Transporte

Transporte escolar

As familias do alumnado que xa teña asignada parada en cursos anteriores non é preciso que realice ningún trámite.

En base á instrución 1/2023 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de  Cultura, Educación,  Formación Profesional e Universidades e da Dirección Xeral de Mobilidade da Consellería de Infraestructuras e Mobilidade, sobre a xestión do servizo de transporte escolar no curso 2023-2024

◄ Solicitude de modificación de itinerario e de introdución de novas paradas.

Os pais, nais ou titores legais deberán informar á dirección do centro da súa vontade de solicitar ditas modificacións indicando as coordenadas de xeolocalización da nova parada ou itinerario a crear cos datos que aporta a aplicación "Google Maps".

Posteriormente a dirección cursará a solicitude ante a Xefatura Territorial de Lugo.

Con carácter xeral non se autorizarán desviacións nos itinerarios de transporte escolar e/ou introdución de novas paradas en distancias inferiores a 2 km da ruta actual, nin fóra da zona de influencia do centro.

◄ Presentación  solicitudes excepcionais de uso do transporte escolar.

1. Alumnado cuxo domicilio estea situado a unha distancia do centro escolar inferior a 2 km e superior a 1 km en zona urbanizada e 500 m en zona non urbanizada.
  2. Alumnado escolarizado en centros que non lles corresponden, de acordo coas áreas de influencia fixadas en función dos seus domicilios familiares.
  3. Alumnado que, por causa de proximidade xeográfica, solicite a utilización de liñas de transporte correspondentes a centros distintos a aqueles nos que estea matriculado.

Este alumnado poderá solicitar uso excepcional do transporte escolar sempre que concorran as seguintes circunstancias:

• Que non precise a incorporación de acompañante

Os pais, nais ou titores legais cuxos fillos/as se atopen nalgunha das situacións anteriores, poderán solicitar ante a dirección do centro o uso excepcional do transporte escolar por parte destes.

Prazo de solicitude: do 3 ao 6 de xullo, incluído.

Transporte escolar

En base á instrución 1/2022 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional do 8 de xuño, sobre a xestión do servizo de transporte escolar no curso 2022– 2023

• Que non precise a incorporación de acompañante

Prazo de solicitude: do 4 ao 8 de xullo, incluído.

Transporte escolar

En base á instrución 1/2020 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional do 8 de xuño, sobre a xestión do servizo de transporte escolar no curso 2020 – 2021

◄ Solicitude de modificación de itinerario e de introdución de novas paradas.

Prazo de solicitude: ata o 10 de xullo de 2020, incluído.

• Que non precise a incorporación de acompañante

Prazo de solicitude: ata o 1 de setembro de 2020, incluído.

TRANSPORTE ESCOLAR CURSO 2012/13

Na actualidade configuran a rede de transporte escolar 5 itinerarios, todos eles cubertos por outros tantos autobuses da empresa Mourenza y Pardo.

Todos os autobuses contan con coidadores/as que atenden ao alumnado transportado, coidan do seu comportamento e necesidades que poidan xurdir  na viaxe ao/dende o centro, e vixían as subidas e baixadas de autobús.

A garda e custodia do alumnado transportado no tempo anterior e posterior á xornada lectiva e ata que chegan ou abandoan o centro no transporte, será realizada en quendas de tres mestres/as por día.

Preme aquí para ver as rutas de transporte