Novas medidas anti COVID

Deixámosvos un resumo do Novo Protocolo de Vixilancia e Control Epidemolóxico Fronte ao COVID no ámbito educativo.

Premendo neste enlace podedes acceder ao Protocolo para a detección de infección polo SARS-Cov-2 con test rápido de antíxeno en saliva en centros de educación primaria.

Así vivimos o camiño

As nenas e os nenos de 6º de infantil tiñan unha morea de preguntas sobre o camiño de Santiago, pero Miriam, Monse, Muriel e Pili resolveron todas as súas dúbidas, contándonos unhas experiencias do máis interesante. Escoitade!

Como é o teu traballo?

Hoxe é a quenda do alumnado de 1º EP. Seguimos coñecendo oficios relacionados co Camiño de Santiago. Escoitade moi atentas e atentos, porque este alumnado ten grandes dotes para o xornalismo; entrevistan a Sandra e a Rocío. Seguro que as coñecedes!

Quen arranxa as bicis no Camiño?

Na segunda entrega de audios relacionados co Camiño de Santiago é a quenda do alumnado de 6º de Primaria.
Entrevistan a Suso Freire, que ten como oficio arranxar bicicletas.
Canto aprendemos...

O Camiño dende ollos dun taxista.

O alumnado de 3º EP entrevista a Juan, taxista no noso concello. Prestade moita atención porque nos conta o seu día a día no camiño.

Reserva praza

Ábrese o proceso de reserva de praza para o alumnado de 6º de primaria matriculado no presente curso no Ceip Palas de Rei e que, no vindeiro curso, pretende continuar os estudos no centro de adscrición “IES do Camiño” (Palas de Rei).

-Prazo de presentación das solicitudes: do 11 xaneiro ao 8 de febreiro de 2022

-Lugar de entrega: Ceip Palas de Rei.

Tamén se poden presentar as solicitudes a través da aplicación “admisionalumnado” (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado)

Lexislación aplicable: ORDE do 18 de decembro de 2020 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

Boas festas!

Manualidades, cociña, baile, fabricación de instrumentos, escape room... un montón de obradoiros para rematar este ano 2021.

E se remata o ano, no comedor dámoslle a benvida ao 2022 coas tradicionais badaladas.

Queres ver algunha imaxe? Preme aquí

Actividade física no Nadal

Esta actividade está recollida no Proxecto Deportivo de Centro e ten como obxectivo fomentar hábitos saudables relacionados coa práctica de exercicio físico diario.

No blog de educación física "Móvete" tedes algún exemplo de actividade física por cursos e aquí deixámosvos unhas fichas para recoller polas familias.

Ficha rexistro actividade física infantil

Ficha rexistro actividade física primaria

Recomendacións lectoras

Cumples 1º trimestre infantil

Os máis pequenos do cole estiveron de celebración!

Pasárono fenomenal festexando os cumples do 1º trimestre.

Parabéns!

Preme na tarta para ver fotos do día.