Complementarias

Teatro no IES

O alumnado do IES do Camiño, recibiu na súa biblioteca aos nenos e ás nenas de 5º de educación primaria, para presentar unha obra de teatro representada polo alumnado de 3° da ESO da materia optativa de oratoria.

Gracias por invitarnos!

A túa pegada marca

O alumnado de 4º, 5º e 6º de educación primaria reflexiona sobre o acoso, na charla "A túa pegada marca", impartida por Rocío García.

Teatro!

Un ano máis, contamos coa compañía "face2face" para adentrarnos un pouquiño máis na cultura inglesa, desta vez en forma de teatro. Bailamos, cantamos e rimos moitísimo. Esta actividade foi subvencionada polo centro no marco do plurilingüismo.

Equitación

Chegou o turno de 1º e 2º de educación primaria!
Dende aquí verédelos pasándoo xenial na "Escuela de Equitación La Cruz", en Taboada.

Día Internacional da muller

Conmemoramos o 8M na nosa biblio cun recitado de poemas escritos por mulleres. As voces do alumnado soan con forza, altas e claras para seguir defendendo a igualdade.

Posteriormente, tivo lugar un acto conxunto coas compañeiras e compañeiros do IES, así como con integrantes do CIM de Palas de Rei, no que se realizou a lectura dun manifesto.

Para preparar este día, a nosa mascota Daia, recolleu unhas cantas lecturas neste recanto, que nos serviron para traballar nas aulas.

Entroido

A chuvia impediunos facer o desfile polo pobo neste entroido, pero pasámolo en grande igualmente, nunha xornada amenizada por Gramola... moito baile, festa e diversión con moreas de "Capitáns e Capitanas Planeta" súper orixinais.

Grazas a todas as familias pola vosa colaboración cos disfraces!!!
VIVA O ENTROIDO!

Mirade máis imaxes premendo aquí.

Mandados do meco

Corremos por ELA

Que día tan emotivo e bonito o de hoxe!!!
Grazas a todas as familias pola colaboración e participación nesta carreira solidaria, a favor da Asociación Agaela.

E, por suposto, grazas a moreas a Rosa e a súa familia por acompañarnos!

Sen dúbida, un día da paz que non esqueceremos e tal e como di a canción...xuntos  conseguimos "cambiar o mundo nun plisplás"

Dende aquí podedes acceder a máis imaxes!

Visita ao cine

Pasamos unha mañá xenial no cine "As Termas"

Podes ver máis fotografías premendo aquí.

Árbore de madeira

Moitas grazas Gabriel, papá de Hugo, que nos ensinou en que consiste a súa profesión de carpinteiro.

Ademais, regalounos unha chea de xogos feitos por el e fixemos entre todos os cursos unha árbore de madeira!

Mirade dende aquí máis imaxes.