A nosa mascota

Comeza o entroido

Os mandados de Daia para a próxima semana!!

Novidades Daia

Comeza a nosa viaxe

Hoxe, comezamos unha nova aventura que nos acompañará durante todo o curso 2021/2022.
Trátase dun Proxecto Documental Integrado do que imos ser partícipes todas e todos os membros da comunidade educativa do cole. Este Proxecto ten por nome "Palas é Camiño", pouco a pouco iredes descubrindo un montón de cousas sobre o mesmo... pero por agora... quen mellor para presentalo que a mascota da nosa Biblio!!! Cóntanos Daia...

Temos noticias de Daia

A primeira carta de Daia

Hoxe Daia sorprendeunos escribíndolle a toda a comunidade educativa a súa primeira carta. Le con calma a carta para coñecer todas as novidades da biblioteca.

Coñecemos a Daia

Aquí estamos con Daia. De seguro que a tedes visto algún día entre os libros da biblio.

Preme aquí para coñecela un pouco máis!

MASCOTA DA BIBLIOTECA

Este curso, 2014/15, celebramos no cole un concurso de debuxo para deseñar a mascota da biblioteca, participamos todos os alumnos/alumnas do cole, a gañadora foi unha nena de 6º de Infantil: Wenda.