Hora de ler 5º de Ed. Infantil

Ao longo do curso 2021/2022, os nenos e nenas de 5º Educación Infantil, os luns e os martes tiveron 20 minutos da hora de ler moi especiais.

Os Obxectivos marcados foron:

• Inculcar aos alumnos un interese pola lectura dende idades moi tempranas.
  • Facer da lectura un elemento de goce persoal para o alumno.
  • Ofrecer aos alumnos actividades iniciais na lectura e baixo un prisma lúdico.
  • Ampliar o vocabulario a través do conto.
  • Desenvolver a creatividade e a imaxinación nos nenos e nenas.

Traballamos co libro “Cuentos para contar e interpretar” da editorial GRAFALCO e podemos ler diferentes tipos de conto:

• Cuentos de siempre
  • Cuentos de animales
  • Cuentos para asustar
  • Cuentos de misterios e enigmas
  • Leyendas famosas
  • Cuentos para reir

Para axudar a que os nenos mostrasen máis interese, estivesen máis motivados e prestasen máis atención ao tempo de ler, usarmos un monicreque á que eles  puxeron nome o primeiro día: “Luna”. Luna foi a encargada de contar os contos aos nenos e nenas. Ademais fixeron moitas actividades relacionadas cos contos lidos: dramatizaron algún conto, colorearon debuxos dalgún conto, viron algunha película e algúns deles fixeron o seu propio conto usando o monicreque para contalo.

Foi un tempo moi bo onde os nenas e nenos puideron desenvolver a súa creatividade, aprendendo se darse conta e facilitando a comunicación verbal e non verbal entre eles, ademais de axudarles a manter a súa atención en unha mesma actividade por un tempo determinado.