Hora de ler en 6º curso. 2022/2023

O curso escolar 2022/2023, a hora de ler, realizouse todos os días en horario de 12:00 a 12:30 horas, tendo como obxectivo no que buscamos espertar e realzar o gusto e o pracer por ler en tempos de lecer a través do Clube de lectura Leo e releo con Leo.

A configuración da hora de ler estivo deseñada polo titor D. José Manuel Rego García, centrándose nos seguintes obxectivos.
Obxectivos:

• Desenvolver o hábito lector.
  • Traballar as competencias clave, principalmente: Comunicación Lingüística, Aprender a aprender, Conciencia e expresións culturais e Social e cívica.
  • Compartir as nosas lecturas con outras persoas.
  • Promover a lectura como fonte de diversión e aprendizaxe.
  • Mellorar a través da lectura, o vocabulario, a comp. lectora e a expresión oral e escrita.
  • Coñecemento de persoas escritoras e obras literarias galegas.
  • Fomentar o traballo en equipo a través da biblioteca escolar.

Actividades.

• Ler o conto en distintas versións (lectura en voz alta e en voz baixa)
  • Dramatizar algún episodio do conto.
  • Colorear debuxos do conto.
  • Escoitar o conto.
  • Traballaremos coa prensa analizando noticias. Miraremos, asemade, como a mesma noticia pode ser interpretada de diferentes xeitos dependendo da persoa que a lea.
  • Traballar teatro.

Temporalización.

• Na hora de ler, que se realizou todos os días  utilizáronse os seguintes libros:

1º trimestre: libro común a todos os nenos e nenas.

• LIBRO 1º: “Siete reporteros y un periódico” de Pilar Lozano Carballo da editorial SM.

O libro foi traballado nos meses de setembro e outubro do curso escolar 2022/2023 e conta a historia de sete reporteiros que loitan por conseguir, que xunto co seu xornal, non vendan o colexio.

• LIBRO 2º: “O pais da choiva” de Miguel Ángel Alonso Diz da editorial Antela.

O libro foi traballado nos meses de outubro e novembro do curso escolar 2022/2023 e conta a historia da importancia do idioma.

• LIBRO 3º: “La vuelta al mundo en 80 días” de Julio Verne da editorial Almadraba..

O libro foi traballado no mes de novembro do curso escolar 2022/2023 e conta a historia Phileas Fogg intentando dar a volta ao mundo en 80 días.

2º trimestre: libro común a todos os nenos e nenas.

• LIBRO 4º: A gruta da Torre de Lois Pérez da editorial Xerais.

O libro foi traballado nos meses de xaneiro e febreiro e conta a historia de Lois que viaxa coa súa familia a pasar outro verán en Ribadeo.

• LIBRO 5º: Estrela fugaz de Carlos Labraña Barrero da editorial Galaxia.

O libro foi traballado nos meses de febreiro e marzo e conta a historia dun asteroide e como no cinto de asteroides que hai máis aló de Neptuno naceu Meteoro.

3º trimestre: libro común a todos os nenos e nenas.

• LIBRO 6º: Game over de Carlos Losada editado ola Biblioteca Dramática Galega.

O libro foi traballado nos meses de abril e conta a historia de Roi e como dende que acende a videoconsola para botar outra partida co seu xogo favorito.

• LIBRO 7º: A pequena compaña. da edicións Embora.

O libro foi traballado nos meses de maio e xuño e conta a historia de como Xoaniña, Soldadiño, Pedichón e Medusquiñas, nunha Pequena Compaña, tentarán chegar sans e salvos ás marabillosas Illas do Alén.