Matrícula-Admisión Reserva de praza

Admisión alumnado

Comunicámoslles que TODAS  as solicitudes presentadas en prazo para o proceso de admisión de novo alumnado para curso 2024/25 figuran en estado ADMITIDAS.

O prazo de formalización de matrícula estará aberto do 20 ao 30 de xuño.

Admisión alumnado

Ábrese o prazo para a solicitude de admisión de alumnado, para calquera consulta non dubiden en chamar ao centro: 982 87 06 28 ou 982 87 06 27

Dende os enlaces poden acceder ao seguintes documentos:

-Información sobre o proceso de admisión e vacantes ofertadas polo centro.

-Documentación a aportar.

-Solicitude para descargar e cubrir de xeito manual: ED550B-G Anexo II (dispoñible no centro)

-Tamén poden cubrir a solicitude informáticamente ou na Sede Electrónica: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

Xornada portas abertas

Reserva praza

Ábrese o proceso de reserva de praza para o alumnado de 6º de primaria matriculado no presente curso no Ceip Plurilingüe Palas de Rei e que, no vindeiro curso, pretende continuar os estudos no centro de adscrición “IES do Camiño” (Palas de Rei).

-Prazo de presentación das solicitudes: do 15 xaneiro ao 5 de febreiro de 2024

-Lugar de entrega: Ceip Plurilingüe Palas de Rei.

Tamén se poden presentar as solicitudes a través da aplicación “admisionalumnado” (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado) ou da Sede Electrónica. (Manual de usuario para as familias)

Lexislación aplicable:

• Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, ese regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).

• Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

Prazo formalización matrícula

O prazo de formalización de matrícula para o novo alumnado é do

20 ao 30 de xuño.

Podedes descargar os documentos e traelos cubertos ou facelo no centro.

-Formalización de matrícula

-Enquisa

(Horario secretaría: luns e xoves de 13:00 a 13:50;

martes, mércores e venres de 09:45 a 10:35

Para calquera outro horario consultar co centro)

Admisión alumnado

Comunicámoslles que TODAS  as solicitudes presentadas en prazo para o proceso de admisión de novo alumnado para curso 2023/24 figuran en estado ADMITIDAS.

O prazo de formalización de matrícula estará aberto do 20 ao 30 de xuño.

Listaxe provisional solicitudes de admisión

Provisionalmente, TODAS as solicitudes presentadas en prazo para o proceso de admisión do alumnado do curso 2023/2024 figuran en estado ADMITIDAS.

Listaxe definitiva: 15 de maio.

Admisión novo alumnado

Dende os enlaces poden acceder ao seguintes documentos:

-Información sobre o proceso de admisión e vacantes ofertadas polo centro.

-Documentación a aportar.

Xornada portas abertas

Reserva praza

-Prazo de presentación das solicitudes: do 16 xaneiro ao 6 de febreiro de 2023

-Lugar de entrega: Ceip Plurilingüe Palas de Rei.

Lexislación aplicable: