Semana do libro

Que sorte temos coas nosas familias!

Gracias a elas enchemos o cole de mooooitos contos nesta semana do libro.

Graciñas por vir!

Dende aquí podedes ver algunhas das familias que nos visitaron.

Obradoiro marcspáxinas

Nas horas de lecer, as nosas compis de 6º Icía e Helena, axudáronnos cun obradoiro de creación de marcapáxinas monstruosos!

Contacontos polo Samaín

Cando veñen as familias ao cole créase un ambiente especial!

Canta ilusión por escoitar esas historias de meeedo que nos tiñan preparadas.

Grazas a moreas pola vosa participación, non deixades de sorprendernos.

Dende aquí podedes ver máis fotografías dos contacontos nas diferentes titorías.

Día das bibliotecas

Este curso o lema das Bibliotecas Escolares de Galicia é "Unha biblioteca escolar en viñetas", e quere poñer o foco na importancia do cómic para a formación do itinerario lector, o cómic como un lugar para encontrarse.
Nós tamén quixemos facer os nosos cómics nun mural que nos serviu para decorar o recuncho sobre este tema.

Mirade, mirade!

Kapla

Sen dúbida, a biblioteca ofrécenos sempre retos! Mirade como desfrutan cos Kapla, un xogo que anima a explorar e superar os seus propios límites, desenvolvendo así a creatividade, inxenio, lóxica e perseveranza!!

Ideas para un inicio de curso xenial!

As nenas e os nenos de 5º de educación infantil tiñan mooooitas ganas de comezar o novo curso... aquí vos deixan unhas ideas para ter un inicio de curso xenial!

A xanela do maxín

Visita na biblio

Hoxe, tamén tivemos una visita moi especial... as alumnas e os alumnos do cole de Monterroso que pertencen ao clube de lectura viñeron coñecer a nosa biblio e os polos creativos!!!

Agardamos que vos gustase moito!

Letras galegas 2023

Velaquí, varios espazos do cole e da biblio onde coñecer, un pouco máis, ao homenaxeado este ano no Día das Letras Galegas: Francisco Fernández del Riego.

Queredes saber máis? Premendo nas seguintes imaxes descubriredes máis curiosidades sobre este autor.

Remataremos a conmemoración do Día das Letras Galegas cunha convivencia en Vilar de Donas para festexar Os Maios... xa temos todo preparado! Graciñas ás familias pola súa colaboración!

Charla acoso

Na tarde de hoxe, desfrutamos dunha nova sesión do programa "Lectura e familias".

Nesta ocasión contamos, de xeito simultáneo cunha charla e un contacontos.
Por unha banda, estivemos  con María Soto que lle transmitiu ás familias ferramentas de educación consciente e responsable centrada no respecto mutuo para abordar o acoso escolar.
E por outra banda, os máis peques descubriron a través do conto "O planeta sen cor" a importancia da diversidade, dos limites e da cooperación para crear ambientes de respecto, todo da man de Mamen Bazarra.
Graciñas por vir!!