:00 h.


Teatro de títeres: "A caixa de música"

30/04/2013, ás 10:00 h;  Fundación Caixa Galicia. Saída Bus: 9:30 h.


5 anos

Bonilla

27/02/2013, 10:30 h.


Concerto: "Los colores de las cuerdas"

19/03/2013, ás 10:30 h.; Palacio de la Ópera


Teatro: "La Cenicienta y las zapatillas de cristal"

12/04/2013, ás 12:00 h; Forum Metropolitano


Teatro de títeres: "A caixa de música"

30/04/2013, ás 10:00 h.; Fundación Caixa Galicia.


Rutas urbanas animadas

02/05/2013 ás 11:30 h. en zona de Méndez Núñez: "Un museo ó aire libre". Saída Bus: 11:00 h.


Veo, veo: Monte San Pedro (audio e taller)

08/05/2013, ás 10:00 h. Audio na biblioteca; ás 10:30 h. talleres nas aulas.


Saída ao Monte San Pedro

09/05/2013, ás 12:00 h. Espera o monitor no aparcadoiro do parque.


Camino escolar seguro

13/05/2013. 5A ás 10:00 h. 5B ás 11:00 h.

Distribuir contido


by Dr. Radut