Animación á lectura

Contacontos

Comezamos a semana do libro cunha visita moi xenial!

Beatriz Campos engaiolou ao alumnado de infantil, de 1º e 2º de educación primaria contándolles uns contiños!

Gracias por vir! Encantounos!

Biblio patio

A biblio patio sae para aproveitar estes últimos días de verán!

Canto nos gusta!

Anxo Moure

Nesta tarde de “Lectura e familias” visitounos Anxo Moure coa súa ciclobiblioteca e moooitas historias.

Contacontos

Hoxe, coñecemos arañas ás que non lles gusta tecer e lobos que nos fan rir cos seus "ventos", así o contou Ana Meilán. Esta escritora, visitounos grazas ao programa Lectura e Familias e, sen dúbida, animounos a ler para seguir coñecendo os personaxes dos seus libros.

Graciñas a todas as familias que participastes nesta actividade!!

Contacontos en familia

A Consellería de Cultura, Educación e Universidade vén de seleccionarnos para formar parte do programa Lectura e Familias, que ten como principais obxectivos estimular o deseño e desenvolvemento de iniciativas que favorezan a participación das familias en actividades da biblioteca escolar e fomentar o gusto pola lectura no alumnado.

Iredes coñecendo as diferentes propostas que temos preparadas. Comezamos esta aventura cunha sesión de contacontos a cargo de Ana Meilán, o próximo xoves, día 26 de xaneiro, na Casa da Cultura de 16:15h a 17:15h.

Animámosvos a que asistades en familia, coas vosas fillas e fillos.

Moitas gracias por adiantado, pola vosa colaboración e implicación neste novo proxecto.

Lectura e familia

A biblioteca do cole foi seleccionada para formar parte do programa Lectura e Familia, integrado no plan LÍA 2021-2025 e no PLAMBE, para este curso.

Próximamente máis novidades!!

Poesía no camiño

Florencio Delgado, homenaxeado este ano polo día das Letras Galegas, achegounos á poesía .

Paula Carballeira

Visitounos Paula Carballeira. Canto nos gustan os seus contos!

Graciñas a moreas.

Sesións de contacontos

Neste Samaín e Halloween o cole encheuse de historias, lendas e contos grazas a participación das familias.

Pasámolo xenial!

GRACIÑAS!

Preme na imaxe para ver imaxes dos contacontos.

Contos Samaín

Gústanvos as historias de medo?

Neste Samaín, as nenas e os nenos de sexto de primaria deixanvos uns contiños para que pasedes un rato terrorificamente divertido!