Escolares

Obradoiro mediación

Comezou!

No día de hoxe, e dentro do C. P. Inclúe EMOCIONA-T, iniciamos a formación do alumnado de 4°,5° e 6° de EP en MEDIACIÓN ESCOLAR. Este programa contará con 4 sesións impartidas por Rocío Villar, da empresa Airiños. E rematará coa creación dun grupo de mediadores  e mediadoras, que poñerán en práctica a súa aprendizaxe na resolución pacífica de conflictos no noso patio e entorno.

Podes ver máis imaxes premendo aquí.

Cómic

Conmemoramos o Día do Cómic recreando a coñecida tira cómica: “13, Rue del Percebe” creada por Francisco Ibáñez.

Cada aula elaborou un piso, quedando así de xenial!

Podcast sobre o lume e a terra

Fin de ano!

Rematamos o 2023 con moita festa!

Comezamos a mañá con obradoiros para cada ciclo, no que houbo tatuaxes, celebración dos cumples de infantil, bingos, baile, robótica, chapas... e moita, moita diversión!

Despois, todos xuntos, demos paso ao 2024 coa representación das doce badaladas e... bailamos sen parar.

Podedes ver máis imaxes dende aquí.

Tamén se fixo a entrega do premio aos gañadores do concurso de postais de Nadal organizado polo Concello.

Podcast sobre o aire

Obradoiros

O vindeiro luns, 18 de decembro, na escola de nais e pais trataremos a adición a videoxogos, redes sociais…Nestes días previos, Pilar Porral de Coeduca realiza obradoiros e charlas co alumnado de primaria sobre esta temática.

Podedes ver algunha imaxe das charlas dende aquí.

Día da discapacidade

O longo do día de hoxe, o alumnado do centro seguiu realizando diferentes actividades de sensibilización con motivo do Día Mundial de persoas con discapacidade.  Visitaron a Aula sensorial creada para ocasión nun espazo da biblio, escribiron o seu nome en braille, puxéronse na pel dun neno  con discapacidade visual...

Grazas ás mestras do Departamento de Orientación do cole por organizar estas actividades tan chulas!

Ollade máis imaxes dende aquí.

Down Lugo

A asociación Down Lugo achegouse ao cole para facer varios obradoiros e commemorar así o Día Internacional das Persoas con Discapacidade.

Reflexionaron sobre a diversidade a través de distintas actividades, o alumnado de infantil a partir do conto "Elmer" e o alumnado de 5º e 6º de educación primaria cun xogo de preguntas.

Ademais de pasalo xenial aprendemos un montón!

Podedes ver máis imaxes premendo aquí.

Mes da ciencia

Para finalizar o "Mes da Ciencia en Galego nas Bibliotecas Escolares", compartimos un montón de experimentos, co aire como protagonista.

Encántanos escoitar aos nosos compañeiros e compañeiras e mostrarlles os nosos descubrimientos!!

Ollade máis imaxes premendo aquí

No bosque

Gracias a Agustín, técnico de medio ambiente, pasamos unha xornada no máis interesante no bosque que temos preto do cole. Este obradoiro, no que participou todo o alumnado do centro organizado en catro grupos distintos, está enmarcado dentro do PDI "Capitán Planeta" e axudounos a observar a nosa contorna e a descubrir moitas das súas curiosidades: o ferreiriño e o seu canto, plantas que curan feridas, paxariños que "petan" nas árbores, chuvias de follas, setas que lanzan "peidos de lobo", froitos, sementes, cores, animaliños agochados... canto aprendemos e, que ben o pasamos!

Gracias, Agustín, por achegarnos un pouco máis á maxia dos nosos bosques e a querer coidalos!

Mirade as fotos da xornada dende aquí.