Teatro no IES

O alumnado do IES do Camiño, recibiu na súa biblioteca aos nenos e ás nenas de 5º de educación primaria, para presentar unha obra de teatro representada polo alumnado de 3° da ESO da materia optativa de oratoria.

Gracias por invitarnos!

Mural fotográfico

Graciñas ás familias pola vosa colaboración, e aportar imaxes para poder elaborar o mural fotográfico do PDI "Capitán Planeta” Neste trimestre, centrado na auga.

Charla Plan Director

Seguimos traballando na empatía cara os demais, no respecto, no bo trato... Desta vez, enmarcada no plan director, a sesión centrouse na prevención e tratamento do acoso e ciberacoso co alumnado de 5º e 6º de primaria. Impartiuna Héctor, psicólogo e garda civil.

Charla Navega con rumbo

Hoxe, 2 de maio, celébrase o Día Mundial Contra o acoso escolar.

O alumnado de 5º e 6º de primaria recibiu unha sesión formativa enmarcada dentro do Programa Navega con rumbo. O obxectivo é seguir concienciando ao alumnado no uso responsable de internet e as redes sociais, dando recomendacións para unha navegación responsable e segura. Céntrase tamén na prevención do ciberacoso, na adición a videoxogos…

Lembrade que o noso centro dispón do punto laranxa (físico e virtual) para contribuír a erradicar o acoso e o ciberacoso.

Maio

Volve o maio!

Camisetas

Creamos as nosas camisetas coa máquina de corte: cricut.

Eliximos o debuxo, poñemos nome e colocámolo na camiseta!

Quedaron xenial! Mirade!

Almorzo saudable!

Comezamos o día cargándonos de enerxía e vitaminas compartindo un almorzo saudable e equilibrado no comedor do cole.

Un xeito fantástico de aprender e adquirir hábitos alimenticios saudables!

Preme aquí para acceder a máis fotos.

Semana do libro

Que sorte temos coas nosas familias!

Gracias a elas enchemos o cole de mooooitos contos nesta semana do libro.

Graciñas por vir!

Dende aquí podedes ver algunhas das familias que nos visitaron.

Beatriz Campos

Beatriz Campos volveu ao cole para contarlles fascinantes historias ao alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria.

Encantounos oila!

Mediación

Despois do segundo día de formación a cargo de Rocío Villar, xa temos o noso propio grupo de MEDIADORES E MEDIADORAS ESCOLARES formado por  alumnado de 4°;5° e 6° de E.P.
Preparados para a resolución pacífica de conflictos no noso patio!

Dende aquí podedes ver máis imaxes.