Escola de nais e pais

Disciplina positiva

Terceira sesión de disciplina positiva con Natalia Somoza, na que nos puxemos no lugar dos nenos e das nenas e reflexionamos sobre as súas necesidades, condutas... ao tempo que nos ofreceu ferramentas para abordar distintas situacións.

Disciplina positiva

Seguimos reflexionando e aprendendo da man de Natalia Somoza, nunha segunda charla sobre disciplina positiva.

Disciplina positiva

Nunha nova sesión da Escola de Familias, Natalia Somoza ofreceunos unha charla moi dinámica, participativa e reflexiva sobre disciplina positiva.

Agardamos con ganas a seguinte sesión!

Pautas prevención acoso

Pilar Porral, de Coeduca, ofrécenos un resumo da última charla formativa da escola de familias con pautas sobre a prevención do acoso dende a familia.

Podedes lelas premendo aquí.

Charla acoso

Nunha nova sesión de Escola de Familias, Pilar Porral, de Coeduca, falounos de acoso escolar ofrecéndonos consellos para  detectalo, previlo e afrontalo.

Charla acoso escolar

Videoxogos educativos

Pilar Porral, de Coeduca, deixanos un listado de videoxogos educativos que podedes consultar dende este ENLACE.

Así como, un resumo da última charla formativa da escola de familias con pautas de videoxogos e redes sociais.

Podedes lelas premendo aquí.

Charla videoxogos e redes sociais

Na tarde de hoxe, Pilar Porral ofreceu unha charla para familias sobre videoxogos e redes sociais, dando pautas para a prevención de adición, así como para facer un bo uso das mesmas.

Obradoiros

O vindeiro luns, 18 de decembro, na escola de nais e pais trataremos a adición a videoxogos, redes sociais…Nestes días previos, Pilar Porral de Coeduca realiza obradoiros e charlas co alumnado de primaria sobre esta temática.

Podedes ver algunha imaxe das charlas dende aquí.

Charla igualdade

Segunda sesión formativa da escola de nais e pais!

Hoxe, Pilar Porral falounos sobre igualdade. Invitounos a reflexionar sobre as súas causas, evolución... e ofreceunos unha serie de  claves a ter en conta para educar en igualdade aos nenos e nenas.
Gracias por vir familias!

Podedes acceder ás pautas de igualdade premendo aquí.