Solicitude comedor escolar 2023/24

Aberto o prazo para o procedemento de autodeclaración dos prezos públicos para a utilización do comedor escolar no curso 2023/24. Ver instrución

PRAZO DE PRESENTACIÓN:

As autodeclacións entregaranse na Secretaría do Centro. O prazo remata o 01/09/2023, pero é aconsellable a súa entrega antes do 11/07/2023

-A autodeclaración farase en base ao EXERCICIO FISCAL 2022

-Non hai que presentar a copia da Declaración da Renda, xa que esta autodeclaración é unha declaración baixo xuramento pola que se autoriza á Consellería de Educación a contrastar os de residencia e renda.

-Recorde cubrir todos os datos que se piden dos membros da unidade familiar e de asinar a declaración, deberán asinar: solicitante, cónxuxe e fillos maiores de idade.

Podedes descargar o impreso e as intrucións dende AQUÍ ou recollelo no centro.

Ata o próximo 1 de setembro, estará aberto o prazo para a admisión de persoal colaborador do comedor escolar durante o curso 2023/24.

Distinción km 0

No día de hoxe, recibimos a distinción km 0 de man de Slow Food Compostela. Con este recoñecemento ponse en alza a importancia de consumir produtos de proximidade. Non podemos estar máis felicides!

Mil grazas a todos os partipantes neste acto, proveedores e persoal de cociña pola súa colaboración e implicación para que o comedor do cole poida seguir nutríndose de alimentos da zona e de calidade.

Comedor escolar Km 0

Solicitude comedor escolar curso 2022/23

Aberto o prazo para o procedemento de autodeclaración do prezos públicos para a utilización do comedor escolar no curso 2022/23. Ver instrución

PRAZO DE PRESENTACIÓN:

As autodeclacións entregaranse na Secretaría do Centro. O prazo remata o 07/09/2022, pero é aconsellable a súa entrega antes do 08/07/2022

-A autodeclaración farase en base ao EXERCICIO FISCAL 2021

Podedes descargar o impreso e as intrucións dende AQUÍ ou recollelo no centro.

Ata o próximo 8 de setembro, estará aberto o prazo para a admisión de persoal colaborador do comedor escolar durante o curso 2022/23.

Pago tasa comedor a través de AbalarMóbil

Este vídeo explica como realizar o pago de tasa do servizo comedor a través da aplicación.

Tamén o podedes consultar no seguinte documento (dende a páxina 16 ata a 18)

GUÍA ESPAZO ABALAR PARA AS FAMILIAS

Solicitudes comedor escolar 2021/22

Aberto o prazo para o procedemento de autodeclaración do prezos públicos para a utilización do comedor escolar no curso 2021/22

PRAZO DE PRESENTACIÓN:

As autodeclacións entregaranse na Secretaría do Centro. O prazo remata o 03/09/2021, pero é aconsellable a súa entrega antes do 09/07/2021

-A autodeclaración farase en base ao EXERCICIO FISCAL 2020

Podedes descargar o impreso e as intrucións dende AQUÍ ou recollelo no centro.

Ata o próximo 8 de setembro, estará aberto o prazo para a admisión de persoal colaborador do comedor escolar durante o curso 2021/22.

Recomendacións nutricionista

A nutricionista Ana Isabel Fernández Escudero ofrécenos ESTE DOCUMENTO con recomendacións sobre hábitos de alimentación saudable.

Acordo comedores escolares

Novo acordo do consello da Xunta de Galicia en materia de comedores escolares.

Para máis información premede aquí

Colaboración voluntaria nas tarefas de comedor

ABERTO  o prazo de admisión de membros da Comunidade Educativa do Ceip de Palas de Rei, como colaboradores voluntarios nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do comedor escolar durante o curso 2020-2021.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ato o día 11 de setembro de 2020, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 21 de decembro de 2020.

Comedor escolar curso 2020-2021

Aberto o prazo para o procedemento de autodeclaración do prezos públicos para a utilización do comedor escolar no curso 2020-21

PRAZO DE PRESENTACIÓN:

As autodeclacións entregaranse na Secretaría do Centro. O prazo remata o 11/09/2020, pero é aconsellable a súa entrega antes do 10/07/2020

-A autodeclaración farase en base ao EXERCICIO FISCAL 2019