Marzo 2018

Carta á Raiña da auga

No mes de marzo, coincidindo co semana da metereoloxía, elaboramos un cunha carta que achegamos á Raiña da auga.

Asemade, aproveitamos a semana da poesía para traballar a composición de versos e estrofas relacionadas coa metereoloxía.

Con todos os poemas elaborados polo alumnado, realizamos un poemario.

Día da poesía

Este ano a semana na semana da poesía celebramos tamén o día do teatro e o día da árbores e da auga.

O Día da poesía, 21 de marzo, na biblioteca do centro realizamos a recitaxe dunha escolma de poemas que o alumnado escolleu e preparou nas súas clases coa axuda dos seus titores.

Os poemas foron moi diversos, así destacar autores como: Jorge Marique, José Luis Borges, Rubén Darío, Rafael Alberti, Antonio Machado, Lope de Vega, Pablo Neruda, Gustavo Adolfo Bécquer, José Espronceda e Blas de Otero.

Asemade, tamén tivo lugar a representación en teatriño de monicreques o conto titulado "The very hungry caterpillar" de Eric Carle.

Contacontos CIFP Portovelo

Na semana previa ao Día mundial da meteoroloxía, teatro e poesía o alumnado do Ciclo de animación do CIFP Portovelo realizou catro contacontos no noso centro, relacionados, todos eles, co tema dos PDI que se entán a desenvolver en Ed. Infantil e 1º, 2º e 3º de ED. Primaria.

• O alumnado de 4º e 5 de educación infantil participou na representación dun conto sobre planetas titulado "A que sabe a lúa" que mantivo aos máis cativos do centro pendentes de todo o que acontecía no teatriño de monicreques.
  • O alumnado de 6º de educación infantil presenciou a representación dun teatrillo de monicreques sobre robots.
  • O alumnado de 1º e 2º asistiron ao contacontos titulado "A noite das mudanzas". Ao remate, realizaron unha pequena sesión de xogos populares dentro da aula.
  • O alumnado de 3º presenciou a representación con sombras chinescas de "Wangari e os árbores da Paz". Ao remate do conto, realizaron un pequeno obradoiro medioambiental para concienciarse da importancia da auga nas nosas vidas.

O alumnado do CIFP Portovelo fíxoo xenial, e nós pasámolo moi ben.

Temos que repetir!!!

Monas de Pascua

PRESENTACIÓN DOSBRE AS MONAS DE PASCUA

A recipe in my head

Literalmente, tivemos a receita nas nosas cabezas, mellor dito, nos nosos cookeryhats.

E velaí o resultado: DELICIOUS!!!!!

O lapis de Rosalía

O 1 de marzo, alumnado de 2º de Ed. Primaria realizou unha nova edición do concurso de animación á lectura como actividade final á lectura que realizaron ao longo destes meses do libro Antón Cortizas "O lapis de Rosalía":

"Rosalía ten seis anos. Cando fala, da súa boca saen bolboretas que pairan no ar moi alegres, dicindo palabras moi bonitas. E as súas mans tocan as cousas con seis caricias, e seis suspiros salaian á vez. Rosalía vai á escola, onde aprende a ler e a escribir.Un día acabóuselle o lapis, chegou á casa e díxolle ao pai: —Papá, tesme que mercar outro lapis. O novo lapis resultou ser moi distinto ao anterior.Ao longo del ten escrita unha frase que di: Lapis especial para nenas de seis anos. Que ten de especial ese lapis?"

Como en edicións anteriores, o equipo gañador do concurso recibiu como premio un exemplar do libro que traballaremos no próximo mes.