BENVIDOS

Benvidos á web do noso centro

Rúa da Ulloa s/n. 27200. Palas de Rei. Lugo

Telf: 982870628 / 982870627   Fax:982870629

ceip.palas.rei@edu.xunta.es

Calendario escolar curso 2017-2018                   Información ás familias

Fin de curso 2018

Remata o curso e nós despedímolo con moito baile e xogos.

Mirade, mirade!

Conto

Aquí tedes á gañadora do concurso de contos para as familias, organizado polo equipo de Dinamización Lingüística para a revista escolar.

Encantounos!!

Graciñas a todas as familias participante!

Circuítos eléctricos

Na aula de 5º de primaria crearon uns circuítos eléctricos para a materia de Ciencias Naturais!

A casa das árbores

As nenas e os nenos de 1º e 2º coñeceron a Anxo Moure, mirade, mirade!

Saída Burela

O alumnado de 3º e 4º de primaria viaxou a carón do mar.

Preme na imaxe para ver máis fotografías.

Sementamos árbores

Non quitedes ollo a este vídeo tan chulo das nenas e dos nenos da aula de 3 anos!

Seguide o seu exemplo e animádevos a sementar unha árbore...

Endangered Animals

Na aula de inglés, o alumnado de 3ª de primaria estivo a realizar un traballo cooperativo sobre especies en perigo de extinción na nosa comunidade e as paisaxes onde habitan. Do mesmo xeito, buscaron posibles solucións para recuperar estas especies e analizaron que podemos mellorar para coidar o medio e as paisaxes onde viven.

O resultado deste traballo de investigación son uns murais que están expostos no pasillo do cole.

Non os podedes perder!

Preme aquí para ver máis imaxes do proceso

Un patio de cores

E así de colorido quedou o noso patio! O alumnado participante no Plan Proxecta, profesorado e familias  pintaron varias obras do pintor Leandro Lamas nas paredes do cole, onde  se aprecian distintas paisaxes, e a ti, cal che gusta máis?

Preme aquí para ver máis fotografías

GRACIÑAS POLA VOSA COLABORACIÓN

Carteis das árbores

Non deixedes de dar unha voltiña estes días polos xardíns do cole e veredes uns carteis para saber máis sobre algunhas das árbores do cole. Aquí tedes ás nenas e aos nenos de 4 anos e de 3º de primaria colocándoos, encántanos a nosa paisaxe!