Língua Francesa

Intercambio con Francia - París e Disney

O mércores 29 de marzo, o noso alumnado visitou París.

A Torre Eiffel

O Museo Louvre

Deron un paseo en barco polo Sena

E visitaron o Quartier Latin

Fontaine de Saint Michel

No día de hoxe, xoves, visitaron Disney, un bo xeito de rematar a viaxe. Boa viaxe de volta!!

Intercambio en Francia - Tours e París

Os nosos estudantes pasaron o día en Tours, visitando o casco antigo.

O pazo  de Xustiza

No día de onte, martes, visitaron París.

Montmartre

Intercambio con Francia

O mércores 22 de marzo á noite, alumnos e alumnas de 4º ESO do Río Cabe partiron cara Francia para participar nun intercambio escolar que durará unha semana.

Fixérono acompañados da súa profesora da Asignatura, Pilar Rodríguez.

A primeira parada foi Burdeos.

No segundo día istaláronse coas familias; podémolos ver  cos  seus "correspondants" no Instituto Édouard Branly de Chatellerault.

Ó día seguinte, visitaron o Parc de Futuroscope.

San Brais

Seguimos de celebración, neste caso o San Brais. Aproveitamos o día e as súas típicas roscas para obter

algún diñeiro para a excursión dos rapaces de 4º ESO a Roma, a fin de curso . Un éxito total!! Parabéns @s

reposteir@s!!

La Chandeleur

O pasado xoves, 2 de febreiro, celebramos no Cabe a festividade de “La Chandeleur”. En Francia é costume celebrar esta data comendo “crêpes” en familia e entre amigos; eso mesmo quixo facer o alumnado de 4º ESO da asignatura de Francés, acompañado da súa profesora Pilar, polo que convidaron a compañeiros e profesorado con esta doce delicia.

Proxecto final do módulo de Francés do CS Guía, información e asistencia turísticas

Queres descubrir os segredos da capital da Ribeira Sacra?

Convidámosvos a coñecer Monforte de Lemos da man do alumnado do Ciclo Superior de Turismo, que realizou un vídeo promocional na nosa cidade como proxecto final do módulo de Francés.

Parabéns a todo o alumnado implicado e a súa profesora Noelia Besteiro!! Moi bo traballo!!

On y va!

Por que escoller o Francés como segunda lingua?

1. Porque ten continuidade ó longo da ESO e o Bacharelato,  o que permite acadar o nivel A2, B1 ou mesmo B2 do MCERL.

2. Porque poderás conseguir a certificación dos niveis A2, B1 e/ou B2 grazas ás probas do DELF, proba recoñecida a nivel internacional e ponderable en múltiples oposicións. Ademáis, grazas a ese B1 cumprirás co requisitos dalgúns graos para poder titular e para optar ás bolsas Erasmus ós países francófonos.

3. Porque che ofrece a posibilidade de subir a nota na parte voluntaria da ABAU ponderando 0,2 no acceso a diferentes graos.

4. Porque é unha das 5 linguas máis solicitadas a nivel laboral xunto co inglés, o chino, o alemán e o portugués.

5. Porque é unha lingua falada por 270 millóns de persoas entre os cinco continentes e che abrirá moitos portas á hora de viaxar e coñecer xente nova.

Ultimos días e retorno da viaxe a Francia

Hoxe domingo, alumnado e profesorado visitaron o Museo do Louvre durante aproximadamente dúas horas e media.

Logo visitaron a marabillosa catedral de Notre Dame

Para repoñer forzas, xantaron no Barrio Latino e logo descansaron un pouco nos Xardíns de Luxemburgo.

Para rematar un día intenso pero inesquecible, visitaron o Panteón dos Homes Ilustres.

E como despedida, que mellor que pasar o último día en Disney!!

Alumnado do Río Cabe en viaxe a Francia

O pasado xoves, 12 de maio, alumnado de 4º Eso e 1º de Bac do Río Cabe partiu, acompañado da súa profesora de Francés, Pilar Rodríguez, a Francia, nunha viaxe conxunta co instituto de A Pinguela.

En ruta cara París, a súa primeira parada foi na preciosa capital do río Garona, Burdeos.

Xa en París,na segunda xornada da viaxe, a obrigada visita á Torre Eiffel, o Arco de Triunfo e máis tarde Montmartre.

Les Sablés de Noël

As alumnas do segundo ano de Bacharelato, acompañadas de Pilar, a súa profesora de Francés, invitáronnos a degustar unhas deliciosas Sablés de Noël que elas mesmas elaboraron. A degustación tivo lugar no recreo do pasado xoves,19 de decembro.

Ademais as alumnas fixeron uns posters que colocaron á entrada do centro coa receita das pastas explicadas paso a paso, así que non queda xa  excusa para non repetir. Félicitations à tous!!