DÍA DA PAZ

Onte conmemoramos no cole o Día da Paz:

- Decoración da entrada do cole con cubos de bos desexos e pombas da paz nun enorme e máxico mural

- Lectura dun manifesto por parte dos maiores do cole

- Os nenos e nenas de infantil limparon o centro de malas palabras e desexos feos, acompañados da canción "Varre vasoira" de Fillas de Cassandra.

- Interpretación do Himno da Alegría coas flautas.

- Canción e acompañamento instrumental de "O mundo é grande" coa música de "O reloxo sincopado" de Leroy Anderson.

- Cancións e danzas grupais.

Los Emonstruítos

Os pasados 5 e 8 de maio todo o alumnado de Infantil e Primaria recibiu a visita dos EMOSTRUITOS. Obradoiro da Fundación MAPFRE no que se traballa o recoñecemento das emocións.

PONTE NO MEU LUGAR

Onte, as alumnas e alumnos de 5º e 6º recibiron a visita de voluntarias de Cogami, Confederación Galega de Persoas con Discapacidade, que traballa pola inclusión das persoas con discapacidade en todos os ámbitos da sociedade.

Baixo o lema "Ponte no meu lugar" reivindican a normalización e a inclusión das persoas con discapacidade no ámbito escolar, o cumprimento efectivo da normativa de accesibilidade e que os dereitos das persoas sexan unha realidade.

Unha actividade moi interesante na que as nenas e nenos aprenderon e participaron de forma activa, experimentando os desprazamentos en cadeira de rodas, tapando os ollos, etc.

PLANTANDO ÁRBORES CON PINCEIS

Onte as nenas e nenos de Primaria participaron na actividade "Plantando árbores con pinceis". Trátase dun proxecto escolar pola sostenbilidade que une cultura e coidado do medioambiente a través da realización de un Mural Artístico, colaborativo e ecolóxico con pinturas fotocatalíticas anticontaminación, que absorben o CO2 do ambiente. Unha iniciativa que ten como obxectivo transmittir a mensaxe positiva sobre o coidado do entorno.

Previamente o alumnado de 4º, 5º e 6º elaborou as súas propostas para pintar o muro seguindo a temática. A partir desas ideas o artista fixo o seu boceto que plasmou na parede do patio ca axuda das nenas e nenos.

Por outra banda o alumnado de 1º,2º e 3º tamén reflectiu a súa idea en bolsas de tea reutilizables que levaron para casa.

Actividade de Afundación

Se puideras describir a PAZ nunha palabra, cal sería?

A PAZ É:

Alegría, Amizade, Axudar, Compartir, Coidar a Natureza, Perdoar, Quererse, Regalar, Respectar, Saudar, Ser un mesmo, Sorrir, Traballar, Xogar moito, ... Facer un Mundo Mellor.

Que é a paz

Mural realizado polo alumnado de 3º de EP.

cartel paz

Anímádevos a facer vós mesmas/os estes pratos que encherán de cor a vosa mesa

PDI: A cociñar!

RECUNCHO VERDE

E coa chegada da primavera comezamos co aproveitamento deste pequeno pero incrible espazo.

Areeiro, árbores, horto...

O recuncho verde do CEIP Vistahermosa.

Álbum de fotos do horto escolar

Feliz día Mundial da Radio

O trece de febreiro é o Día Mundial da Radio. Celebramos este día publicando a entrevista realizada polo alumnado de 5º de EP á escritora galega Andrea Maceiras.

"A folla azul" de Andrea Maceiras, por un mundo sostible

O venres Andrea Maceiras achegouse ao cole para participar nun encontro co alumnado de 5º, falounos do seu libro "A folla Azul" e compartimos todas as actividades realizadas na aula.

Nomeámola gran Protectora da Natureza e regalámoslle unha pulseira da Terra que deseñamos e imprimimos en 3D.

Entrevista

ilustramos a folla azulIlustramos unha páxina do libro tamaño cartaz, cos personaxes máis significativos e a selva do Amazonas con abundantes follas azules, xa extintas na historia.

Aproveitamos a súa visita para facerlle esta entrevista: Falamos do libro, da situación que vive a Amazonia, de ecoloxía, problemas medioambientais e tamén nos deu ideas para o  disfrace de entroido.

O 13 de febreiro, celébrase o Día Mundial da Radio e queriamos emitir esta entrevista a Andrea Maceiras, moderada por estes locutores que o fan de luxo. (Fai click no play e reproducir no navegador)

Actividade medioambiental do Día Internacional da Muller e a nena na Ciencia: O estudo dos ecosistemas, a Amazonia o pulmón da Terra, problemas ambientais e comportamentos sostibles.

GALERÍA DE IMAXES

IMAXES DO DISFRACE INSPIRADO NA TRIBO DOS KAYAPO

Encontros coa autora é unha actividade, organizada pola Concellería de Educación do concello de Ourense, dirixida ao alumnado de 5º curso de primaria.

Pulseiras 3D no día da Paz

pulseiras 3d paz

Biblioteca Creativa

OBRADOIROS DE PULSEIRAS

Para o Día Escolar da Paz, a biblioteca imprimiu en 3D o símbolo da Paz. Na distintas clases formaron obradoiros de creación de pulseiras.

1º Mediron o cordón: 32 cm para cada lado.

2º Fixárono a cada lado como se ve na figura.

3º E por último, a parte máis complicada que foi facer os nós corredizos.

Para saber máis. O símbolo da paz apareceu por primeira vez en 1958 nunha campaña a favor do Desarme Nuclear. Pretendía representar un 'D' e un 'N' baseándose no sistema de mensaxes con bandeiras que usan os barcos para comunicarse. O símbolo foi adaptándose  e tomando diferentes significados asociándose coa Paz e a Xustiza.