Manexo de contactos

Realizan tamén unha serie de recomendacións preventivas para os contactos estreitos.

Podedes ler o texto completo neste enlace

Novas medidas anti COVID

Deixámosvos un resumo do Novo Protocolo de Vixilancia e Control Epidemiolóxico Fronte ao COVID no ámbito educativo.

Premendo neste enlace podedes acceder ao Protocolo para a detección de infección polo SARS-Cov-2 con test rápido de antíxeno en saliva en centros de educación primaria.

Agasallo

Hoxe recibimos un súper agasallo para o alumnado e persoal do centro que nos enviou Jim Sports. Moitísimas grazas!!

Graciñas tamén ao Concello de Palas de Rei pola xestión.

Protocolo Covid-19

Dende este enlace podedes consultar o Protocolo de Adaptación ao contexto Covid-19 no curso 2021/22

Normas organización e funcionamento curso 2021/22

Premendo na imaxe podedes consultar as normas de organización e funcionamento para o curso 2021/22

Axuda máscaras

A Consellería de Cultura, Educación e Universidade publicou hoxe a Orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en Educación Primaria.

Podedes consultala premendo aquí.

Será beneficiario das máscaras, directamente, o alumnado que recibiu a axuda de material escolar. Nestes casos, o centro encárgase de facer todos os trámites. Por tanto, as familias non é preciso que fagades nada. Nos vindeiros días, canto teñamos máis información,poñerémonos en contacto con vós.

O resto do alumnado que non foi beneficiario por diferentes circunstancias, agás por motivos de renda, debe cubrir os anexos I e II e entregalos no centro dende o 16 ao 27 de novembro.

Recomendacións

A ANPA "A Ulloa de Palas", comparte con nós estas recomendacións

para voltar ao cole de xeito seguro.

Normas organización e funcionamento 2020-2021

Premendo na imaxe podedes consultar as normas de organización e funcionamento para o curso 2020/21

ATENCIÓN!

Seguindo as instrucións publicadas pola  Dirección Xeral de Educación establécense novas datas de inicio do curso escolar, de xeito graduado.

INICIO CURSO ESCOLAR

• Xoves 10 de setembro incorporarase:

4º e 5º de educación infantil (3 anos e 4 anos)

1º, 2º e 3º de educación primaria.

• Venres 11 de setembro incorporarase:

6º de educación infantil ( 5 anos)

4º, 5º e 6º de educación primaria

REUNIÓNS INFORMATIVAS PARA AS FAMILIAS:

Realizaranse na Casa da Cultura, só poderá asistir unha persoa por alumno ou alumna.

Recórdase o uso obrigatorio de máscara e manter a distancia de seguridade.

O horario e data de reunións:

7/09/20 ás 10:00h - 6º de Educación Infantil e 1º de Educación primaria

7/09/20 ás 12:00h - 4º de Educación Infantil e 5º de Educación Infantil

7/09/20 ás 16:00h - 2º de Educación Primaria e 3º de Educación Primaria

8/09/20 ás 10:00h - 4º Educación Primaria e 5º Educación Primaria

8/09/20 ás 12:00h - 6º A e B de Educación Primaria

Plans contexto COVID

Poñemos a vosa disposición os plans elaborados polo centro para a adaptación ao contexto COVID.

Plan de adapatación

ao contexto COVID